/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Den utrolige opposition
Fra : Kim2000


Dato : 28-11-08 17:16

Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær og
et systemskifte nærmerer sig, så sker det.

De sørger for at ødelægge det for sig selv.

Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for 62
milliarder kroner skattelettelser.

Sådan. Så er det røde flertal væk igen.



 
 
E.M. (28-11-2008)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 28-11-08 17:25


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær
> og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
> 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for 62
> milliarder kroner skattelettelser.
>
> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.
>

Gudsketakoglov

E.M.



/Peter (28-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 28-11-08 17:31

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive
> populær og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der
> kommer 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville
> lave for 62 milliarder kroner skattelettelser.
>
> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.


Jeg tror kun det er i Polomikken der har været et fiktivt flertal,
fakatresistense somde og deres medløbere er .



Bo Warming (28-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 28-11-08 17:47


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær
> og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
> 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for 62
> milliarder kroner skattelettelser.
>
> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.

Samtidig indses att Deng Chau Peng og Chouu En LAi finjusterede maoismen væk
fra socialisme og over i konfuzianisme og DERFOR BLEV MAO EN HELT


Anden forbigået gavnlig socialisme er følgende

En klog socialistisk kvinde. Sartres veninde er ikke den store nytænker men
en interessant undtagelse. At hun gik sine egne veje og slog på kritik af
psyke-arv-overtro, hygiejne-overtro osv finder jeg interessant:
Og at kvindefrigørelse er pjat og prostitution er OK:


"Few tasks are more like the torture of Sisyphus than housework, with its
endless repetition. The housewife wears herself out marking time: She makes
nothing, simply perpetuates the present. Simone de Beauvoir

"Man kommer ikke til verden som kvinde, man bliver det. Simone de Beauvoir

"Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger sig i
ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens varighed.
Simone de Beauvoir

"Kvinder ved magten opfører sig som mandlige forbilleder. Jeg kan ikke se,
de har særlige feminine eller feministiske værdier. Magt korrumperer, og
begge køn falder for den. Simone de Beauvoir


-=* NEiL DANELAW *=- (28-11-2008)
Kommentar
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 28-11-08 18:43

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær
> og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
> 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for 62
> milliarder kroner skattelettelser.

Hvor skal de 50.000 flygtninge bo? Og skal de også have deres familie med,

det i virkeligheden bliver 500.000+ fremmede over de næste generationer?


Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 09:54

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at
> blive populær og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem
> at der kommer 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter
> de med at ville lave for 62 milliarder kroner
> skattelettelser.
>
> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.


Radikale er ikke "røde". Der har ikke været rødt flertal
længe. At nogle mener at RV er "rødt" ændrer ikke ved det
faktum at det er ikke tilfældet. RV er - som DF - et evt.
parlamentarisk grundlag for en evt. S -regering. RV har også
været i en borgerlig regering tidligere.

At evt. udtalelser som ovenstående -hvis de overhovedet er
sagt - betyder at folk ikke vil stemme på dem, viser blot
noget om de pågældende vælgeres menneske- og samfundssyn. I en
tid med kommende arbejdsløshed, er der ingen tvivl om at der
bliver endnu mindre solidaritet med de svageste - enhver er
sig selv nok - trist, men sandt. Det danske folk ligger som
det har redt -bortset fra os der stemmer til venstre - vi er
de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber mange sære
alliancer omkring egoismen.



Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 10:01


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær
>> og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>>
>> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>>
>> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
>> 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for
>> 62 milliarder kroner skattelettelser.
>>
>> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.
>
>
> Radikale er ikke "røde". Der har ikke været rødt flertal længe. At nogle
> mener at RV er "rødt" ændrer ikke ved det faktum at det er ikke tilfældet.
> RV er - som DF - et evt. parlamentarisk grundlag for en evt. S -regering.
> RV har også været i en borgerlig regering tidligere.
>
> At evt. udtalelser som ovenstående -hvis de overhovedet er sagt - betyder
> at folk ikke vil stemme på dem, viser blot noget om de pågældende vælgeres
> menneske- og samfundssyn. I en tid med kommende arbejdsløshed, er der
> ingen tvivl om at der bliver endnu mindre solidaritet med de svageste -
> enhver er sig selv nok - trist, men sandt. Det danske folk ligger som det
> har redt -bortset fra os der stemmer til venstre - vi er de gode, de andre
> er fjolserne. Men frygt skaber mange sære alliancer omkring egoismen.

Problemet er meget præcis ikke den enkelte muslim, vi har fx een muslimsk
familie i Bonderup, de lever som danskere, fejrer ikke jul, men afbrænder
ikke biler, voldtager kvinder, røver banker osv osv. De har været nødt til
at lære dansk, ellers havde de ingen omgangskreds, osv. Tilgengæld ville
Bonderup se ganske anderledes ud hvis der var 400 familier af muslimsk
herkomst, der så ikke behøvede lære dansk, ikke havde noget arbejde, ja kort
sagt maginaliserede i samfundet. Det er _antallet_ af (muslimske)
indvandrere der er problemet, ikke den enkelte.

Hvis det var den enkelte ville Bonderup have bilafbrændinger, kampe med
politiet, overfald osv, ligesom i Gjellerup.



S. A. Thomsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-11-08 10:09

On Sat, 29 Nov 2008 09:54:18 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Det danske folk ligger som
>det har redt -bortset fra os der stemmer til venstre - vi er
>de gode, de andre er fjolserne.

Sikke noget "jeg-er-kolg-og-du-er-dum" pladder...

Et tydeligt tegn på ensporet tankegang...

/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 10:28

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer
> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber
> mange sære alliancer omkring egoismen.



Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke, selv
om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne alene.



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 10:39

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der
>> stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne.
>> Men frygt skaber mange sære alliancer omkring egoismen.
>
>
>
> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk
> ryger, og er årsagen til det satdigst voksende
> indvandrerproblem, man kan ikke, selv om det er nødvendigt i
> lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne alene.
>

Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden
akkurat samme antal børn som danskerne - det har man påvist
for en god bid tid siden.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 11:15

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer
>>> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber
>>> mange sære alliancer omkring egoismen.
>>
>>
>>
>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
>> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>> muhamedanrne alene.
>>
>
> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
> siden.


Dokumenter gerne dette...



S. A. Thomsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-11-08 11:20

On Sat, 29 Nov 2008 11:15:12 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:

>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
>>> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>> muhamedanrne alene.
>>>
>>
>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
>> siden.
>
>Dokumenter gerne dette...

Du ved da godt hvordan Wilstrup har det med dokumentation... Bare han
har sagt det, så er det bevist...

Hans svar bliver garanteret at han ikke gider at spilde sin tid med
noget han har "bevist" tidligere...

Kert Rats (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 29-11-08 11:34


"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:2n52j4hrhcgvv2076q41hdvfc10m59c3m9@4ax.com...
> On Sat, 29 Nov 2008 11:15:12 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:
>
>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>>>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
>>>> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>>> muhamedanrne alene.
>>>>
>>>
>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
>>> siden.
>>
>>Dokumenter gerne dette...
>
> Du ved da godt hvordan Wilstrup har det med dokumentation... Bare han
> har sagt det, så er det bevist...
>
> Hans svar bliver garanteret at han ikke gider at spilde sin tid med
> noget han har "bevist" tidligere...

Nej, nu må du /I sgu holde op! Wilstrup ER begavet, klog og dybt intelligent

Men det er jo bare jer [*], der er [*] med jeres [*] osv.

