Korte bukser er for lange
Fra : Paro

Dato : 26-07-01 08:46

Undertegnede er i fyrrerne, bøsse og tænder på en del unge mænd.

Det ærgrer mig her i sommervarmen at moden for korte bukser har skiftet så meget i de
sidste 10-15 år. Tidligere var korte bukser korte og gik op til toppen af lårene, så man
kunne rigtigt nyde synet af de dejlige unge mandelår her i sommervarmen. Desværre har
kortbuksemoden nu ændret sig så "korte bukser" når næsten helt ned til knæene og derfor
skjuler alle de dejlige skønne unge mandelår.

Øv-øv-øv!!!

http://www.geocities.com/paro.geo/

Fra : Tomas O.

Dato : 26-07-01 11:37

"Paro" <paro.geo@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:9joi27$fc0$1@sunsite.dk...
> Undertegnede er i fyrrerne, bøsse og tænder på en del unge mænd.

Jeg er i fyrrene og hetero og tlnder for vildt på unge piger

> [...]
> kortbuksemoden nu ændret sig så "korte bukser" når næsten helt ned
> til knæene og derfor skjuler alle de dejlige skønne unge mandelår.

Og jeg er irriteret på de idiot der opfandt bh'er i små størrelser.
fordi jeg så ikke kan nyde små brysters hoppen og dnasen i poigernes
bluser i sommervarmen.

Hvad er ideen i at lukke små bryster inde i den slags panser så de
ikke bevæger sig naturligt og derved berøver mig en af mine største
fornøjelser?

> Øv-øv-øv!!!

ØV!
Tomas O.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-07-01 11:27

Hej Paro

> Undertegnede er i fyrrerne, bøsse og tænder på en del unge mænd.

Dig og René har noget til fælles

> [...]
knæene og derfor
> skjuler alle de dejlige skønne unge mandelår.

Ja, og ingen mænd går i regulære bade-tangaer mere. Jeg ville aldrig
drømme om at gøre det, men jeg gjorde det engang. Sådan skifter moden
i ny og næ.

Mange kvinder er kede af det samme, når de ser en landskamp. Bare se
forskellen
på bukserne dynamitholdet gik i og de bukser de bruger nu.

> Øv-øv-øv!!!

Ja, det er øv, men vi andre kan glæde os over den næsten gennemsigtige
kjolemode og push-up bh'er. Verden er et uretfærdigt sted.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 26-07-01 14:37

On Thu, 26 Jul 2001 09:46:24 +0200, "Paro" <paro.geo@yahoo.com> wrote:

>Undertegnede er i fyrrerne, bøsse og tænder på en del unge mænd.

tak skæbne og en anden synets han har dte hårdt i ny & Næ :)

> [...]
>kortbuksemoden nu ændret sig så "korte bukser" når næsten helt ned til knæene og derfor
>skjuler alle de dejlige skønne unge mandelår.

Ohh jeg vil betale en kontant beløb på så mange 1000 kr osm jeg kan
finde og låne mig til - hvis mine eksetienelle vanskeligheder kunne
skæres ned til det - du aner ikke hvor priviligeret du er !!!

>Øv-øv-øv!!!

tsk tsk
MvH
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-07-01 15:40

Thu, 26 Jul 2001 09:46:24 +0200 skrev "Paro" <paro.geo@yahoo.com>

Hej Paro,

>Undertegnede er i fyrrerne, bøsse og tænder på en del unge mænd.
>http://www.geocities.com/paro.geo/

Der er en ting jeg ikke forstår (ja, der er flere):

Du skriver på denne side at du er blevet omvendt!, og selvom jeg aldrig
har mødt en eneste der er blevet lykkeligt omvendt, blot manipuleret til
at tro det, skal du have fred med det...

Men så er det bare at jeg ikke forstå hvorfor du hér skriver at du bøsse
(igen), og sukker over kønne unge fyre?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Paro

Dato : 26-07-01 17:38

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at tro det, skal du have fred med det...
>
> Men så er det bare at jeg ikke forstå hvorfor du hér skriver at du

"Omvendelsen" lykkedes (desværre) ikke. Desværre har jeg ikke fået
taget mig sammen til at opdatere hjemmesiden i efterhånden 1-2 år. Nu
hvor jeg har offentliggjort adressen for et større publikum, må jeg
nok se at få taget mig sammen.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-08-01 21:06

Thu, 26 Jul 2001 18:38:13 +0200 skrev "Paro" <paro.geo@yahoo.com>

Hej Paro,

>"Omvendelsen" lykkedes (desværre) ikke.

Jeg håber at du en dag komplet vil fjerne "desværre" i denne sætning,
måske en dag?

Måske en dag bliver det måske et "heldigvis"?

Jeg er som bøsse meget, meget lykkelig - og det burde også være mulkigt
for dig, hvis du var tro overfor dig selv og blev i stand til at opfatte
det at være bøsse som noget helt naturligt, du bare selv skulle få det
bedste ud af.

Selvfølgelig er det et problem at være 40-50 og kun være til unge fyre -
der kan jeg ikke give dig det store håb...

Men prøv at skille de seksuelle lyster fra de kærlige og find en dag en
rar fyr der er lidt ældre for noget kærlighed - og se om de seksuelle
lyster ikke kommer helt af sig selv

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Paro

Dato : 27-07-01 16:42

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Thu, 26 Jul 2001 09:46:24 +0200 skrev "Paro" <paro.geo@yahoo.com>
>
> Hej Paro,

> Der er en ting jeg ikke forstår (ja, der er flere):

Jeg vil da meget gerne forklare de ting der ikke forstås. Jeg er kun
glad for at kunne snakke med nogen om det. Det er ikke så ofte at jeg
gør det.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-01 22:53

Fri, 27 Jul 2001 17:41:42 +0200 skrev "Paro" <paro.geo@yahoo.com>

Hej Paro,

>Jeg vil da meget gerne forklare de ting der ikke forstås. Jeg er kun
>glad for at kunne snakke med nogen om det. Det er ikke så ofte at jeg
>gør det.

Det er, hvad jeg tror at du har brug for - nemlig at snakke med bøsser
om dét at være bøsse, så du også selv får et mere afslappet forhold til
at være det...

Tro mig - det kan være et helt suverent liv!

René
www.rene.hjorth.com