Afløser for DRÆBER-sneglen er
Fra : \"Lyrik\"

Dato : 03-12-08 15:25

Havemyren Lasius neglectus, som er berygtet for at gruppere sig i
millionvis, er snart i Danmark. De enorme kolonier vil fortrænge danske
havemyrer, vurderer danske forskere.

Har danske forskere ikke bedere ting at beskæftige sig med end at stå med
åben mund og betragte evolutionen som de dyrker, men som de har sat sig
for at bekæmpe med alle midler!
Havde de levet da dinosaurerne forsvandt ville de have bekæmpet
"dræberpattedyrene som er på vej frem og vil udryde og fortrænge
dinosaurerne. Pas på pattedyr i din have!"
--
Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-08 16:30

""Lyrik"" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.ullbn2fzkd3hcq@jens-erik-bechs-macbook.local...

> [...]
> "dræberpattedyrene som er på vej frem og vil udryde og fortrænge
> dinosaurerne. Pas på pattedyr i din have!"

God pointe.
Hysteriet om dræbersnegle, der jo ikke er værre end forgængerne, faldt også
mig ind da jeg læste i Politiken om de "invasive havemyrrer" i Politiken i
morges
Men faktisk holder denne avis sig fri af at gøre fjendebillede ud af at vi
får forandring

Ofte skal vi ynke uddøende dyrearter - hvorfor ikke hylde vindere - men
måske de ny myrer dør ud i Tyskland og ikke når op i det kolde Skandinavien

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-12-08 16:36

> [...]
> "dræberpattedyrene som er på vej frem og vil udryde og fortrænge
> dinosaurerne. Pas på pattedyr i din have!"

Tjo - men menneskets "skarvkoloni" har snart udslettet alle træerne...

Gammeldanskerne havde instinktivt erkendt dette og sat fødselsraten ned. Men
så fik godhedsindustrien øje på en fed forretning.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-08 17:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Gammeldanskerne havde instinktivt erkendt dette og sat fødselsraten ned.
> Men så fik godhedsindustrien øje på en fed forretning.

Efter 31 år som haveejer uden lyst til anden dyrkning end krydderurter har
jeg fundet det enormt spændende at følge LANDSKAMPDRAMATIKKEN mellemm
forskellige ukrudtsarters bekæmpelse af hinanden i haven
Hvis de ny myrer nogensinde når til Danmark og
hvis jeg havde småbørn, ville jeg få studier igang med børnene af vordan de
ny myrer bekriger og erobrer territorie fra de gamle arter

Skarvkoloni på ø i søerne var interessasnt og algesuppen hvormed
godhedsindustrien gjorde smuk på sø til grim brun mose var LIDT interessant
- de sku tillade fri bådfart med butikker og restaturanter uden næringsbrev
i Peblings, Sortedam og SctJørgen søerne - vi kunne overgå Venedi g i charme
hvis Adam Smiths ånd lukkedes ud på de 3 vand-arealer

Men de lader blot et par biologer blive rige på at studere ligegyldige
gedder som ingen ser - er der noget så egoitisk og asocialt som biologer?

Aristoteles og Linnee startede deres videnskab med deres totalt unyttige og
ligegyldige systematik -
- har de ikke skadet verden mere end Stalin og Genghis Khan?''

Fortæl hvilket forbrugsgode der er blevet fremmet af at Humboldt og min
statuerede botanikprofessoroldefar sendte tegninger hjem af planter fra
amazonurskov til Europa og fik de ny arter indpasset i et latterligt
uinteressant SYSTEM, der førte til Darwin-evolutins-teori

Negre i Afrika har altid vist at vi nedstammer fra aberrne og overførsel af
bomuld,sukker,kartofler, kaffe,kakao,johannesbrød, tomat, peber, osv fra
verdensdel til verdensdel krævede på ingen måde systematisk botanik - det
krævede vikingeskibsteknologi
ligesom GPS krævede vanBraun raketteknik og ikke Einsteinpjat
Faktisk er også Planck og Newton unyttige parasitter - og psykiatrisk
videnskab er for alvor skadelig

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-12-08 19:36

On Wed, 03 Dec 2008 15:25:04 +0100, yrik" wrote:

> Har danske forskere ikke bedere ting at beskæftige sig med end at stå med
> åben mund og betragte evolutionen som de dyrker, men som de har sat sig
> for at bekæmpe med alle midler!

Har du spekuleret over at det de beskriver er en "Indvandring" af
fremmedfødte..

Det kan være at disse forskere støtter dig (inddirekte)

--
MVH
Bruno

Fra : Michael Weber

Dato : 03-12-08 19:45

"Lyrik" wrote:
> [...]
> "dræberpattedyrene som er på vej frem og vil udryde og fortrænge
> dinosaurerne. Pas på pattedyr i din have!"

Sådan en flok terrorist-myrer er da interessant at betragte i disse
terror-tider og det rejser da det åbenlyse spørgsmål om, hvem der skal
beskytte vor stakkels, lille svage danske myre mod disse vilde
krabater fra syd, der snart i hobetal vælter ind over grænserne ?!

heh...

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-12-08 19:59

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> beskytte vor stakkels, lille svage danske myre mod disse vilde
> krabater fra syd, der snart i hobetal vælter ind over grænserne ?!

ha ha hi hi ho ho - ihhhhh hvor er du morsom weber...

Fra : Isachsen

Dato : 04-12-08 13:39

Michael Weber wrote:

> [...]
> beskytte vor stakkels, lille svage danske myre mod disse vilde
> krabater fra syd, der snart i hobetal vælter ind over grænserne ?!

Mon ikke det er en oppgave for verdenssamfunnet? Man kunne jo bare sende
noen fredsstyrker fra "Waffen-FN".

Isachsen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-08 13:50

"Isachsen" <tavekkorigi@setoinett> skrev i meddelelsen

> Mon ikke det er en oppgave for verdenssamfunnet? Man kunne jo bare sende
> noen fredsstyrker fra "Waffen-FN".

Den mængde myremad der er i haven afgør hvormange myrer der blir

Helt som Lyrik har forklaret med rotter at den mænge mad der efterlades,
afgør antal

Og den ny art er ikke mere dræbende end de gamle

Fra : Michael Weber

Dato : 04-12-08 17:36

Isachsen wrote:

> Mon ikke det er en oppgave for verdenssamfunnet? Man kunne jo bare sende
> noen fredsstyrker fra "Waffen-FN".

Arghh, sådan en flok badut-springere i snabelsko og happy-hat,
kan ikke en skid. De må jo ikke engang bruge klyngebomber.
Næ...de vil hellere sidde i rundkreds i tillidstipien og
synge lange, bange sange om myrerettigheder og hvad har vi.

Nej, hvad vi har brug for er et super top trænet hjemmeværn,
der med kyndig overblik i pressede siturationer kan regulerer trafikken.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : \"Lyrik\"

Dato : 03-12-08 21:39

On Wed, 03 Dec 2008 19:44:53 +0100, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

> [...]
> beskytte vor stakkels, lille svage danske myre mod disse vilde
> krabater fra syd, der snart i hobetal vælter ind over grænserne ?!

De viser tydeligt deres skumle intensioner! De går under jorden i
hundredetusindvis og laver fjendtlige myreenklaver! Invasionen af Europa
er igang! de rykker frem sydfra! Hjæææææ...lp!..Hmm..hm..host!..host! lol

--
Hilsen
Jens