Joh, Willer ER underholdende. KL også, ikke mindst.


Venligst

Kert Rats



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 11:37

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os
>>>> der stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er
>>>> fjolserne. Men frygt skaber mange sære alliancer omkring
>>>> egoismen.
>>>
>>>
>>>
>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk
>>> ryger, og er årsagen til det satdigst voksende
>>> indvandrerproblem, man kan ikke, selv om det er nødvendigt
>>> i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne alene.
>>>
>>
>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får
>> efterhånden akkurat samme antal børn som danskerne - det
>> har man påvist for en god bid tid siden.
>
>
> Dokumenter gerne dette...

Nej!



S. A. Thomsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 29-11-08 12:07

On Sat, 29 Nov 2008 11:36:30 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>> Dokumenter gerne dette...
>
>Nej!

LOL... Præcis som jeg forudsagde...


Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 12:09


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:49311b3a$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer
>>>>> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber
>>>>> mange sære alliancer omkring egoismen.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>>>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke, selv
>>>> om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne
>>>> alene.
>>>>
>>>
>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
>>> siden.
>>
>>
>> Dokumenter gerne dette...
>
> Nej!

Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der mange af
os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.



Jens G (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 29-11-08 12:20

On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>>> Dokumenter gerne dette...
>>
>> Nej!
>
>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der mange af
>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.

Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
http://jp.dk/indland/article1417575.ece

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 19:00


"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
> wrote:
>
>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>
>>> Nej!
>>
>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der mange
>>af
>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>
> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>

Danskere: 1,8, etniske 3,4

Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en matematiktime jeg gik glip
af.....



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 20:08

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:49318366$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000"
>> <kim2000@surfer.dk>
>> wrote:
>>
>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>
>>>> Nej!
>>>
>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det
>>>ønske er der mange af
>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>
>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som
>> dokumentation, men
>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>
>
> Danskere: 1,8, etniske 3,4
>
> Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en
> matematiktime jeg gik glip af.....


Jeg var klar over at du ikke læste aviser, men det undrer mig
at du slet ikke kan læse overhovedet på et lixtal større end
Anders And. Der står tydeligt i avisen:

"Mens kvinder fra ikke-vestlige lande for 14 år siden fødte
3,41 børn i gennemsnit, nedkommer den samme gruppe i 2007 med
knap to børn. Tæt på det danske gennemsnit på 1,85 børn pr.
kvinde. "

Det er utroligt at du ikke har mere selvrespekt end at du
fortsætter som lærer med så ringe læsekundskaber som det
tydeligt fremgår at du har.

Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig:

knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på
1,85 børn pr. kvinde.

Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?



Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 20:23


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931932b$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:49318366$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
>>> wrote:
>>>
>>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>>
>>>>> Nej!
>>>>
>>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der
>>>>mange af
>>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>>
>>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
>>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>>
>>
>> Danskere: 1,8, etniske 3,4
>>
>> Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en matematiktime jeg gik
>> glip af.....
>
>
> Jeg var klar over at du ikke læste aviser, men det undrer mig at du slet
> ikke kan læse overhovedet på et lixtal større end Anders And. Der står
> tydeligt i avisen:
>
> "Mens kvinder fra ikke-vestlige lande for 14 år siden fødte 3,41 børn i
> gennemsnit, nedkommer den samme gruppe i 2007 med knap to børn. Tæt på det
> danske gennemsnit på 1,85 børn pr. kvinde. "
>
> Det er utroligt at du ikke har mere selvrespekt end at du fortsætter som
> lærer med så ringe læsekundskaber som det tydeligt fremgår at du har.
>
> Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig:
>
> knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på 1,85 børn pr.
> kvinde.
>
> Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?
>

Der er en grund til du konstant kommer i "krig" med folk. Her kunne du blot
have henvist til at jeg havde læst artiklen forkert, men nej, der skal
liiiiiige fornærmelser med.



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:23

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:493196e1$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931932b$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>> news:49318366$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>>>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000"
>>>> <kim2000@surfer.dk>
>>>> wrote:
>>>>
>>>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>>>
>>>>>> Nej!
>>>>>
>>>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det
>>>>>ønske er der mange af
>>>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>>>
>>>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som
>>>> dokumentation, men
>>>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>>>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>>>
>>>
>>> Danskere: 1,8, etniske 3,4
>>>
>>> Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en
>>> matematiktime jeg gik glip af.....
>>
>>
>> Jeg var klar over at du ikke læste aviser, men det undrer
>> mig at du slet ikke kan læse overhovedet på et lixtal
>> større end Anders And. Der står tydeligt i avisen:
>>
>> "Mens kvinder fra ikke-vestlige lande for 14 år siden fødte
>> 3,41 børn i gennemsnit, nedkommer den samme gruppe i 2007
>> med knap to børn. Tæt på det danske gennemsnit på 1,85 børn
>> pr. kvinde. "
>>
>> Det er utroligt at du ikke har mere selvrespekt end at du
>> fortsætter som lærer med så ringe læsekundskaber som det
>> tydeligt fremgår at du har.
>>
>> Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig:
>>
>> knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på
>> 1,85 børn pr. kvinde.
>>
>> Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?
>>
>
> Der er en grund til du konstant kommer i "krig" med folk.
> Her kunne du blot have henvist til at jeg havde læst
> artiklen forkert, men nej, der skal liiiiiige fornærmelser
> med.


Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere
muslimer, fører sig frem med ækle og nedladende bemærkninger
om en bestemt gruppe af religiøst indstillede mennesker og som
i øvrigt er lærer og som burde holde sig for god til´den
slags, da du er en slags rollemodel for de børn du har med at
gøre, så finder jeg det i orden at medtage fornærmelser.

Du tænker overhovedet ikke på at du faktisk fornærmer en hel
gruppe mennesker som du ikke kender ved at bidrage med den
slags DF-retorik. Som lærer burde du lære dine elever en vis
form for respekt for den åndsfrihed og demokrati i et
multikulturelt samfund som vort samfund bygger på. I stedet
bidrager du til had og misinformation mod de grupper du ikke
kan lide, uden at de har gjort dig noget. Derved bidrager du
til en slags "indoktrinering" af børnene -ikke en marxistisk
indoktrinering (som ikke er muligt i et kapitalistisk samfund
som dette) men et samfund hvor det gælder om at sparke til dem
der i forvejen ligger ned.

Det finder jeg usmageligt, urimeligt, defamerende og hadefuldt
over for bestemte samfundsgrupper og i øvrigt på kanten af
loven. Det er nok en paragraf du kan smyge dig uden om, da du
blot kommer med citater, men du forsøger at latterliggøre en
persons indlæg ved at tale om at han ikke kan regne, samtidig
med at du på mimoseagtig vis hyler op fordi du selv får lov
til at smage din egen medicin.

Så jo, der kommer "fornærmelser" imod dig når du har fortjent
det - og det har du i denne sag.

Jeg kommer naturligvis "ustandselig" i krig med folk i denne
gruppe der jo er befolket af højrefjolser i forhold til de få
af os der har nogle fornuftige politiske synspunkter fra
venstrefløjen. Desuden er vi bedre begavede, bedre
argumenterende og bedre vidende end højrefjolserne er generelt
set.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 21:29

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a488$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere muslimer,


Du giver udtryk for dine egne fordomme...



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:39

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931a4fc$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931a488$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>> Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere
>> muslimer,
>
>
> Du giver udtryk for dine egne fordomme...

