Tankskibsprængning: Miljøkatastrofe pga pi~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 11:02

Tankskibsprængning: Miljøkatastrofe pga pirater
Politiken bringer i dag nyhed om sandsynlighed for sprængning af
supertankeren som Somalia har stjålet fra SaudiArabia og som ligger i havet
nær en lille Somalia-fiskerby.
Det fremhæves at Ægyptens stabilitet vil være truet, når kanalindtægter og
turisme styrtdykker pga piraterne. Mærsk sender nu skibe uden om kanalen,
hvilket vil øge C02 forurening og priser.
Politiken har de seneste dage præket at hjælp til Somalias fattige skal løse
problemet - og DR og Information flyder over med at Vesten selv skaber
terrorismen (Tarik Ali, UK_ ses som sandhedsvidne)
Intet tyder på at international fiskning nær Somaia har nedsat landets
fiskerindtægter - de har træbåde og udlandet har trawlers og de går ikke
efter de samme fisk.
Hvis Somalia mener at have berettiget klage må de skabe sig en stat med
diplomati - de ligger som de har redt.
I dag angives antal kapringer i årene 2004, 2007 og 2008 til
20, 30 og 90

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-11-08 14:11

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> turisme styrtdykker pga piraterne. Mærsk sender nu skibe uden om kanalen,
> hvilket vil øge C02 forurening og priser.

Indfør 1-sømilezone så de kan vaske sig og passe net ved stranden.

Nogle få krigsskibe med radar vil kunne checke og rekvirere billig
GPS-styret minibombe fra miljørigtig højtflyvende svævedrone med solpaneler
og letvægtsbatterier til natten.
Billig højteknologi er god løsning i muhammedanerkrigens indledende fase.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 20:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> solpaneler og letvægtsbatterier til natten.
> Billig højteknologi er god løsning i muhammedanerkrigens indledende fase.

Der er mange nemme løsninger til at udradere noget så primitivt som pirater

DET ER VILJEN DER MANGLER

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-11-08 21:18

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Der er mange nemme løsninger til at udradere noget så primitivt som
> pirater
>
> DET ER VILJEN DER MANGLER

To underbegavet og psykiske syge mennesker (Bo og Martin), som hygger sig
med deres vrangforestillinger. Man får næsten ondt af jer..

/Johnny

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-11-08 21:58

> [...]
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Der er mange nemme løsninger til at udradere noget så primitivt som

Ja muligvis. Men det er analogt til mangelfuld muhammedanerbekæmpelse i DK.

Teknologi er korsridderens force.
Har vi pansrede brandbiler, når/hvis Mumbai kommer til Kbh. - Altså en lille
flok helligkrigere sætter ild på byen og beskyder myndigheder med AK47?
Det er næsten så nemt som "papirknivene" mod tårnene.

Mvh
Martin

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-11-08 22:06

> [...]
> AK47?
> Det er næsten så nemt som "papirknivene" mod tårnene.

Pas. Din psykose tangerer næsten BWs.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 01:20

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Pas. Din psykose tangerer næsten BWs.

Martin foreslår cirka hvad inderne gjorde

Hvad foreslår du, Johnny ?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 02:16

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Pas. Din psykose tangerer næsten BWs.

Lemlestelse og mord som i Mumbai har Martin og jeg forslag imod

Andre mener at have bedre forslag

Hvor kommer sindsygdom ind i billedett?

Johnny er flygtet fra at anklage for pædofili hvir ingen erotik er
involveret.

Er det ikke god debat-etik att svare på sådant og dårlig debatetik er den
værste anklage der har relevans på usenet, hvor diagnoser altid er noget
useriøst

Er debat om terror ikke vigtigere end debat om kærtegn ?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-11-08 11:14

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lemlestelse og mord som i Mumbai har Martin og jeg forslag imod

Nej. I kommer med nogle sindsyge forslag, som normale menneske ryster på
hovedet af.

> Andre mener at have bedre forslag
>
> Hvor kommer sindsygdom ind i billedett?

> Johnny er flygtet fra at anklage for pædofili hvir ingen erotik er
> involveret.

Jeg har påstået, at du er pædofil. Som jeg har skrevet i en anden tråd,
forstår du hvad pædofili er.

Læs her: http://da.wikipedia.org/wiki/P%C3%A6dofili

> Er det ikke god debat-etik att svare på sådant og dårlig debatetik er den
> værste anklage der har relevans på usenet, hvor diagnoser altid er noget
> useriøst

Jeg kan finde de første 1000 tråde hvor du ikke har svaret på et indlæg. Du
undskylder dig med, at du ikke har "tid" pga. dine mange nye tråde....

/Johnny

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-11-08 11:16

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du undskylder dig med, at du ikke har "tid" pga. dine mange nye tråde....

* Mangler "ikke"

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 14:28

> [...]
>
> Læs her: http://da.wikipedia.org/wiki/P%C3%A6dofili

> Jeg kan finde de første 1000 tråde hvor du ikke har svaret på et indlæg.

Bare find 2-3 eksempler og du evner jo at copypaste, har du overrasket os
alle med, så jeg glæder mig.

> undskylder dig med, at du ikke har "tid" pga. dine mange nye tråde....

Jeg svarer hvis det er en interessant tråd.
Jeg mindes ikke at jeg har undskyldt at jeg ikke har tid til dig, men....

Folk som dig der ikke kender definitionen på pædofili er ikke altid vildt
interessantte

Dagbladene idag har klar definition i forbindelse med at American Beauty
geni-filmen har fået en lovende efterfølger "Towelhead"

Når den 13 årige piges far voldtager hende så er de eksempel på at "Den
lækre appetritlige pige venligt inviterer sine krnækere" og ulovligt i USA

Når hendes ældre kæreste "hjælper at barbere hendes kønsbefåring" er det
ikke.

Jeg talte netop med min fætter der er praktiserende læger og ofte har dikket
småpiger gennem tøjet og han mente det er vanvid når du kan opleve kilden af
en pige gennem tøjet som pædofili, NÅR MODEREN OG ANDRE VIDNER OVERVÆRER og
alle værdsætter at togturen bliver til sjov og ballade