MS Windows
briani 27239
Hov - kan ikke se computervideo på tv-et m~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-12-08 21:33

Jeg har forbundet min bærbare m,ed tv-et.

Jeg har forbundet via computerens "s-video-tv-udgang" til fjernsynets
scart-stik. Scartstikket er et "sjovt" scart-stik som har mulighed for at få
4 liner ind. Jerg har tilsluttet de tre. :
S-video

Audio (R)

Audio (L / mono)

Det har virket fint i mange måneder, indtil jeg ville prøve i aften. Så
tilslutningen er som jeg fik at vide at den skulle være og det har virket på
den måde at når jeg holder FN-tasten nede, mens jeg trykker på F4-tasten. Et
tryk og der er billede begge steder - et tryk mere og der er kun billede på
tv-et - et tryk mere og vi er tilbage til kun at have billede på computeren.

Denne funktionsmåde er jo helt som der fortælles at den skal være og har
virket. Men det virker ikke mere???

Der sker intet når jeg holder FN-tasten nede og trykker F4

Det plejer også at være sådan at hvis jeg hiver "s-video-tv-stikket ud og
sætter det i igen, så kommer der tre små billed-ikoner nede i højre hjørne,
hvor der står noget med at der er fundet disse tre muligheder med ekstern
skærm, begge eller ingen.

Men disse ikoner kommer ikke mere. Der kommer kun en lille lyd når jeg hiver
stikket ud og sætter det i igen..

Nogen der ved hvad jeg er kommet til at ændre???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-12-08 23:00

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har forbundet min bærbare m,ed tv-et.
>
> Jeg har forbundet via computerens "s-video-tv-udgang" til fjernsynets
> scart-stik. Scartstikket er

----

Vi kan godt afbryde dette spørgsmål, for efter en genstart af maskinen
virker det perfekt igen.

Det er så igen også ret mystisk

men det er da dejligt

Hilsen Åge

Fra : Pico

Dato : 03-12-08 23:10

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
>
> ----
>
> Vi kan godt afbryde dette spørgsmål, for efter en genstart af maskinen

Nej, det er da bare Windows Det første jeg altid spørger folk om når de
har problemer, "har du prøvet en genstart", det løser mange ting.
--
MVH
Pico