Selvopgøret der aldrig kommer
Fra : /Peter

Dato : 01-12-08 12:53

"Pia Kjærsgaards ugebrev

- mandag den 1. december 2008

Selvopgøret der aldrig kommer

Et gammelt udtryk siger, at man skal høre meget før ørerne falder af. Denne
weekend var endnu en test på det ordsprog. De meningsløse myrderier i den
store indiske by, Mumbai, i den forgangne uge, er dybt skræmmende. Endnu
engang slår fanatiske muslimer til helt uden anledning og blot den mindste
rest af menneskelig samvittighed i behold. Det er meget trist.

Problemerne i vores lille idylliske kongerige synes, endnu, af en mindre
voldsom kaliber end i Mumbai, men kan vi også være sikre på, at det bliver
sådan ved? Jeg er begyndt at tvivle. Et udpluk af begivenhederne i den
forgangne weekend, gør mig i den grad ubehageligt til mode og bekymret for
fremtiden og sammenhængskraften her i landet.

Fredag aften kører to unge danskere rundt i Tingbjerg, hvor de
tilsyneladende ikke er stedkendte. De skulle besøge en veninde, der bor i
kvarteret. De kørte derfor lidt søgende frem og tilbage, indtil de blev
passet op af en gruppe unge indvandrere, der ønskede at tale med dem. De to
unge mænd blev nervøse og forsøgte at køre fra banden. Helt og aldeles uden
mål og med affyrede de unge indvandrere en byge på ti skud mod bilen, uden
nogen dog blev ramt.

Den aggressive og meningsløse bandevold udspillede sig også på Axeltorv i
København, hvor to indvandrergrupper af åbenbart forskellig national
oprindelse satte hinanden stævne, også her med ladte skydevåben og
beredvillighed til at bruge dem.

En 26-årig mand, som åbenbart er et "ledende medlem" af Trillegårdsbanden i
Århus, blev lørdag beskudt gennem vinduet på en McDonald's
familierestaurant. Ingen tilfældige blev ramt, men det var vist mere et
spørgsmål om held end forstand.

Det er i mine øjne absurd, at vi er kommet dertil, at efterkommere af
indvandrere organiserer sig i bander og forsøger at undertvinge sig hele
bebyggelser og bydele, som var det deres eget lille kongerige. Det skal ikke
forstås derhen, at nogen som helst gruppering i det danske samfund har ret
til at dominere deres omgivelser med våben og chikanerier, overhovedet.

Men, det er tendensen i de indvandrerdominerede bebyggelser, som for alvor
som er dybt bekymrende. Stadig flere områder, som vi i almindelig tale
kalder ghettoer, synes umærkeligt, stille at glide ud af myndighedernes
kontrol, og langsomt overtages de af grupper af mørkemænd, der opstiller
egne spilleregler, normer, og som vi ser det i Tingbjerg, egne vagtkorps,
der nærmest synes at bevogte bandens selvudråbte territorium.

Ghettoiseringen af tidligere arbejderkvarterer eller slet og ret sociale
boligområder, sker naturligvis ikke som en konsekvens af en nøje
tilrettelagt plan, eller modsat på grund af manglende politisk vilje til at
adressere problemet. For der er snart sagt ikke det forslag, initiativ eller
løsning, der i parentes bemærket som regel har været meget bekosteligt, der
ikke har været afprøvet, og som oftest med begrænset succes.

Problemet er, at tidligere tiders politik, der dikterede vidt åbne grænser
har medført en så massiv tilstrømning af meget vanskeligt integrerbare
mennesker fra især Mellemøsten, at alene det stadig stigende antal
efterkommere i sig selv udgør en kæmpe udfordring. Dertil kommer
familiesammenføringsmønstrene som EU systemet til stadighed forsøger at
forøge og udbygge, trods den enorme folkelige modstand i hele EU, ikke
mindst i Danmark.

Det, som dog forarger mig mest, er, når de politikere som står bag miseren,
de som ikke kunne få åbnet grænserne hurtigst og mest muligt og som aldrig
tøvede med at råbe op om "racisme", når visionære individer påpegede, at den
nuværende situation en dag kunne blive en realitet, hykler og himler op om
den manglende integration.

Tænk blot på Villy Søvndal, der bad medlemmer af Hizb-ut-Tahrir om at "gå ad
helvede til" og som ganske få måneder senere kastede sig ud i et forsvar for
en udenlandsk statsborgers ret til at blive i Danmark, selvom PET vurderer,
at han er for farlig at have gående frit rundt.

Aner man efterhånden ikke et mønster på venstrefløjen, der ikke meget mere
end 25 år for sent, så småt er begyndt at stikke en finger i jorden, og
langsomt er begyndt at overveje velfærdsstatens fremtid i lyset af deres
fuldstændige uansvarlige indvandringspolitik, hvilket får dem til i ny og næ
at give et forsigtigt hik med i debatten?

Jo, Villy Søvndal pustede sig endda op og bestilte en kæmpe demonstration i
København, som han senere måtte aflyse, da han indså, at han ikke selv kunne
komme og se sine vælgere i øjnene og forklare dem, at han havde taget fejl
fra begyndelsen. Nej, selvfølgelig kunne hverken Villy Søvndal eller Helle
Thornings Schmidt for den sags skyld, komme lige netop den dag, hvor
venstrefløjen skulle hive alle skeletterne ud af skabet og gå til
erkendelse.

