15 dødsofre for pirater.Somalia ctr Indien~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 10:34

15 dødsofre for pirater.Somalia ctr Indien
http://politiken.dk/udland/article603183.ece
Når indisk krigsskib,
der skal beskytte international skibsfart mod det hastigt voksende
pirateri.
bliver skudt på, er det forståeligt , at de skyder igen ,
men derved sænkedes det kaprede thaiskib og 15 druknede.

Dette er Somalias ansvar og bør hævnes profylaktisk ved angreb på relevante
somalihavnebyers boliger.
Islam-udåd mod de omkomne er så oprørende som vedr 15 af de Mumbai-omkomne,
selvom det ikke fylder så meget i medierne
Piraterne har også kapret og stjålet militære tanks ,
og danske Absalons job er forlænget - og bør udvides i mere aggressiv og
kollektiv retning.
Andet forstår helligkrigere ikke

Thailand klager til Indien , men er det ikke, som hvis den nylige
motorvejsdødsulykke med tre involverede parter skulle løses ved sagsanlæg
fra den mest skadelidte mod den rigeste og uden forebygggende straf mod den
værst ansvarlige?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-08 11:24

Bo Warming wrote:
> Dette er Somalias ansvar og bør hævnes profylaktisk ved angreb på relevante
> somalihavnebyers boliger.

Med samme ret kan diverse arabiske lande angribe relevante danske
boliger.

// Hans

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 11:33

Efter mange tanker skrev Hans Joergensen:

> Med samme ret kan diverse arabiske lande angribe relevante danske
> boliger.

Bare rolig, du og andre velmenere skal nok få jeres ønske opfyldt en
dag, desværre.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-08 11:15

Mr.Larsen wrote:
> Bare rolig, du og andre velmenere skal nok få jeres ønske opfyldt en
> dag, desværre.

Nu er det jo ikke sådan at Danmark aldrig nogensinde har opført sig
virkelig dårligt i Afrika vel?

// Hans

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-08 11:17

Hans Joergensen wrote:
> Nu er det jo ikke sådan at Danmark aldrig nogensinde har opført sig
> virkelig dårligt i Afrika vel?

Og den kommentar var naturligvis rettet mod at det er fra Somalien
piraterne kommer...

// Hans

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 12:14

Den 27-11-2008, skrev Hans Joergensen:

> Og den kommentar var naturligvis rettet mod at det er fra Somalien
> piraterne kommer...

Ja, hvor er det synd for de stakkels pirater, kan du og dine ligemænd
ikke starte en protestside om det.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 12:29

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Og den kommentar var naturligvis rettet mod at det er fra Somalien
> piraterne kommer...

Hvilken hævnlogik skal Mærsk straffes efter?

At Tordenskjold fragtede slaver fra det modssatte, vestlige hjørne af
Afrika?

Intenational trafik skal gå gnidningsfrit og om det kræver lidt
skadedyrsbekæmpelse pr gyllebomber mod fiskerbyer er ligegyldigt
Gradvis kan dosis og sprængsstofmængde øges indtil pirateriet stopper
Gør dem til grin - fx med peberspray som step 1

De har netop afsedkommet 15 dræbte - der bør handles hurtigt og kollektiv
straf er dett enestte der rforstås i den KRIG som de har startet

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-08 14:01

Bo Warming wrote:
> Hvilken hævnlogik skal Mærsk straffes efter?
> At Tordenskjold fragtede slaver fra det modssatte, vestlige hjørne af
> Afrika?

Nu var det jo faktisk Mærsks ligesindede der stod for denne transport.

Det ville nu alligevel være spændende at høre jeres mening om
hvorvidt det var okay at handle mennesker på denne måde.. ?

// Hans

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 15:09

Hans Joergensen frembragte:

> Nu var det jo faktisk Mærsks ligesindede der stod for denne transport.
>
> Det ville nu alligevel være spændende at høre jeres mening om
> hvorvidt det var okay at handle mennesker på denne måde.. ?

Spørg de pirater du har så ondt af, for de udfører med garanti også
meneskehandel.

Her vifter du jo med flaget, så din sympati er der da ingen tvivl om.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/personImg.asp?id=43&m=full&nr=1

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 20:53

> Nu var det jo faktisk Mærsks ligesindede der stod for denne transport.
>
> Det ville nu alligevel være spændende at høre jeres mening om
> hvorvidt det var okay at handle mennesker på denne måde.. ?

Det var godt for afroafrikanere at blive eksporteret væk fra grusomme
indfødte og arabiske slaveejere og til rige USA hvor en nu er blevet
præsident

Fra : Mr.Larsen

Dato : 27-11-08 12:12

Hans Joergensen kom med følgende:

> Nu er det jo ikke sådan at Danmark aldrig nogensinde har opført sig
> virkelig dårligt i Afrika vel?

Som jeg skrev "Bare rolig, du og andre velmenere skal nok få jeres

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 12:00

> Med samme ret kan diverse arabiske lande angribe relevante danske
> boliger.

Ejendomsret er RET og kollektiv straf kan være nødvendig

Heldigvis har vi i allliance med USA også den stærkesttes ret