DF bliver ved.
Fra : Michael Weber

Dato : 30-11-08 17:02

-----
Dansk Folkeparti: Bonnichsen og Grevil er et fedt
30. nov. 2008 16.06 Politik

Dansk Folkeparti fortsætter sit opgør med Politiets
Efterretningstjenestes (PET's) tidligere operative
chef Hans Jørgen Bonnichsen.

Regeringens støtteparti har tidligere langet ud efter
Bonnichsen, som DF mener udtaler sig om PET's arbejdsmetoder
i offentligheden. Nu sammenligner DF Hans Jørgen Bonnichsen
med den landsretdømte tidl. medarbejder hos Forsvarets
Efterretningstjeneste, Frank Grevil. Han blev idømt fire
måneders fængsels for at bryde sin tavshedspligt.
- Det er underligt, at man har kørt den profil, man har,
overfor Frank Grevil fra Forsvarets Efterretningstjeneste,
der som ansat fik sagt nogle ting, han ikke skulle have sagt,
og givet nogle papirer væk, som han ikke skulle have givet væk,
mens en tidligere ansat (Hans Jørgen Bonnichsen, red.), der
har haft et lige så betroet job - hvis ikke mere betroet -
udtaler sig i tide og utide om forholdsvist konkrete sager,
som han har været involveret i, siger Peter Skaarup til Ritzau.
-----
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/11/30/160059

Ak ja...de forsøger stadigvæk at begå karaktermord.
Hvor patetisk er det lige, ført at udtrykke tilfredshed med
"en løftet pegefinger" for derefter at at gå efter manden igen ?

Kom Skaarup....put up or shut up.
Jeg synes DF skulle kontakte nærmeste politistation
og indgive en anmeldelse.
Guderne må vide, betjentene kan bruge et godt grin.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-11-08 17:49

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/11/30/160059
>

> Ak ja...de forsøger stadigvæk at begå karaktermord.

Det klarer PET's folk fint alene. Bonnichsen mangler kun at falde ud af et
vindue i en whisky-brandert for at gøre billedet perfekt.

Låg hellere grilllåget Weber

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 30-11-08 18:10

Martin Larsen wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Det klarer PET's folk fint alene.

Hvordan det da ?

>Bonnichsen mangler kun at falde ud af et
> vindue i en whisky-brandert for at gøre billedet perfekt.

Og hvilket billede er det så lige, han skulle gøre
perfekt med sådan en handling ?

Billedet af en eks-Venstre-politiker ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed