Ikke bukser, men *synlige* bukser
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 09:41

Ikke bukser, men *synlige* bukser
Kører du frem mod befærdet vej og har vigepligt så sagtn farten *synligt*.
så ikke man føler sig truet af sammenstød, lærte min kørelærer mig og da jeg
engang solede mig i hvide underbukser belærte min far mig, at farvede kan
bedre gøre det ud for badebukser og hvide LIGNER EN FEJL og kan skabe
utryghed ved om man HUSKER tildækning. Glemmes lag-1, så glemmes måske også
lag-2, hvis senilitet.
EB 20.11 viser lækker pige med bar røv og skriver at faktisk har hun
mikro-g-streng med GENNEMSIGTIG SNØRE så foto *ligner* nøgenhed.
Hvis jeg anvendte sådan bikinimode kunne børnehaven fotografere og påstå en
uterlig grænsesøgning i retning af blufærdighedskrænkelse.
Men jeg har på børnehavens fortov altid haft demonstrativt lange
bermudashorts eller spejdersjorts på.
Rygter fra folk, der har (kriminelt) lagt øjet til sprækker i mit plankeværk
har betydet, at nogen tror, at når jeg er nøgen i min have, så er jeg det
måske også andetsteds.
At politiet ikke har tiltroet mig sådant, er bevist af at intet sådant har
været ytret fra dem.