Næ, det er jo dig der giver udtryk for dine egne fordomme. Der
kommer ikke et eneste indlæg fra din side uden at det drejer
sig om muslimer, om fremmede og om hvor forfærdeligt det er at
de findes her i landet. Dernæst din paranoia hvor de ifølge
dig vælter ind over vore grænser, og alle har de til hensigt
at komme og tage dig som en tyv i natten og gøre dig til en
ægte muslim.

Du må have nogle urolige drømme, men sikkert nogle skønne
mareridt.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 22:01

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a87c$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:4931a4fc$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:4931a488$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>> Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere
>>> muslimer,
>>
>>
>> Du giver udtryk for dine egne fordomme...
>
> Næ, det er jo dig der giver udtryk for dine egne fordomme. Der kommer
> ikke et eneste indlæg fra din side uden at det drejer sig om muslimer,
> om fremmede og om hvor forfærdeligt det er at de findes her i landet.


>Dernæst din paranoia hvor de ifølge dig vælter ind over vore grænser,
>og alle har de til hensigt at komme og tage dig som en tyv i natten og
>gøre dig til en ægte muslim.


Hvis det var det eneste de gjorde....
Men når du nu er så flittigt nyhedslæser, så ved du også at det ikke
lige er det de gør.



Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 22:31


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a488$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:493196e1$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:4931932b$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:49318366$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>>>>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>>>>
>>>>>>> Nej!
>>>>>>
>>>>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der
>>>>>>mange af
>>>>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>>>>
>>>>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
>>>>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>>>>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>>>>
>>>>
>>>> Danskere: 1,8, etniske 3,4
>>>>
>>>> Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en matematiktime jeg gik
>>>> glip af.....
>>>
>>>
>>> Jeg var klar over at du ikke læste aviser, men det undrer mig at du slet
>>> ikke kan læse overhovedet på et lixtal større end Anders And. Der står
>>> tydeligt i avisen:
>>>
>>> "Mens kvinder fra ikke-vestlige lande for 14 år siden fødte 3,41 børn i
>>> gennemsnit, nedkommer den samme gruppe i 2007 med knap to børn. Tæt på
>>> det danske gennemsnit på 1,85 børn pr. kvinde. "
>>>
>>> Det er utroligt at du ikke har mere selvrespekt end at du fortsætter som
>>> lærer med så ringe læsekundskaber som det tydeligt fremgår at du har.
>>>
>>> Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig:
>>>
>>> knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på 1,85 børn
>>> pr. kvinde.
>>>
>>> Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?
>>>
>>
>> Der er en grund til du konstant kommer i "krig" med folk. Her kunne du
>> blot have henvist til at jeg havde læst artiklen forkert, men nej, der
>> skal liiiiiige fornærmelser med.
>
>
> Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere muslimer,
> fører sig frem med ækle og nedladende bemærkninger

Så det er altså, jævnfør overlæreren, at defarme og nedgøre mennesker, hvis
man siger de får 3,4 børn. Jeg skal huske at fortælle det til min kollega
der har 6 børn. Jeg var slet ikke klar over man nedgjorde folk ved at spørge
til hvor mange børn de har.

Men for at vende tilbage til udgangspunktet. Så er det dejligt at
indvandrerkvinder får 2 børn i snit, hvilket selvfølgelig dækker over store
forskelle, nøjagtig som det er tilfældet med danskerne, og lur mig om det er
ikke sådan at langt de fleste der får 4-5-6 børn også er dårligt uddannet.
Anyway, så er det nu at vi skal have styr på interationen af de folk der er
i landet, og når De Radikale ikke mener antallet ikke betyder noget, så er
det fordi de er snotdumme. Det danske samfund kan naturligvis ikke modtage,
som det blev nævnt i Deadline, 50.000 flygtninge på et år. Og at få 50.000
nye borgere, mens arbejdsløsheden stiger, det er simpelthen at tigge om en
katastrofe. Flygtninge skal hjælpes i nærområdet.

Og skal vi sætte tingene bare en smule i relief, så koster det ifølge Røde
Kors 7 kroner om dagen at sikre en person i Afrika mad, vand, husly og
undervisning, altså noget i stil med 2600 kroner, een flygtning herhjemme
koster på den anden side af en halv million. Så vil du hjælpe 195 afrikanere
eller vil du hjælpe 1? Det er ganske simpelt....



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 23:29

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4931b4c6$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Så det er altså, jævnfør overlæreren, at defarme og nedgøre
mennesker, hvis
> man siger de får 3,4 børn. Jeg skal huske at fortælle det
> til min kollega der har 6 børn. Jeg var slet ikke klar over
> man nedgjorde folk ved at spørge til hvor mange børn de har.

Når en elev der bliver irettesat af dig, hånligt siger "så
slap dog af, mand", så er det blot en venlig henstilling som
du naturligvis straks retter dig efter? eller forsøger du at
forklare eleven at der er forskel på hvordan man siger det,
til hvem man siger det og hvor?

"Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en
matematiktime jeg gik
glip af....."

Det er dit citat hvor du er hånlig og nedladende over for at
der tilsyneladende hævdes at 1, 8 = 3,4, selvom du burde have
vidst - hvis du altså havde læst artiklen - at det ikke var
det der stod.

Når du så udsættes for den samme hån, så reagerer du akkurat
som en mimose og bliver fornærmet over at jeg kommer med
hånlige bemærknigner til dig. Moral er godt -dobbeltmoral er
vist dobbelt så godt i din verden?

Du ved jo udmærket godt at det er ikke fordi det er antallet
af børn der er tale om, men fordi du kommenterer en sandhed,
nemlig at muslimske kvinder efterhånden kun får samme antal
børn i gennemsnit som danske kvinder, nemlig under 2 akkurat
som de danske får det, blot får de så i gennemsnit 1,8 barn.



>
> Men for at vende tilbage til udgangspunktet. Så er det
> dejligt at indvandrerkvinder får 2 børn i snit, hvilket
> selvfølgelig dækker over store forskelle, nøjagtig som det
> er tilfældet med danskerne, og lur mig om det er ikke sådan
> at langt de fleste der får 4-5-6 børn også er dårligt
> uddannet.

> Anyway, så er det nu at vi skal have styr på interationen af
> de folk der er i landet, og når De Radikale ikke mener
> antallet ikke betyder noget, så er det fordi de er
> snotdumme. Det danske samfund kan naturligvis ikke modtage,
> som det blev nævnt i Deadline, 50.000 flygtninge på et år.
> Og at få 50.000 nye borgere, mens arbejdsløsheden stiger,
> det er simpelthen at tigge om en katastrofe. Flygtninge skal
> hjælpes i nærområdet.

Det bliver de skam også, hvis du ellers vidste lidt om hvad du
udtaler dig om her.
>
> Og skal vi sætte tingene bare en smule i relief, så koster
> det ifølge Røde Kors 7 kroner om dagen at sikre en person i
> Afrika mad, vand, husly og undervisning, altså noget i stil
> med 2600 kroner, een flygtning herhjemme koster på den anden
> side af en halv million. Så vil du hjælpe 195 afrikanere
> eller vil du hjælpe 1? Det er ganske simpelt....

Nej, verden ser ikke så simpel ud, som du tror. Verdens
flygtninge sidder rundt omkring i flygtningelejre fordi de
ikke kan sendes andre steder hen i nærområdet som følge af
krig og forfølgelse. Af disse flygtninge får vi tildelt nogle
kvoter som vi ifølge FN har forpligtet os til at modtage.
Sådan er det bare. Og´vi modtager langt færre end andre lande
vi kan sammenligne os med.

