Bordel Bjelkes Alle 46 scenarier OG AFKLÆD~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 05:39

Bordel Bjelkes Alle 46 scenarier OG AFKLÆDTHEDs-plan.
Det værst tænkelige scenarie for en forælder til et børnehavebarn er måske i
dag, at barnet udsættes for perverse voksne og får smag for at skeje ud og
bliver racist ved at se, at racister er fredelige mennesker og får den ide,
at prostitution er en bekvem og ufarlig måde at tjene penge
Hvis mit hus var traditionelt istandsat ville det kunne være det sted , hvor
børn efter institutionen er lukket går hen og møder rige kunder og tjener
gode penge på piksut, att lade sig befamle og bolle osv osv.

I den modsatte ende af min, nær Jagtvej, har gaden haft Danmarks rekord i
antal massageklinikker 3-stk. P.t. er der to.
De søde thaipiger er vellidt i kvarteret og sætter offergaver til guderne ud
på trappestenen - mad og farvet drik.
Man skal have en meget vild fantasi for at forestille sig at usoignerede
mig og mit hus kan gøre sig i denne branche

Men jeg er begyndt at overveje at gøre mit korstog for nudisme - som er
teoretisk og ideologisk - lidt mere bevidst end tidligere.
Når kinesiske småbørn skal tisse eller på latrinhullet, sætter det sig på
hug og for- og bag-flap af tøjet glider til side og stort og småt falder ned
gennem en bred slids i tøjet, uden at dette vædes.

Jeg har i årevis efterlignet i min have ved at to silketørklæder , begge ½m
gange ½ meter, har fået to nære hjørner forbundet med ½m snor . Et hænges om
halsen, så det er forklæde og umuliggør at nogen ser mit skridt forfra. Dett
anden snor om halsen, så røven er dækket. Det ku jeg bruge, når jeg igen
snart soler mig nær børnehaven,
for liberaliserig går hurtigt i DK, og det ved politiet.
En strandejer i Rungsted har netop tabt sag om hans ret til at forbyde nøgne
gæster på hans matrikel nær vandet.
De bollede åbenlyst helt nøgne, men mit for og bagklæde er ikke uterligt. Og
når klager til politiet har ført til nul reaktion, kan jeg afprøve total
nøgenhed. Det giver jo ikke blødende sår på noget barn.
Muslimer skal forstå, at dansk frisprog omfatter kropssprog.
Det eneste jeg er bange for er bøllers selvtægt og evt vold mod mig - at
forældre allierer sig med en muslimbande eller lignende.