Problemer med Ericsson T10s
Fra : Christian

Dato : 25-07-01 23:27

Jeg har købt min første mobiltelefon, en Ericsson T10s, da der var tilbud på
en sådan med et tilhørende Debitel abbonnement. Telefonen kostede 7 kr., så
jeg tænkte, at det kunne være et godt sted at starte mht mobiltelefoner. Jeg
går med den løst i lommen, men så sker det ofte, at den bare går ud. Andre
gange er det bare displayet der går ud, så jeg må slukke og tænde igen.
Er der andre der har haft et lignende problem med T10s?

MvH Christian

Fra : Michael Jensen

Dato : 26-07-01 00:00

"Christian" <kelmar_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> gange er det bare displayet der går ud, så jeg må slukke og tænde igen.
> Er der andre der har haft et lignende problem med T10s?

Jeps og det rigtig ærgeligt... Tal med din forhandle og husk at medbring
kvittering da den skal en tur til reperation, eller ombyttes.

Kind Regards

Michael Jensen

Fra : Bobby

Dato : 26-07-01 07:15

Hmm, er det ikke dig som har druknet telefonen?? (Se tråd længere nede)
Så er der jo en grund til at den går ud...

Bobby

Fra : Mads Poulsen

Dato : 26-07-01 13:15

> [...]

> gange er det bare displayet der går ud, så jeg må slukke og tænde igen.
> Er der andre der har haft et lignende problem med T10s?

Har selv haft 3 af dem. Den første gjorde det efter et halvt år og den ene
knap gik død. Så begyndte den at gå ud uden noget videre slag. strammede
skruerne lidt, hvilket hjalp et stykke tid, de to andre havde også samme
problem, men det bliver i øjeblikket fikset af forhandleren.!

Mads.

Fra : Lars Kr. Sørensen

Dato : 27-07-01 18:33

Christian <kelmar_chr@hotmail.com> wrote:

> Jeg går med den løst i lommen, men så sker det ofte, at den bare går ud.
> Andre gange er det bare displayet der går ud, så jeg må slukke og tænde
> igen. Er der andre der har haft et lignende problem med T10s?

Ja, jeg havde faktisk nøjagtig samme problem, og det var ved at drive
mig til vanvid! Jeg troede, at det skyldtes dårlig kontakt med
batteriet, så jeg rensede og rensede - men lige lidt hjalp det. Så en
dag skiftede jeg til Telmore, og efter jeg havde sat det nye SIM-kort i,
forsvandt problemet som dug fra solen! Det var altså kontakten til
SIM-kortet, der skabte problemet, sikkert p.g.a. støv der kom ind
igennem den lille udskubber, der sidder bagpå telefonen. Den virker
nemlig nu også fint med mit gamle SIM kort.

Prøv med andre ord at trække dit SIM-kort ud og ind nogle gange, og se
om det ikke hjælper.

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog