|
| Vedhæfte en Word fil til Windows Mail Prog~ Fra : Viktor Andersen |
Dato : 08-12-08 22:02 |
|
Hej,
Jeg håber I kan hjælpe mig. Min svigerinde har problemer, idet hun ikke kan
vedhæfte en word fil til en udgående mail i Windows Mail programmet.
Hun opererer med Windows Vista og Office 2007 pakken.
Når hun trykker på Microsoft symbolet, og herefter på send, er den øverste
mulighed E-Mail grå og kan ikke benyttes.
Hvordan får man aktiveret dette, så hun kan sende word filer vedhæftet til
Windows Mail programmet?
mvh
Viktor
| |
Ole C (08-12-2008)
| Kommentar Fra : Ole C |
Dato : 08-12-08 22:39 |
|
Viktor Andersen skrev blandt andet:
> Jeg håber I kan hjælpe mig. Min svigerinde har problemer, idet hun
> ikke kan vedhæfte en word fil til en udgående mail i Windows Mail
> programmet.
> Hun opererer med Windows Vista og Office 2007 pakken.
>
> Når hun trykker på Microsoft symbolet, og herefter på send, er den
> øverste mulighed E-Mail grå og kan ikke benyttes.
>
> Hvordan får man aktiveret dette, så hun kan sende word filer
> vedhæftet til Windows Mail programmet?
Jeg tror du beskriver en procedure inde fra Word i Office 2007-pakken? Det
har jeg ingen erfaring med - men måske dokumentet først skal gemmes inden
det kan vedhæftes en mail?
Men den "gammeldags" måde at vedhæfte et dokument på, er da også ganske
hurtig: Opret en meddelelse i Windows Mail - tryk på clips'en oppe foroven -
find det aktuelle dokument i den dialogboks der kommer frem - markér det og
tryk på knappen "Åbn". Så ligger dokumentet i linien "Vedhæft" - klar til
afsendelse.
--
vh
Ole C
| |
|
|