Politiet får videovogn...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-11-08 14:12

<citat>
Politiet har købt en særlig videovogn med fastmonterede og bevægelige
kameraer. Samtidig bliver alle politiets hollændervogne udstyret med
digitale kameraer med GPS-styret tidskode.
</citat>

http://www.comon.dk/news/politiet.faar.videovogn_38694.html

Dejligt, så bliver det nok en del nemmere i fremtiden for politiet, at
løfte bevisbyrden over for de psykopater der ikke kan opfører sig
ordentligt.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-11-08 14:23

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Dejligt, så bliver det nok en del nemmere i fremtiden for politiet, at
> løfte bevisbyrden over for de psykopater der ikke kan opfører sig
> ordentligt.

Nu tuder venstrefløjen garanteret

/Kim

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-11-08 14:24

Kim Frederiksen udtrykte præcist:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Nu tuder venstrefløjen garanteret

Garanteret.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 25-11-08 15:26

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> kameraer. Samtidig bliver alle politiets hollændervogne udstyret med
> digitale kameraer med GPS-styret tidskode.

Tjoh, det er da smart. Men hvorfor ikke bare permanent overvågning
i de belastede zoner?

Idag har vi jo allerede visitationszoner. Det er jo der, hvor der vurderes,
at der er en højrisiko for at der kan ske kriminalitet.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-11-08 15:33

-=* NEiL DANELAW *=- udtrykte præcist:
> [...]
>
> Idag har vi jo allerede visitationszoner. Det er jo der, hvor der vurderes,
> at der er en højrisiko for at der kan ske kriminalitet.

Det kommer.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Jens\"Lyrik\" Bech

Dato : 25-11-08 15:24

Den 25.11.2008 kl. 14:23 skrev Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk>:

> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Nu tuder venstrefløjen garanteret
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ikke hvis politiet er med på billederne. det er et tveægget sværd de har
anskaffet. Nu er politiet også nødt til at opføre sig ordentligt. Jeg
husker en hjemmevideo der optog to betjente ovenpå et offer mens den ene
råbte ind i øret på offeret:"Kan du huske Benjamin!"

Han refererede til den unge mand politiet nedlagde på Rådhuspladsen en
nytårsaften og masede til hjernedød invalid, og som nu er død! Jeg husker
en anden de dræbte ved at lægge knæene i ryggen på ham så han ikke kunne
trække vejret! Hans forbrydelse? Han var lidt fuld og så var han tyk! De
klemte "Det fede svin til han døde!" Så fik de forbud imod at dræbe folk
med deres knæ!

Fint at politiet har fået videovogn, jeg håber med High def video? Så kan
vi se agressionerne på begge sider!

Og hvad var det så du ville sige?

--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-11-08 15:41

Jens"Lyrik" Bech wrote:
> [...]
> husker en hjemmevideo der optog to betjente ovenpå et offer mens den ene
> råbte ind i øret på offeret:"Kan du huske Benjamin!"

Det behøver de jo sådan set ikke... det er jo politiet selv der skal
kigge på - og sikkert også sortere - i optagelserne.

// Hans

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-08 15:37

> [...]
>

> Dejligt, så bliver det nok en del nemmere i fremtiden for politiet, at
> løfte bevisbyrden over for de psykopater der ikke kan opfører sig

Sikkert let at afmonterer med brosten, jernstang eller dunk maling.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-11-08 15:38

Peter Heide forklarede:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Sikkert let at afmonterer med brosten, jernstang eller dunk maling.

Var det ikke nemmere at opføre sig ordentligt.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : kim.frederiksen@gmai~

Dato : 25-11-08 11:16

On 25 Nov., 15:36, "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote:

> Sikkert let at afmonterer med brosten, jernstang eller dunk maling.

Det kunne være sjovere at afmonterE nogle autonome hoveder med
selvsamme jernstang. Så ville Verden være et bedre sted.

/kim