Du forveksler de nævnte tal med folk der er hungersnød-ramte
og som er syge, og hvor de kan hjælpes i nærområderne ved
hjælp udefra. De er IKKE forfulgte, men i personlig nød,og
disse mennesker bliver IKKE accepteret som flygtninge til
Vesten.

Du burde egentlig sætte dig bedre ind i
flygtningeproblematikken fremfor at hæge dig fast i
DF-overskrifter. ´Men det gider du altså ikke, kan jeg
forstå - du vil hellere hoppe over hvor gærdet er lavest og
forholde dig til dine fordomme kolporteret af fjolserne fra DF
kan jeg forstå.



Egon Stich (02-12-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 02-12-08 11:40


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a488$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> news:493196e1$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:4931932b$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:49318366$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>>>>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>>>>
>>>>>>> Nej!
>>>>>>
>>>>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der
>>>>>>mange af
>>>>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>>>>
>>>>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
>>>>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>>>>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>>>>
>>>>
>>>> Danskere: 1,8, etniske 3,4
>>>>
>>>> Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en matematiktime jeg gik
>>>> glip af.....
>>>
>>>
>>> Jeg var klar over at du ikke læste aviser, men det undrer mig at du slet
>>> ikke kan læse overhovedet på et lixtal større end Anders And. Der står
>>> tydeligt i avisen:
>>>
>>> "Mens kvinder fra ikke-vestlige lande for 14 år siden fødte 3,41 børn i
>>> gennemsnit, nedkommer den samme gruppe i 2007 med knap to børn. Tæt på
>>> det danske gennemsnit på 1,85 børn pr. kvinde. "
>>>
>>> Det er utroligt at du ikke har mere selvrespekt end at du fortsætter som
>>> lærer med så ringe læsekundskaber som det tydeligt fremgår at du har.
>>>
>>> Jeg skal gerne skære det ud i pap for dig:
>>>
>>> knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på 1,85 børn
>>> pr. kvinde.
>>>
>>> Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?
>>>
>>
>> Der er en grund til du konstant kommer i "krig" med folk. Her kunne du
>> blot have henvist til at jeg havde læst artiklen forkert, men nej, der
>> skal liiiiiige fornærmelser med.
>
>
> Når folk som dig med en bestemt hensigt, nemlig at defamere muslimer,
> fører sig frem med ækle og nedladende bemærkninger om en bestemt gruppe af
> religiøst indstillede mennesker og som i øvrigt er lærer og som burde
> holde sig for god til´den slags, da du er en slags rollemodel for de børn
> du har med at gøre, så finder jeg det i orden at medtage fornærmelser.
>
> Du tænker overhovedet ikke på at du faktisk fornærmer en hel gruppe
> mennesker som du ikke kender ved at bidrage med den slags DF-retorik. Som
> lærer burde du lære dine elever en vis form for respekt for den åndsfrihed
> og demokrati i et multikulturelt samfund som vort samfund bygger på. I
> stedet bidrager du til had og misinformation mod de grupper du ikke kan
> lide, uden at de har gjort dig noget. Derved bidrager du til en slags
> "indoktrinering" af børnene -ikke en marxistisk indoktrinering (som ikke
> er muligt i et kapitalistisk samfund som dette) men et samfund hvor det
> gælder om at sparke til dem der i forvejen ligger ned.
>
> Det finder jeg usmageligt, urimeligt, defamerende og hadefuldt over for
> bestemte samfundsgrupper og i øvrigt på kanten af loven. Det er nok en
> paragraf du kan smyge dig uden om, da du blot kommer med citater, men du
> forsøger at latterliggøre en persons indlæg ved at tale om at han ikke kan
> regne, samtidig med at du på mimoseagtig vis hyler op fordi du selv får
> lov til at smage din egen medicin.
>
> Så jo, der kommer "fornærmelser" imod dig når du har fortjent det - og det
> har du i denne sag.
>
> Jeg kommer naturligvis "ustandselig" i krig med folk i denne gruppe der jo
> er befolket af højrefjolser i forhold til de få af os der har nogle
> fornuftige politiske synspunkter fra venstrefløjen. Desuden er vi bedre
> begavede, bedre argumenterende og bedre vidende end højrefjolserne er
> generelt set.


Når man erindrer, i hvor mange tilfælde Arne har defameret, ja ligefrem
sjoflet mennesker med en kristen tro for netop denne tro, er det ufatteligt,
at han kan skrive som ovenstående.

Egon



Volger Garfield (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 30-11-08 00:00

On Sat, 29 Nov 2008 20:08:23 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>knap 2 børn = < = to børn = tæt på det danske gennemsnit på
>1,85 børn pr. kvinde.
>
>Hvad er det for noget matematik du ikke forstår her?

Dine operatorer er forkerte.


Volger

Jens G (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 30-11-08 09:06

On Sat, 29 Nov 2008 19:00:10 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>
>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
>news:49312501.2110674@dtext.news.tele.dk...
>> On Sat, 29 Nov 2008 12:08:59 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
>> wrote:
>>
>>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>>
>>>> Nej!
>>>
>>>Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske er der mange
>>>af
>>>os der har, det bliver det bare ikke mere virkeligt af.
>>
>> Jeg ved ikke om en avisartikel kan bruges som dokumentation, men
>> ellers må man kunne søge tallene hos Danmarks Statistik.
>> http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>
>
>Danskere: 1,8, etniske 3,4
>
>Er det 1,8 = 3,4 ??? Det må være gennemgået i en matematiktime jeg gik glip
>af.....
>
Det er vist nærmere en læsetime du er gået glip af

Jeg synes det er glædeligt at fødselsraten blandt ikke-vestlige
indvandrere er kommet så langt ned.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Bo Warming (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-11-08 13:04

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:49312307$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49311b3a$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>>>>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
>>>>> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne
>>>>> alene.

Børnebegrænsnig umuuliggøres af att imamer siger FØD FLEST MULIG HELLIG
KRIGERE

Bemærk at ingen imam har lagt afstand til Mumbai-erroren, end ikke Wahid
Pedersen

En kvinde der får børn, der ikke er forsørgelse til, fx ved at hun er tilpas
rigt gift, ER EN MORDER

Man skal kun få børn hvis man sikrer deres overlevelse.

Så det er klogt at paven og især imamer siger "få børn når du er gift og
ikke før"
Men det er uklogt at tillade indreje fra lande med imamer

Engang jeg spurgte Glisttrup om hvordan han mente ulande skal regulere hvemm
får børn
sang han Nørrregadebagersangen
"Og har du penge så kan duj få, og har du ingen så må du gå".


Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 20:03

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:49312307$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49311b3a$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en
>>>>> meddelelse
>>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os
>>>>>> der stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er
>>>>>> fjolserne. Men frygt skaber mange sære alliancer
>>>>>> omkring egoismen.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk
>>>>> ryger, og er årsagen til det satdigst voksende
>>>>> indvandrerproblem, man kan ikke, selv om det er
>>>>> nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne
>>>>> alene.
>>>>>
>>>>
>>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får
>>>> efterhånden akkurat samme antal børn som danskerne - det
>>>> har man påvist for en god bid tid siden.
>>>
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>
>> Nej!
>
> Så med andre ord, så ville du ønske det var sådan. Det ønske
> er der mange af os der har, det bliver det bare ikke mere
> virkeligt af.

Det er sådan. Jeg vil heller ikke dokumentere at Månen IKKE er
lavet af en grøn ost, at man taler japansk i Japan og at
København er hovedstaden i Danmark.

