Sosser for dødsstraf
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-08 03:22

Jamaica er en perle i Caribien med interessant sørøver-historie og smuk
natur og muligheder for turister og surfing.
Men de har et lille problem med alle de negre som ikke er så fredelige
reggea hashrygende rastafarier.
De har en af verdens højeste mordrater, - svenskerne er endnu lidt bagude på
det punkt.

Med 2/3 af stemmerne genindførte soicidaldemokraterne dødsstraf ved
hængning - så må vi håbe der igen falder lidt ro over ghettoerne.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7749207.stm

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 26-11-08 05:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Med 2/3 af stemmerne genindførte soicidaldemokraterne dødsstraf ved
> hængning - så må vi håbe der igen falder lidt ro over ghettoerne.

"...........og den sædvanlige liste af
ubehjælpsomt formulerede dummenikser"

- skrev du i en anden tråd. Det passer fandme også til dit eget skribleri .
Prøv at læs dit lort i ædru tilstand .

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-08 15:29

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at læs dit lort i ædru tilstand .

Nå, budskabet passede nok ikke hr Heide, som kommer og overfalder med
natpotten. Tsk, tsk.

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 26-11-08 16:56

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, budskabet passede nok ikke hr Heide, som kommer og overfalder med
> natpotten. Tsk, tsk.

....og du er god til at redigerer så det passer ind i dit kram.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-08 17:35

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> ...og du er god til at redigerer så det passer ind i dit kram.

Der følger link med til BBC som ikke redigeres af undertegnede.
Prøv at forholde dig til emnet/subject Heide...

Mvh
Martin

Fra : Morten Stæhr

Dato : 26-11-08 19:54

> [...]
>
> Med 2/3 af stemmerne genindførte soicidaldemokraterne dødsstraf ved
> hængning - så må vi håbe der igen falder lidt ro over ghettoerne.

Sosser for dødsstraf ?
Skulle der ikke havde stået: Dødsstraf for sosser:
Så havde det da givet mere mening

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 26-11-08 23:19

Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Med 2/3 af stemmerne genindførte soicidaldemokraterne dødsstraf ved
> hængning - så må vi håbe der igen falder lidt ro over ghettoerne.

Hvad er din pointe?

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-11-08 23:41

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Hvad er din pointe?

Der er endda flere.
Sig til hvis du ikke ser løsningen i drømme i nat.

Mvh
Martin

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 27-11-08 07:06

Martin Larsen skrev:

> Der er endda flere.
> Sig til hvis du ikke ser løsningen i drømme i nat.

Til.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-11-08 17:18

Frank E. N. Stein skrev:

> Til.

Tænkte nok at det bare var varm luft.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-08 18:13

> Tænkte nok at det bare var varm luft.

Ser man på USAs stater ned og uden dødsstrak, ses at det er ikke en
mirakelløsning mod kriminalitet

Vi har konventioner mod det så tænk hellere på OVERVÅGNING bl.a.
elektronisk fodlænke

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-11-08 18:47

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Tænkte nok at det bare var varm luft.

Du er ingen matador, hr Stein, og må hjælpe dig selv.

Mvh
Martin

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-11-08 01:04

Martin Larsen skrev:

> Du er ingen matador, hr Stein, og må hjælpe dig selv.

Du havde ingen pointe, men lukkede, og lukker, bare varm luft ud.
Du er ynkelig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-11-08 01:07

> Du havde ingen pointe, men lukkede, og lukker, bare varm luft ud.
> Du er ynkelig.

PLONK

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 29-11-08 01:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> writes:

> Der er endda flere. Sig til hvis du ikke ser løsningen i drømme i
> nat.

Hvad er din pointe? Der er gået et par nætter på nuværende tidspunkt.

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 29-11-08 01:22

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> writes:

> Han havde ingen. Han valgte at flygte i stedet for at indrømme
> det. Man kunne vel dårligt heller forvente mere.

Lad os nu give ham en nat mere, nu hvor der er en ny der spørger. Man
kunne jo være heldig at få et svar, og gør vi det ikke, er vi i det
mindst ikke dårligere stillet.

--
/Wegge

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 29-11-08 01:35

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> writes:

> Mine didaktiske metoder står ikke til diskussion.

Fair nok.

Men bare af ren nysgerrighed, fortæl mig lige hvad du mener, når du
siger "Mine didaktiske metoder"?

--
/Wegge