Forskel Punto - Punto FL
Fra : Ped

Dato : 02-12-08 18:22

Hej gruppe,

Lige et kort spørgsmål:

Hvad er forskellen på en Punto og en Punto FL? (Generationen fra før
Punto Grande)

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-08 19:44

On 2008-12-02 18:22:19 +0100, Ped <gpz1100abs@fjerndette.gmail.com> said:

> Hvad er forskellen på en Punto og en Punto FL? (Generationen fra før
> Punto Grande)

FL kan være en angivelse af facelift, så der er nok nogle mindre
ændringer. Du kan jo gi dig til at nærstudere annoncer på Bilbasen og
se om du kan spotte forskel i udstyr m.v.

--
Hans Tosti
http://h2ns.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-12-08 21:58

On Tue, 02 Dec 2008 18:22:19 +0100, Ped
<gpz1100abs@fjerndette.gmail.com> wrote:

>Hej gruppe,
>
>Lige et kort spørgsmål:
>
>Hvad er forskellen på en Punto og en Punto FL? (Generationen fra før
>Punto Grande)

De stod med et behov for generationsskifte og forskellene er ikke så
store, så vidt jeg kan se. Jeg har en Punto fra 10/2002 og den hedder
"dynamic" i stedet for "ELX" Tror den er en mellemting - med
boardcomputer og tåbebaglys ) Ellers er de største forskelle vist
nogle detaljer omkring lygter (forhåbentlig væsentligt bedre end mine)
og kølergitter.