Antallet af børn født af muslimer har været dalende længe,
hvilket enhver der blot læser aviser vil kunne nikke
genkendende til. At du ikke magter det fordi det strider mod
din overbevisning og dit muslimhad, ændrer ikke noget ved det
faktum.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 20:14

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:493191fa$0$15897>
> Det er sådan. Jeg vil heller ikke dokumentere at Månen IKKE er lavet
> af en grøn ost, at man taler japansk i Japan og at København er
> hovedstaden i Danmark.
>
> Antallet af børn født af muslimer har været dalende længe, hvilket
> enhver der blot læser aviser vil kunne nikke genkendende til.

At du i en henseende henviser til aviser som pålideligt grundlag for
dine påstande,
men forkaster dem i andre, siger en hel del om dig.



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:28

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49319380$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:493191fa$0$15897>
>> Det er sådan. Jeg vil heller ikke dokumentere at Månen IKKE
>> er lavet af en grøn ost, at man taler japansk i Japan og at
>> København er hovedstaden i Danmark.
>>
>> Antallet af børn født af muslimer har været dalende længe,
>> hvilket enhver der blot læser aviser vil kunne nikke
>> genkendende til.
>
> At du i en henseende henviser til aviser som pålideligt
> grundlag for dine påstande,
> men forkaster dem i andre, siger en hel del om dig.

Det er derfor jeg ikke ønskede at dokumentere noget som helst
over for dig, for enten ville du komme med påstande om at der
var fusket med tallene, eller også ville du blot sige at det
ikke passede fordi du jo selv havde set nogle muslimer med
flere børn.
Uanset hvilke beviser man ville komme med, ville du undsige
dem der ikke passer med dit ækle verdensbillede.

Og jeg fik jo ret - selvom det så stod i din foretrukne
lekture, udover Anders And, nemlig Morgenfascistsen
JyllandsPesten, ville du undsige den. Det siger netop en hel
del om dig. Du er populist og har slet ikke tænkt dig at ændre
dine synspunkter om så beviserne stod lodret over for dig.
Derfor kan du ikke forvente at jeg vil dokumentere noget for
dig, eller over for Kim2000 der i forvejen er sovset ind i
dine menneskeforagtende og udemokratiske syn på samme og på
samfundet.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 21:34


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a5bf$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49319380$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:493191fa$0$15897>
>>> Det er sådan. Jeg vil heller ikke dokumentere at Månen IKKE er lavet
>>> af en grøn ost, at man taler japansk i Japan og at København er
>>> hovedstaden i Danmark.
>>>
>>> Antallet af børn født af muslimer har været dalende længe, hvilket
>>> enhver der blot læser aviser vil kunne nikke genkendende til.
>>
>> At du i en henseende henviser til aviser som pålideligt grundlag for
>> dine påstande,
>> men forkaster dem i andre, siger en hel del om dig.
>
> Det er derfor jeg ikke ønskede at dokumentere noget som helst over for
> dig, for enten ville du komme med påstande om at der var fusket med
> tallene, eller også ville du blot sige at det ikke passede fordi du jo
> selv havde set nogle muslimer med flere børn.
> Uanset hvilke beviser man ville komme med, ville du undsige dem der
> ikke passer med dit ækle verdensbillede.
>
> Og jeg fik jo ret - selvom det så stod i din foretrukne lekture,
> udover Anders And, nemlig Morgenfascistsen JyllandsPesten, ville du
> undsige den. Det siger netop en hel del om dig. Du er populist og har
> slet ikke tænkt dig at ændre dine synspunkter om så beviserne stod
> lodret over for dig.
> Derfor kan du ikke forvente at jeg vil dokumentere noget for dig,
> eller over for Kim2000 der i forvejen er sovset ind i dine
> menneskeforagtende og udemokratiske syn på samme og på samfundet.



smukt AHW - du er den eneste sandhed
måske er du den genfødte muhamed



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:37

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931a648$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>
>
>
> smukt AHW - du er den eneste sandhed
> måske er du den genfødte muhamed

Næ, jeg afskyr al form for religion, men jeg er smuk, det ved
jeg skam godt!



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 21:45

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a80e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:4931a648$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>
>>
>>
>> smukt AHW - du er den eneste sandhed
>> måske er du den genfødte muhamed
>
> men jeg er smuk, det ved, jeg skam godt!

Smuk, er jo et relativt begreb.

Men bevis det...



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 22:12

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931a8d8$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931a80e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:4931a648$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>>
>>>
>>>
>>> smukt AHW - du er den eneste sandhed
>>> måske er du den genfødte muhamed
>>
>> men jeg er smuk, det ved, jeg skam godt!
>
> Smuk, er jo et relativt begreb.
>
> Men bevis det...

Nej! Jeg har en gang for alle skrevet at jeg ikke finder
beviser til dig, da du alligevel ikke tror på dem, så du må
nøjes med mine ord. Tror du ikke på det, så er det dit
problem.



Volger Garfield (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 30-11-08 00:05

On Sat, 29 Nov 2008 21:37:28 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Næ, jeg afskyr al form for religion, men jeg er smuk, det ved
>jeg skam godt!

Hvilket er grunden til, at man har sat dig til at undervise i
religion?


Volger

Egon Stich (02-12-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 02-12-08 11:45


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a80e$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:4931a648$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>
>>
>>
>> smukt AHW - du er den eneste sandhed
>> måske er du den genfødte muhamed
>
> Næ, jeg afskyr al form for religion, men jeg er smuk, det ved jeg skam
> godt!
>

Kan man heraf udlede, at det endelig er gået op for dig, at islam ikke er en
religion, men et politisk system?
Tilmed et politisk system, du tilslutter dig, og giver udtryk for gennem dit
halstarrige forsvar for samme?

I så fald kan man forstå dine tilsyneladende selvmodsigelser.

Egon


Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 22:43


"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:4931a648$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931a5bf$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49319380$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:493191fa$0$15897>
>>>> Det er sådan. Jeg vil heller ikke dokumentere at Månen IKKE er lavet af
>>>> en grøn ost, at man taler japansk i Japan og at København er
>>>> hovedstaden i Danmark.
>>>>
>>>> Antallet af børn født af muslimer har været dalende længe, hvilket
>>>> enhver der blot læser aviser vil kunne nikke genkendende til.
>>>
>>> At du i en henseende henviser til aviser som pålideligt grundlag for
>>> dine påstande,
>>> men forkaster dem i andre, siger en hel del om dig.
>>
>> Det er derfor jeg ikke ønskede at dokumentere noget som helst over for
>> dig, for enten ville du komme med påstande om at der var fusket med
>> tallene, eller også ville du blot sige at det ikke passede fordi du jo
>> selv havde set nogle muslimer med flere børn.
>> Uanset hvilke beviser man ville komme med, ville du undsige dem der ikke
>> passer med dit ækle verdensbillede.
>>
>> Og jeg fik jo ret - selvom det så stod i din foretrukne lekture, udover
>> Anders And, nemlig Morgenfascistsen JyllandsPesten, ville du


Så et medie som du kalder Jyllandspesten mener du er et godt medie? Jeg har
nu aldrig hørt andre end dig betvivle den avis' troværdighed. Det var
trodsalt også den avis, der turde bringe muhammedtegningerne



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 23:32

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4931b78b$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>
> Så et medie som du kalder Jyllandspesten mener du er et godt
> medie? Jeg har nu aldrig hørt andre end dig betvivle den
> avis' troværdighed. Det var trodsalt også den avis, der
> turde bringe muhammedtegningerne

Nej, jeg mener ikke at JP er et godt medie, men jeg regnede
med at /Peter ville acceptere det medie som troværdigt når det
netop var det Jens G havde citeret fra. Men det ville /Peter
ikke fordi det stred imod hans verdensbillede og ødelagde det
med fakta. Men JP er såmænd ikke det eneste sted man kan finde
de tal. Jeg vidste blot at hverken du eller /Peter ville
acceptere dem, så derfor gad jeg ikke finde yderligere
dokumentation frem. Det kom Jens G så med.

