Venstreorienterede demonstranter angreb po~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-11-08 19:55

<citat>

56 demonstranter anholdt i Lund

Politiet i den sydsvenske by Lund greb søndag til anholdelse af 56
personer for at forhindre en voldelig konfrontation mellem antiracister
og højreekstremister.

Politiets talsmand, Calle Persson, siger, at de venstreorienterede
demonstranter angreb politiet med brosten, da man forsøgte at holde dem
på afstand af højreekstremisterne.

Fire blev anholdt for vold, mens de 52 andre blev midlertidig
tilbageholdt for at forhindre volden i at eskalere.

Persson siger, at en række politibiler blev beskadiget under søndagens
uroligheder i Lund, men at ingen er kommet til skade.

Demonstrationen var del af højreekstremisters tilbagevendende marcher
på dødsdagen for Sverige kong Karl XII.
</citat>

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/11/30/185759.htm?rss=true

Igen et bevist på at venstrefløjen er voldelige.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Sten Schou

Dato : 30-11-08 20:09

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/11/30/185759.htm?rss=true
>

> Igen et bevist på at venstrefløjen er voldelige.

Det er blot de antinazistiske nazister der har været ude at lave en
happening...den slags sker.

Hilsen Sten

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 30-11-08 20:57

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> <citat>
>
> 56 demonstranter anholdt i Lund

Sådan er svenskerne.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-11-08 21:13

Mr.Larsen <mrlarsen> wrote:

> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/11/30/185759.htm?rss=true
>

> Igen et bevist på at venstrefløjen er voldelige.

Til din egen orientering er Karl XII en slags supportere af de svenske
nazister. På årsdagen for Karl XIIs død [han blev skudt bagfra under
angrebet på en dansk-norsk fæstning] går de i optog gennem Lunds gader,
mens de råber 'En død skåning er en god skåning'; skåningene skal jo
mindes om at de er blevet tvangs-forsvensket.

Dette ikke som forsvar for de selv-erklærede og tilsyneladende dybt
voldelige antiracister.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-11-08 21:14

Per Rønne har bragt dette til verden:

> [...]
> mens de råber 'En død skåning er en god skåning'; skåningene skal jo
> mindes om at de er blevet tvangs-forsvensket.

Det er uinteressant, det vigtige er, at nogle ultravoldelige
psykopater, mener de har ret til at bestemme hvem der må hvad og
hvornår.

> Dette ikke som forsvar for de selv-erklærede og tilsyneladende dybt
> voldelige antiracister.

Noteret

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-11-08 23:04

"Per Rønne" wrote:

> Til din egen orientering er Karl XII en slags supportere af de svenske
> nazister.

Æhh, ska' vi mon ikke lige for en god ordens skyld blive enige om at det er
disse mere eller mindre skinhead-uniformerede TILHÆNGERE af Karl XII, der er
"en slags supportere for de svenske nazister" (og altså ikke hin afdøde
svenskekonge himself? ;-D)

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 01-12-08 00:49

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> "en slags supportere for de svenske nazister" (og altså ikke hin afdøde

Naturligvis tænker jeg på Karl XIII /bevægelsen/, ikke kongen himself.
Der dog var temmelig krigerisk anlagt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk