MS Windows
briani 27239
Mig og så Vista
Fra : Jan

Dato : 09-12-08 19:11

Har lige fået ny putte og har kørt Battlefield rigemelig pænt i en lille uge
her med Vista
nu når jeg starter Battlefiel2 op læser putte med blink i sort og intete
sker, ja den går tilbage til skrivebord som om jeg ikke har trykket på
ikonent battle. Det startede i går og siden har det været umuligt at starte
battle op jeg køre alt andet fint, hviket vil sige brænder og nettet
hvad skal der til
mvh
Jaan

Fra : Wilden

Dato : 09-12-08 20:46

Jan forklarede:
> [...]
> ikonent battle. Det startede i går og siden har det været umuligt at starte
> battle op jeg køre alt andet fint, hviket vil sige brænder og nettet

jeg ved ikke hvad putte, battlefield og blink i sort
er for noget. Men hvis det er noget software, så se
om producenten overhovedet har skrevet det til vista.
hvis ikke - kan du slette det og genindstallere det
i kompatibiltet med xp sp2 - så virker det sikkert.

Fra : Jan

Dato : 09-12-08 21:26

"Wilden" <wildenn@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvis ikke - kan du slette det og genindstallere det
> i kompatibiltet med xp sp2 - så virker det sikkert.

Javel ja men det har altså virket i Vista

Fra : Wilden

Dato : 09-12-08 22:42

Jan:
> "Wilden" <wildenn@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Javel ja men det har altså virket i Vista

Har du undersøgt om softwaren virker på vista eller har du ikke?
om det har virket på vista på et tidspunkt kan være et fedt,
ellers kan du følge de råd jeg prøver at give dig og melde
tilbage

Fra : Jan

Dato : 10-12-08 00:40

> [...]
> om det har virket på vista på et tidspunkt kan være et fedt,
> ellers kan du følge de råd jeg prøver at give dig og melde

Det har virket på Vista og jeg har fjernet / geninstallet men det virker
ikke om jeg så bruger kompatibiltet med xp sp2
hvilket ikke var nødvendigt første gang
takker for din hjælp for jeg er ny med Vista

Fra : J

Dato : 10-12-08 00:53

"Wilden" <wildenn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis ikke - kan du slette det og genindstallere det
> i kompatibiltet med xp sp2 - så virker det sikkert.

Det er babysprog.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 10-12-08 17:51

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev
> nu når jeg starter Battlefiel2 op læser putte med blink i sort og intete
> sker, ja den går tilbage til skrivebord som om jeg ikke har trykket på
> ikonent battle.

Du skal køre BF2 som administrator.
Højreklik på ikonet, vælg Tilpas, tryk
Rediger, vælg fanebladet Kompatibilitet og
sæt flueben i Kør dette program som administrator.
Tryk Anvend og OK.

Peter Schrøder

Fra : Jan

Dato : 11-12-08 01:03

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Højreklik på ikonet, vælg Tilpas, tryk
> Rediger, vælg fanebladet Kompatibilitet og
> sæt flueben i Kør dette program som administrator.

Hey tak skal du have ja jeg er noob i Vista men det ser ud til at virke når
man har vænnet sig til at se på det anderledes ved det
mvh
jan