Og ja, JP "turde" bringe de nævnte tegninger, men turde altså
ikke bringe de tidligere Jesus-tegninger fordi Flemming Rose
mente at det kunne genere de kristne.

Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 13:12

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:49311b3a$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der
>>>>> stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men
>>>>> frygt skaber mange sære alliancer omkring egoismen.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og
>>>> er årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan
>>>> ikke, selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>>> muhamedanrne alene.
>>>>
>>>
>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid
>>> tid siden.
>>
>>
>> Dokumenter gerne dette...
>
> Nej!


Nej ? - du er sgu mækelig!



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 20:09

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:493130ab$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>
>> Nej!
>
>
> Nej ? - du er sgu mækelig!

"Mækelig!"? hvad mon det er for et mærkeligt ord?



Volger Garfield (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 30-11-08 00:06

On Sat, 29 Nov 2008 20:09:04 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>> Nej ? - du er sgu mækelig!
>
>"Mækelig!"? hvad mon det er for et mærkeligt ord?

HOV - Der kom stavekortet!


Volger

Kim Larsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-11-08 11:37

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer
>>>> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt
>>>> skaber mange sære alliancer omkring egoismen.
>>>
>>>
>>>
>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og
>>> er årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan
>>> ikke, selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>> muhamedanrne alene.
>>>
>>
>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid
>> tid siden.
>
> Dokumenter gerne dette...

Det er altså faktuelt og noget jeg som boende gennem mange år blandt mange
fremmedetniske her på vestegnen af København kan nikke genkendende til, det
kan min bedre halvdel også. Prøv nu at leve med at tiderne er under
forandring og at det vrøvl som I højrerabiate racister lukker ud om
indvandrere ganske enkelt ikke passer. Det virker (formentlig ufrivilligt)
komisk at I bliver ved og ved med at klamre jer til gamle forestillinger om
indvandrere når vi andre, som rent faktisk *kender* noget til indvandrere,
ved at det er forkert.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 13:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ggr60m$4fj$1@news.datemas.de...
>>
>> Dokumenter gerne dette...
>
> Det er altså faktuelt og noget jeg som boende gennem mange år blandt
> mange fremmedetniske her på vestegnen af København kan nikke
> genkendende til, det kan min bedre halvdel også. Prøv nu at leve med
> at tiderne er under forandring og at det vrøvl som I højrerabiate
> racister lukker ud om indvandrere ganske enkelt ikke passer. Det
> virker (formentlig ufrivilligt) komisk at I bliver ved og ved med at
> klamre jer til gamle forestillinger om indvandrere når vi andre, som
> rent faktisk *kender* noget til indvandrere, ved at det er forkert.

"kan nikke genkendende til" -hvad fanden kan du genkende?
Sikken en gang lort.
Du, Kim er satme den største klovn af alle røde klovne.



Kim Larsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-11-08 13:19

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:49313185$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ggr60m$4fj$1@news.datemas.de...
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>
>> Det er altså faktuelt og noget jeg som boende gennem mange år blandt
>> mange fremmedetniske her på vestegnen af København kan nikke
>> genkendende til, det kan min bedre halvdel også. Prøv nu at leve med
>> at tiderne er under forandring og at det vrøvl som I højrerabiate
>> racister lukker ud om indvandrere ganske enkelt ikke passer. Det
>> virker (formentlig ufrivilligt) komisk at I bliver ved og ved med at
>> klamre jer til gamle forestillinger om indvandrere når vi andre, som
>> rent faktisk *kender* noget til indvandrere, ved at det er forkert.
>
> "kan nikke genkendende til" -hvad fanden kan du genkende?

At det I lukker ud er en gang løgnagtigt bavl.

> Sikken en gang lort.

Ja det siger jeg også om jeres racistiske bavl.

> Du, Kim er satme den største klovn af alle røde klovne.
>
> /Peter, 3 år gammel.

Du er den største klovn af alle.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 20:10

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49313185$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ggr60m$4fj$1@news.datemas.de...
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>
>> Det er altså faktuelt og noget jeg som boende gennem mange
>> år blandt mange fremmedetniske her på vestegnen af
>> København kan nikke genkendende til, det kan min bedre
>> halvdel også. Prøv nu at leve med at tiderne er under
>> forandring og at det vrøvl som I højrerabiate racister
>> lukker ud om indvandrere ganske enkelt ikke passer. Det
>> virker (formentlig ufrivilligt) komisk at I bliver ved og
>> ved med at klamre jer til gamle forestillinger om
>> indvandrere når vi andre, som rent faktisk *kender* noget
>> til indvandrere, ved at det er forkert.
>
> "kan nikke genkendende til" -hvad fanden kan du genkende?
> Sikken en gang lort.
> Du, Kim er satme den største klovn af alle røde klovne.

`
Og du læste slet ikke Jens Gs indlæg, vel? Oven i købet
citeret fra morgenfacisten Jyllandspesten - det er ellers den
du plejer at regne med når den giver dig ret, ikke sandt?



Kim2000 (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 29-11-08 20:25


"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931938d$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49313185$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:ggr60m$4fj$1@news.datemas.de...
>>>>
>>>> Dokumenter gerne dette...
>>>
>>> Det er altså faktuelt og noget jeg som boende gennem mange år blandt
>>> mange fremmedetniske her på vestegnen af København kan nikke genkendende
>>> til, det kan min bedre halvdel også. Prøv nu at leve med at tiderne er
>>> under forandring og at det vrøvl som I højrerabiate racister lukker ud
>>> om indvandrere ganske enkelt ikke passer. Det virker (formentlig
>>> ufrivilligt) komisk at I bliver ved og ved med at klamre jer til gamle
>>> forestillinger om indvandrere når vi andre, som rent faktisk *kender*
>>> noget til indvandrere, ved at det er forkert.
>>
>> "kan nikke genkendende til" -hvad fanden kan du genkende?
>> Sikken en gang lort.
>> Du, Kim er satme den største klovn af alle røde klovne.
>
> `
> Og du læste slet ikke Jens Gs indlæg, vel? Oven i købet citeret fra
> morgenfacisten Jyllandspesten - det er ellers den du plejer at regne med
> når den giver dig ret, ikke sandt?

Så du anser ikke JP som en pålidelig kilde? Selvom du faktisk 2 minutter
tidligere støttede din påstand til den? Ja, så er vi jo lige vidt.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 20:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4931972b$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>
>> `
>> Og du læste slet ikke Jens Gs indlæg, vel? Oven i købet citeret fra
>> morgenfacisten Jyllandspesten - det er ellers den du plejer at regne
>> med når den giver dig ret, ikke sandt?
>
> Så du anser ikke JP som en pålidelig kilde? Selvom du faktisk 2
> minutter tidligere støttede din påstand til den? Ja, så er vi jo lige
> vidt.



