MS Windows
briani 27239
undskyld alle
Fra : Poul Skovning

Dato : 09-12-08 11:33

SÅ, kører det igen Claus, TAK.
Undskyld gruppe.
vh. Poul

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 09-12-08 12:01

Poul Skovning skrev:
> SÅ, kører det igen Claus, TAK.
> Undskyld gruppe.
> vh. Poul

Hvad taler du om?

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-12-08 12:10

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev

> Hvad taler du om?

Jeg går ud fra at det er en fortsættelse til tråden "Sort skærm".

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 09-12-08 12:36

Philip Nunnegaard skrev:
> "Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev

> Jeg går ud fra at det er en fortsættelse til tråden "Sort skærm".

Så burde han blive i tråden i stedet for at starte en ny

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-12-08 13:50

Asbjørn M. Nielsen skrev bl.a.:

> Så burde han blive i tråden i stedet for at starte en ny

Det er jo ikke sikkert, han helt kan gennemskue den FUT, jeg har sat.

Iøvrigt, manden siger undskyld og så jorde du ham endda med en sur smiley,
var det nødvendigt?!

Claus

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 09-12-08 16:38

Claus Tersgov skrev:

> Det er jo ikke sikkert, han helt kan gennemskue den FUT, jeg har sat.

> Iøvrigt, manden siger undskyld og så jorde du ham endda med en sur
> smiley, var det nødvendigt?!

Og det skal komme fra dig ?! Du plejer da ellers at jorde folk hvis det
passer dig.

Og nej, jeg ser det ikke som at jorde folk.

EOD

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen