Terror-drabstal kan fordobles Trafik er m~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 09:21

Terror-drabstal kan fordobles Trafik er mindre farlig Ugentlig fordobling i
2 mdr gir 55 millioner dræbte vesterlændinge og indere - OK?
TV2 propaganderer , at vi skal godtage massemordene for "trafik er også
farlig".
Muslimerne er på spring for at øge drab på vantro fra 119 til 119
_MILLIONER_ eller mere. Der er siden WW2 omkommet flere muslimer af sult,
fordi de er uduelige til landbrug - men de gør os til syndebukke.
Til muhamedaner_mord_ofre som alle med den tro er skyldige i, skal lægges
det langt større antal lemlestede og de mange der tilbragte over et døgn i
indefra aflåste hotelværelser, for ikke at blive gidsler hos
helligkrigerne. Dertil kommer udgifterne ved lammelse af storby i dagevis.
Skal det være DK-hverdag?
Nej, stem DF.
Tro ikke at hævn mod de enkelte voldsmænd kan ændre noget.
De vil gerne dø. Dødsstraf mod de arresterede skaber ny terrorister - "for
de gamle der faldt, er der ny overalt". Det gælder dog ikke hvis
muhamedanerstorbyer tæppebombes og alle udvandrede hjemsendes fra bl.a. DK.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-11-08 16:06

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de gamle der faldt, er der ny overalt". Det gælder dog ikke hvis
> muhamedanerstorbyer tæppebombes og alle udvandrede hjemsendes fra bl.a.

Dødsstraf til helligkrigere er bedst for ALLE parter - hvorfor advokere for
ondskab uden formål? Ville det ikke være at efterligne muhammedansk afsind.

Desuden bør lettere fysisk pres inden aflivning være obligatorisk, så alle
planer kan komme frem, og dermed redde menneskeliv.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 17:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Desuden bør lettere fysisk pres inden aflivning være obligatorisk, så alle
> planer kan komme frem, og dermed redde menneskeliv.

jEG HAR INTET MOD HENRETTELSE, men kun masseudvisning vil være effektivt