Det selvfølgelig kun de aviser og artikler som AHR godkender
som værende pålidelige, der gælder



Bo Warming (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 29-11-08 13:26

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer til
>>>> venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber mange
>>>> sære alliancer omkring egoismen.
>>>
>>>
>>>
>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
>>> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke, selv
>>> om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne alene.
>>>
>>
>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
>> siden.
>
>
> Dokumenter gerne dette...
>
Man har fusket statistik så det ser ud som om de har bevæget sig LIDT i vor
retning

Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande og jeg tror de
ikke har ændret sig meget - og imamer ønsker børnerigdom


/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 13:34

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:rvqdnT-JHcZOqazUnZ2dnUVZ8v3inZ2d@giganews.com...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der
>>>>> stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men
>>>>> frygt skaber mange sære alliancer omkring egoismen.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og
>>>> er årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan
>>>> ikke, selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>>> muhamedanrne alene.
>>>>
>>>
>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
>>> samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid
>>> tid siden.
>>
>>
>> Dokumenter gerne dette...
>>
> Man har fusket statistik så det ser ud som om de har bevæget sig LIDT
> i vor retning
>
> Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande og jeg tror
> de ikke har ændret sig meget - og imamer ønsker børnerigdom



Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.

Intet har ændret sig.



Kim Larsen (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-11-08 20:05

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:493135c7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:rvqdnT-JHcZOqazUnZ2dnUVZ8v3inZ2d@giganews.com...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der
>>>>>> stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men
>>>>>> frygt skaber mange sære alliancer omkring egoismen.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og
>>>>> er årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan
>>>>> ikke, selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
>>>>> muhamedanrne alene.
>>>>>
>>>>
>>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden
>>>> akkurat samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en
>>>> god bid tid siden.
>>>
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>>
>> Man har fusket statistik så det ser ud som om de har bevæget sig LIDT
>> i vor retning
>>
>> Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande og jeg tror
>> de ikke har ændret sig meget - og imamer ønsker børnerigdom
>
>
>
> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>
> Intet har ændret sig.

Det ses ikke i det område hvor jeg bor.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 20:15

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ggs3pd$7pg$1@news.datemas.de...
>>
>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>
>> Intet har ændret sig.
>
> Det ses ikke i det område hvor jeg bor.

Nej klart, jeg taler her om gadebilledet ude i samfundet,
ikke inde på institutionsområderne.




Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 20:11

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:493135c7$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:rvqdnT-JHcZOqazUnZ2dnUVZ8v3inZ2d@giganews.com...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:49311537$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>>>> news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en
>>>>> meddelelse
>>>>> news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os
>>>>>> der stemmer til venstre - vi er de gode, de andre er
>>>>>> fjolserne. Men frygt skaber mange sære alliancer
>>>>>> omkring egoismen.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk
>>>>> ryger, og er årsagen til det satdigst voksende
>>>>> indvandrerproblem, man kan ikke, selv om det er
>>>>> nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på muhamedanrne
>>>>> alene.
>>>>>
>>>>
>>>> Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får
>>>> efterhånden akkurat samme antal børn som danskerne - det
>>>> har man påvist for en god bid tid siden.
>>>
>>>
>>> Dokumenter gerne dette...
>>>
>> Man har fusket statistik så det ser ud som om de har
>> bevæget sig LIDT i vor retning
>>
>> Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande
>> og jeg tror de ikke har ændret sig meget - og imamer ønsker
>> børnerigdom
>
>
>
> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>
> Intet har ændret sig.


Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en
nazistisk tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 20:21

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:493193db$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande og jeg
>>> tror de ikke har ændret sig meget - og imamer ønsker børnerigdom
>>
>>
>>
>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>
>> Intet har ændret sig.
>
>
> Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en nazistisk
> tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.



det var nok engang i 40´tror du ikke?



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:23

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931953f$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:493193db$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Men her på Nørrebro ses kæmpefamillier fra Mellemøstlande
>>>> og jeg tror de ikke har ændret sig meget - og imamer
>>>> ønsker børnerigdom
>>>
>>>
>>>
>>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>>
>>> Intet har ændret sig.
>>
>>
>> Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en
>> nazistisk tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.
>
>
>
> det var nok engang i 40´tror du ikke?

Næ, det var fornylig - var det dig?



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 20:24

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:493193db$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>
>> Intet har ændret sig.
>
>
> Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en nazistisk
> tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.


nazistisk tatovering...
hvordan ser er en nazistisk tatoveret kvinde ud ?



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:24

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:493195e2$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:493193db$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>>
>>> Intet har ændret sig.
>>
>>
>> Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en
>> nazistisk tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.
>
>
> nazistisk tatovering...
> hvordan ser er en nazistisk tatoveret kvinde ud ?


Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de kunne
have været dig.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 21:32

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a4d5$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:493195e2$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:493193db$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>>
>>>> Det ses jo tydeligt i gadebilledet:
>>>> Tre i hånden, to i vognen og en i ovnen.
>>>>
>>>> Intet har ændret sig.
>>>
>>>
>>> Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en
>>> nazistisk tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.
>>
>>
>> nazistisk tatovering...
>> hvordan ser er en nazistisk tatoveret kvinde ud ?
>
>
> Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de kunne have
> været dig.


Jeg har ikke givet udtryk for at vide den slags, men forklar gerne,
om det skulle være lige så synliget som de facistiske symboler tørklæde
og burka.



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 21:37

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931a5c4$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>> Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de
>> kunne have været dig.
>
>
> Jeg har ikke givet udtryk for at vide den slags, men forklar
> gerne,
> om det skulle være lige så synliget som de facistiske
> symboler tørklæde og burka.

Min farmor gik altid med tørklæde ude - hun var hverken nazist
eller fascist.

En burka har heller ikke noget med fascisme at gøre. Det
kniber åbenbart for dig at forholde dig til virkeligheden. Bed
om mere medicin hos din psykiater.



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 21:50

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931a7df$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> news:4931a5c4$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>>> Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de kunne have
>>> været dig.
>>
>>
>> Jeg har ikke givet udtryk for at vide den slags, men forklar gerne,
>> om det skulle være lige så synliget som de facistiske symboler
>> tørklæde og burka.
>
> Min farmor gik altid med tørklæde ude - hun var hverken nazist eller
> fascist.

Det var vel ikke ideologisk betinget at hun bar tørklæde.
altså et "muslimks tørklæde",

> En burka har heller ikke noget med fascisme at gøre.

En burka symbolisere i den grad at man bekender sig til den
facsistiske ideologi islam ligesom "det muslmske tørklæde",
som velmenerne kalder det



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 22:13

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931aa15$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931a7df$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
>> news:4931a5c4$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>>> Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de
>>>> kunne have været dig.
>>>
>>>
>>> Jeg har ikke givet udtryk for at vide den slags, men
>>> forklar gerne,
>>> om det skulle være lige så synliget som de facistiske
>>> symboler tørklæde og burka.
>>
>> Min farmor gik altid med tørklæde ude - hun var hverken
>> nazist eller fascist.
>
> Det var vel ikke ideologisk betinget at hun bar tørklæde.
> altså et "muslimks tørklæde",

Du kan ikke på en kvinde med tørklæde se om det er ideologisk
betinget eller blot normgivet.
>
> > En burka har heller ikke noget med fascisme at gøre.
>
> En burka symbolisere i den grad at man bekender sig til den
> facsistiske ideologi islam ligesom "det muslmske tørklæde",
> som velmenerne kalder det

Det symboliserer ikke mere end at man bekender sig til den
fascistiske kristne tro at gå med kors om halsen eller at man
tilbeder et kors.




/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 22:22

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931b06a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> En burka symbolisere i den grad at man bekender sig til den
>> facsistiske ideologi islam ligesom "det muslmske tørklæde",
>> som velmenerne kalder det
>
> Det symboliserer ikke mere end at man bekender sig til den fascistiske
> kristne tro at gå med kors om halsen eller at man tilbeder et kors.


