Fredens religion...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-11-08 15:48

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-11-08 15:51

Lige en lille film mere...

http://www.youtube.com/watch?v=OLqwSxhgQAg&feature=related

En skøn religion </citat>

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Kert Rats

Dato : 30-11-08 00:07

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.ebb37d8b5dac9edf.92438@post.cybercity.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=lBkl2wbts0o
>
> Videoen taler for sig selv...

Man kommer jo til at tænke på Hitler, når man ser den.

Venligst

Kert Rats

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-11-08 00:08

Kert Rats udtrykte præcist:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Man kommer jo til at tænke på Hitler, når man ser den.

Jeps.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : hanzen

Dato : 30-11-08 13:36

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Man kommer jo til at tænke på Hitler, når man ser den.

Adolf den Forhenværende var skam også et af muhamsernes store idoler.
Mein Kampf sælger stadig godt i Muhamedanien.
--
hilzen
hanzen

Fra : E.M.

Dato : 30-11-08 18:37

> [...]
> hilzen
> hanzen

>Har du nogensinde læst Mein Kampf? jeg har, den er ikke hvad jeg havde

E.M.

Fra : hanzen

Dato : 30-11-08 19:19

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> E.M.

Nej, men ifølge rødskrigerne (som elsker muhamserne ) er det noget af det
forfærdeligste.
--
hilzen
hanzen

Fra : E.M.

Dato : 30-11-08 19:24

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men ifølge rødskrigerne (som elsker muhamserne ) er det noget af det
> forfærdeligste.

Ja hvis man har en forudfattet mening om den er den måske, men hvis man
læser den med et åbent sind er den ikke så slem, men det er jo nok for meget
at forlange af rødskrigerne.

E.M.

Fra : hanzen

Dato : 30-11-08 19:41

> [...]
>

> Ja hvis man har en forudfattet mening om den er den måske, men hvis man
> læser den med et åbent sind er den ikke så slem, men det er jo nok for

Fakta kan ødelægge hele fornøjelsen ved at være rødskriger.
--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-11-08 21:35

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> men hvis man læser den med et åbent sind er den ikke så
> slem, men det er jo nok for meget at forlange af

Aha! en nazi-apologet? Det tænkte jeg jo nok!

Nazister skal hakkes til medister!

PLONK!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-11-08 21:36

Arne H. Wilstrup forklarede:
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> Aha! en nazi-apologet? Det tænkte jeg jo nok!
>
> Nazister skal hakkes til medister!
>
> PLONK!

LOL, du er bare et sølle skavt lille Wilstrup.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-08 23:32

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Nazister skal hakkes til medister!

Racist!

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : @

Dato : 01-12-08 12:33

On Sun, 30 Nov 2008 21:35:02 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Nazister skal hakkes til medister!

ca. 1,6 MIA koran-nazister!!!!!

der skal edderhuggeme en motherfucker kødhakker til det job

det bliver suverænt verdens længste medister

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : E.M.

Dato : 01-12-08 17:24

> Aha! en nazi-apologet? Det tænkte jeg jo nok!
>
> Nazister skal hakkes til medister!

Har du læst den? nå det har du så ikke kan jeg regne ud, nej jeg er ikke
nazist (langt fra), men jeg vil gerne sætte mig ind tingene, man kan jo ikke
så godt snakke med om noget man ikke har nogen kendskab til vel?

E.M.

Fra : @

Dato : 01-12-08 12:30

On Sun, 30 Nov 2008 19:24:18 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>læser den med et åbent sind er den ikke så slem, men det er jo nok for meget

men hvis de "forkerte" magtgale folk får fat i enten "Mein Kampf"
"Das Kapital" "Gammelt Testamente" eller "Koranen"

så går det hver gang galt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/