Grunden til, at det længe ventede selvopgør på venstrefløjen aldrig kommer,
er at Villy Søvndal og Helle Thorning Schmidt selvfølgelig aldrig går hele
vejen og erkender, at de har fejlet og handler derefter, er den simple, at
de udmærket ved, at der i blandt deres tilhængere vil befinde sig mindst en
opvakt knægt, som uden omtanke for konsekvenserne vil ytre den af vores
nationalpoet udødeliggjorte sætning: "se mor, de har jo slet ikke noget tøj
på".

Med venlig hilsen

Pia Kjærsgaard"

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 01-12-08 13:59

On Mon, 01 Dec 2008 12:53:09 +0100, /Peter <pgh@wer.nn> wrote:

> "Pia Kjærsgaards ugebrev
>
> - mandag den 1. december 2008
>

> Selvopgøret der aldrig kommer
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg har gjort hvad jeg kunne! Som måske den første i DK skrev jeg i sin
tid et brev til en radioudsendelse på P1 om "indvandringens glorværdige
berigelse."

Jeg advarede imod at invadere kulturfremmede ind i Danmark. De refererede
til mit brev og sagde henvendt til hinanden at de var chockerede over at
man kunne have et sådant standpunkt, stillet overfor en så stor berigelse!
Jeg skrev også at danskerne ville komme til at betale regningen.

Jeg vidste ud fra historien at hvis der kommer "Fjendtlige enklaver" i et
land, så bliver de "taken care of" af befolkningen i form af fordrivelse
og etnisk udrensning. Det viser hele verdens samlede historiske erfaring!

Hvordan en sådan Don Quixote af en udenrigsminister kan stille sig op og
sige at :"Han vil forhindre kulturernes kamp!" er fuldkommen rablende
vanvid.
Han står faktisk og siger:"Jeg vil ændre historiens udviklingsmønster!-Jeg
vil fornægte verdenshistoriens forløb!"

Det vi skal gøre er at vurdere uden hysteri!! Hvor mange og hvor store
fjendtlige etniske enklaver er der i Danmark?
Vi skal uddefinere brændpunkterne og koldt vurdere problemets omfang.

Som jeg ser enklaverne på TV er der ikke rigtig "fjendtlige enklaver" for
i enklaverne er der mange dansk-og retsvenlige udlændinge der gerne vil
leve i fordragelighed. Men inde i enklaverne er der bander der prøver at
få enklaven til at se samlet fjendtlig ud udadtil!

Så måske er det problem som ligner fjendtlige enklaver, blot venlige
enklaver med kriminalitets og bandeproblemer.
Disse bandemedlemmer med hænderne i lommen og frustration over egen
dumhed, har behov for rollemodeller og uddannelse, så de får noget andet
at interessere sig for.

Den største bremse for deres udvikling er islam. Islam bør bekæmpes med
alle fredelige midler. Det er en udviklingsmæssig bremse på sine udøvere
efter min mening. Andre kan mene noget andet.

Men det fordrer også at vi igen sværger troskab overfor vores grundlov om
at dansk udvikling skal baseres på evangelisk kristendom.
man skal have et ståsted for at afvise alternative ståsteder. ateismens
"alt er lige godt" fører direkte i fordærv! Så kan man kalde det Guds
vilje eller tilfældighedernes spil. Men ateismen med den manglende retning
er som at bygge et hus på mosegrund og overlade retningerne til dem der
lige nu har flertal, for så igen at skifte når der kommer et andet
flertal. Det grundlæggende fundament skal være en klippe der bygges på.
denne klippe er Kristus!
"Og regnen kom og stormen kom, men huset blev stående for det var bygget
på klippegrund!"

--
Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-08 16:11

> [...]

 > denne klippe er Kristus!
 > "Og regnen kom og stormen kom, men huset blev stående for det var bygget

Denne klippe er IKKE Kristus, denne klippe er en moderat kristendom, som er
blevet moderat fordi vi er blevet velhavende og har fået stor sikkerhed. Jo
større usikkerhed, jo større kristendom, - som enhver ved er tilfældet.

Islam er en helt anden type "religion" og den kunne aldrig have skabt hvad
vi har fået i DK, så meget er rigtigt.
Mange muslimer fatter det ikke, og tror at det er et tilfælde at netop "vi"
i vesteuropa er blevet rige og har fået demokratisk tilstande.

Religion er ikke religion, der er fanden til forskel på en dansk
folkekirkekristendom og en bogstavreligon som islam. Ordet er det samme men
udtryksformen er vildt forskellig. Den VAR nok langt mere ens for 500 år
siden, eller endog for 200 år siden.

Fra : Jens "Lyrik" Bech

Dato : 01-12-08 20:15

Knud Larsen forklarede:

> Denne klippe er IKKE Kristus, denne klippe er en moderat kristendom...
,,,,,,,,,,,,,
Hvad hvis det er det samme?
Jesus talte til det jævne folk mens han var foragtet af teologerne, som
foragtede dette jævne folk fordi de ikke var "Bibelstærke" som de selv.
De jævne mennesker JK talte til kunne siges at være moderate i deres
tro og forståelse af teologiske spidsfindigheder.

MvH
Jens

--
MvH
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-12-08 03:16

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.ulhidcovk4hork@jens-erik-bechs-macbook.local...

> [...]
> man skal have et ståsted for at afvise alternative ståsteder.
> ateismens "alt er lige godt" fører direkte i fordærv!

At ateisme ikke siger nogetsomhelst i den retning, skal du ikke bekymre
dig om. Fortsæt du blot roligt med dit fantasifulde rollespil.