Hvordan forbinder du kristendommen med facisme?
facisme er ikke en tro men en ideologi -som islam.



Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 22:51

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931b194$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931b06a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> En burka symbolisere i den grad at man bekender sig til
>>> den
>>> facsistiske ideologi islam ligesom "det muslmske
>>> tørklæde",
>>> som velmenerne kalder det
>>
>> Det symboliserer ikke mere end at man bekender sig til den
>> fascistiske kristne tro at gå med kors om halsen eller at
>> man tilbeder et kors.
>
>
> Hvordan forbinder du kristendommen med facisme?
> facisme er ikke en tro men en ideologi -som islam.

Hvordan forbinder du islam med fascisme?

Fascisme er ikke en tro, men en ideologi -som kristendommen.



Kert Rats (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 30-11-08 00:49


"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i en meddelelse
news:4931b194$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931b06a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> En burka symbolisere i den grad at man bekender sig til den
>>> facsistiske ideologi islam ligesom "det muslmske tørklæde",
>>> som velmenerne kalder det
>>
>> Det symboliserer ikke mere end at man bekender sig til den fascistiske
>> kristne tro at gå med kors om halsen eller at man tilbeder et kors.
>
>
> Hvordan forbinder du kristendommen med facisme?
> facisme er ikke en tro men en ideologi -som islam.

Tænk, Willer mener sgu, at kristendommen er fascistisk. Han må da have røget
af natpotten.


Venligst

Kert Rats



/Peter (29-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 29-11-08 22:24

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:4931b06a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> Det var vel ikke ideologisk betinget at hun bar tørklæde.
>> altså et "muslimks tørklæde",
>
> Du kan ikke på en kvinde med tørklæde se om det er ideologisk betinget
> eller blot normgivet.


Jo, det kan jeg, det kan jeg satme love dig for jeg kan.




Arne H. Wilstrup (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 29-11-08 22:51

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
news:4931b1ed$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4931b06a$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>> Det var vel ikke ideologisk betinget at hun bar tørklæde.
>>> altså et "muslimks tørklæde",
>>
>> Du kan ikke på en kvinde med tørklæde se om det er
>> ideologisk betinget eller blot normgivet.
>
>
> Jo, det kan jeg, det kan jeg satme love dig for jeg kan.
>

Gud kan du ej!



Mr.Larsen (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 30-11-08 00:15

Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:

> Det symboliserer ikke mere end at man bekender sig til den fascistiske
> kristne tro at gå med kors om halsen eller at man tilbeder et kors.

Håber sgu ikke du underviser i kristendom, for et eller andet har du
misforstået.

--
http://www.projecthoneypot.org



Mr.Larsen (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 30-11-08 00:17

Arne H. Wilstrup:

> Du kan ikke på en kvinde med tørklæde se om det er ideologisk betinget eller
> blot normgivet.

Men du kan se på en kvinde om hun er nazist, hold da op.

--
http://www.projecthoneypot.org



Volger Garfield (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 30-11-08 01:50

On Sun, 30 Nov 2008 00:17:19 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Men du kan se på en kvinde om hun er nazist, hold da op.

Nej nej - Det er jo på hendes nazistiske tatoveringer.


Volger

Mr.Larsen (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Mr.Larsen


Dato : 30-11-08 00:13

Arne H. Wilstrup kom med følgende:

> Det må du jo bedst vide - jeg er næsten sikker på at de kunne have været dig.

"de" mener du "det"?

--
http://www.projecthoneypot.org



Volger Garfield (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Volger Garfield


Dato : 30-11-08 00:08

On Sat, 29 Nov 2008 20:11:22 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Jeg så en gang en racist som dig der gik hånd i hånd med en
>nazistisk tatoveret kvinde. Intet har ændret sig.

Jeg havde en gang en lærer som hed Arne - Det har jeg ikke mere.


Volger

@ (29-11-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-11-08 18:56

On Sat, 29 Nov 2008 10:38:58 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:


>Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden
>akkurat samme antal børn som danskerne - det har man påvist
>for en god bid tid siden.
>


nu farer du igen med en løgn



http://www.indexmundi.com/g/r.aspx?v=25



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Egon Stich (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 29-11-08 12:06


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:4930197f$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Netop som regeringen er i defensiven, opposition er ved at blive populær
> og et systemskifte nærmerer sig, så sker det.
>
> De sørger for at ødelægge det for sig selv.
>
> Radikale har fx netop fortalt at det ikke er noget problem at der kommer
> 50.000 flygtninge til landet. Og så fortsætter de med at ville lave for 62
> milliarder kroner skattelettelser.
>
> Sådan. Så er det røde flertal væk igen.
>

Det eneste røde hos de radikale er da når høvdingen har hjerneblødning--
Hvilket sker periodemæssige.
Som naturen har bestemt---

Egon


Notion (29-11-2008)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-11-08 15:22

On 29 Nov., 11:15, "/Peter" <qw...@qwert.qw> wrote:
> "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> skrev i en meddelelsenews:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>
>
>
> > "/Peter" <qw...@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> >news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> skrev i en meddelelse
> >>news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der stemmer
> >>> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt skaber
> >>> mange sære alliancer omkring egoismen.
>
> >> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og er
> >> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
> >> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
> >> muhamedanrne alene.
>
> > Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
> > samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid tid
> > siden.
>
> Dokumenter gerne dette


http://jp.dk/indland/article1417575.ece

/Peter (30-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 30-11-08 08:14

"Notion" <adam_xtr@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:ceb8168b-3ad7-4a55-9b36-b6308920d710@o2g2000yqd.googlegroups.com...
On 29 Nov., 11:15, "/Peter" <qw...@qwert.qw> wrote:
> "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> skrev i en
> meddelelsenews:49310dbd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>
>
>
> > "/Peter" <qw...@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> >news:49310a25$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> skrev i en meddelelse
> >>news:49310346$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >>> Det danske folk ligger som det har redt -bortset fra os der
> >>> stemmer
> >>> til venstre - vi er de gode, de andre er fjolserne. Men frygt
> >>> skaber
> >>> mange sære alliancer omkring egoismen.
>
> >> Nej, det er den tidligere regerings ruiner der stadigvæk ryger, og
> >> er
> >> årsagen til det satdigst voksende indvandrerproblem, man kan ikke,
> >> selv om det er nødvendigt i lave lave børnebegrænsning på
> >> muhamedanrne alene.
>
> > Du ved jo ikke en disse om de ting. Muslimer får efterhånden akkurat
> > samme antal børn som danskerne - det har man påvist for en god bid
> > tid
> > siden.
>
> Dokumenter gerne dette


>http://jp.dk/indland/article1417575.ece


Det er ikke dokumentation, men propaganga!



Jens G (30-11-2008)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 30-11-08 09:47

On Sun, 30 Nov 2008 08:13:51 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:

>
>>http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>
>
>Det er ikke dokumentation, men propaganga!

Det må du så dokumentere.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

/Peter (30-11-2008)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 30-11-08 10:03

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
news:493652e2.6180356@dtext.news.tele.dk...
> On Sun, 30 Nov 2008 08:13:51 +0100, "/Peter" <qwery@qwert.qw> wrote:
>
>>
>>>http://jp.dk/indland/article1417575.ece
>>
>>
>>Det er ikke dokumentation, men propaganga!
>
> Det må du så dokumentere.


det dokumenterer vel sig selv!



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177506
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408562
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste