MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systemoplysninger vil ikke frem (XP)
Fra : jama

Dato : 10-12-08 13:35

Den anden dag havde jeg problemmer med "Jobliste væk, OS er XP sp3 dk"
Her fik jeg fin hjælp af "Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com>" med en
henvisning til en hjemmeside, der ordnede problemmet.
Nu har jeg opdaget, at"Systemoplysninger" i Program/Tilbehør/Systemværktøj,
kun viser Hjælp og Support når jeg vil se "Systemoplysninge" Jeg tænker her
på, om dette har har noget med mit første problem, at gøre? Det er
selvfølgelig ikke det vigtiggeste om jeg kan se "dxdiag og Netværkkørsel"
men alligevel, er der kommet skidt i min XP? Er ellers yderst forsiktig når
jeg er på nettet, men der er jo grænser, nettet skal jo bruges.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 11-12-08 11:00

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan se "dxdiag og Netværkkørsel" men alligevel, er der kommet skidt i min
> XP? Er ellers yderst forsiktig når jeg er på nettet, men der er jo

nb:
Jeg har også opdaget, at der er fejl i Computeradministration

Computeradministration
Lokale brugere og grupper: der er ikke adgang til Computeren "Min"
Fejlen var: DLL-filen er ikke registreret.

Har det noget med Systemoplysninger, der ikke kan vises?

Har kørt:
"sfc /scannow" og F8 sidst kendte
kofiguration af XP
Orker sgu næsten ikke, at lave en Ren install. af XP, måske en Rep med R
Mvh.Jama

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-12-08 23:07

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Computeradministration
> Lokale brugere og grupper: der er ikke adgang til Computeren "Min"
> Fejlen var: DLL-filen er ikke registreret.

Skriver den ikke, hvilken dll fil det er, som ikke er registreret?
Hvis den skriver hvilken det drejer sig om, kan du prøve i Kør at skrive
regsvr32.exe navnpådllfil.dll
Genstart og se om det hjalp.

Kurt

Fra : michael

Dato : 19-12-08 13:34

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Skriver den ikke, hvilken dll fil det er, som ikke er registreret?
> Hvis den skriver hvilken det drejer sig om, kan du prøve i Kør at skrive

Undskyld jeg ikke har svaret før, men det er jo Jul, men jeg vil prøve det
straks på min Bærbar.
Jeg giver selvfølgelig tilbage melding.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 19-12-08 13:43

> [...]
>>
> Skriver den ikke, hvilken dll fil det er, som ikke er registreret?
> Hvis den skriver hvilken det drejer sig om, kan du prøve i Kør at skrive

Nej der står ikke hvilken Dll. fil det er, der mangler? Desværre.
Har lige kørt "regsvr32.exe navnpådllfil.dll"
Mislykkes
Der står ordret "Loadlibrary("navnpådllfil.dll") mislykkes. det angivne
mondul blev ikke fundet.
Mvh.Jama

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-12-08 01:15

> [...]
> Mislykkes
> Der står ordret "Loadlibrary("navnpådllfil.dll") mislykkes. det angivne

Ja, det forstår jeg godt. Når jeg skriver navnpådllfil.dll så skal det
forståes på den måde, at hvis den skrev hvilken fil der fejlede, så skulle
du udskifte navnpådllfil med det navn, som den pgl. fil havde.
Hvis det f.eks. var rundl32.dll som fejlede, så skulle du skrive
regsvr32.exe rundl32.dll i stede for det jeg skrev.
Men når navn på fil ikke står der, så kan jeg desværre ikke lige pege på en
løsning.

Kurt

Fra : jama

Dato : 21-12-08 21:13

> [...]
> regsvr32.exe rundl32.dll i stede for det jeg skrev.
> Men når navn på fil ikke står der, så kan jeg desværre ikke lige pege på

Jeg siger alligevel tak for dit svar.
Mvh.jama