Nokia 3210
Fra : Martin Schmidt

Dato : 26-07-01 09:15

Hej!

Er der nogen der ved om jeg kan få Vibrator på min 3210'er ved at indtaste
en kode???
Eller skal der et nyt batteri til?????

Martin

Fra : Søren Larsen

Dato : 26-07-01 14:11

Ja, du kan godt få en vibrator i din 3210. Der skal monteres en lille
vibrator inde i telefonen (der er forberedt plads til den) og derefter skal
der åbnes for en menu i telefonens software. Hvis du vil kan jeg gøre det
for dig.

--
Mvh.
Søren

Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner (Bor i Odense og klarer det mens du
venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210