Defa Alarm
Fra : Xalo

Dato : 30-11-08 15:39

Jeg tror at min Defa håndsender til bilalarmen er gået istykker.
Jeg har i dag fulgt vejledningen mht at nødudkoble alarmen og starte bilen.
Det virker slet ikke. Enten er det koden som er forkert eller også er det
mig der er en klovn.

Jeg kan ikke finde en Defa forhandler på nettet overhovedet. Er der nogen
herinde som kender en.....helst i kbh området.
Thansen har dem heller ikke.

Jeg har prøvet at tage sikringen til alarmen fra men det hjælper ikke pga
startspærren.

Plz....hjælp

På forhånd tak

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-11-08 16:03

> [...]
> Thansen har dem heller ikke.
>
> Jeg har prøvet at tage sikringen til alarmen fra men det hjælper ikke pga

Kontakt http://www.bylow.dk , de har styr på defa.
Hvis ikke man har koden kan man ikke let koble det fra. Så skal man tilbage
koble de kredsløb startspærren afbryder ved at lave kabelnettet tilbage.

Mvh Niels