LONE frygtede jeg ville antaste uterligt h~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 09:40

LONE frygtede jeg ville antaste uterligt hendes PERSONALE
Der er granvoksne stærke unge mænd blandt det talstærke børnehavepersonale,
der slår på bongotrommer for børnene, men forelagt www-glistrup-com
udskrifter mener chefen at hendes hird er truet af en tresårig overvægtig
som soler sig på offentligt fortov - soler sig uden skjorte så at bicepser
er slatne vides.
Er det de glistrupske tankers infektions-styrke gennem trådhegnet som får
hende til at føle at jeg HAR KRAFTEN og hirden er chanceløs?
Frygter forældrene at deres børn hader dem så vildt at efter lukketid vil
små børnehavebørn hjemsøge mig for at bytte sig til en isterning via piksut?
Hallucinerer hun? Jeg har vidne , overpsykiater. Preben Brandt der har
besøgt mig 5 gange de sidste to måneder og bedyrer uprovokeret at jeg er
absolut uden sindssygdom. Er Lone?
Pædofile har vist ikke tendens til sindssygdom. Så lidt som transer og
bøsser har.
Lone skriver til politiet at hun respekterer BW som del af Nørrebros
MANGFOLDIGHED.
Det vil hun vel også sige om pistolskyderne p.t.
Står hun inde for dem?
Er de værre eller en mildere trussel end den UTERLIGHED hun skriver om som
en mulighed vedr BW?

Fra : mr

Dato : 23-11-08 11:34

> [...]
> Står hun inde for dem?
> Er de værre eller en mildere trussel end den UTERLIGHED hun skriver om som

ligegyldig pjatsag, som du nuy vil helgenkåres for. ynk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 11:36

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ligegyldig pjatsag, som du nuy vil helgenkåres for. ynk

At myndighederne viser ond etik gør ikke mig til helgen

Det var pjat at ringe efter politiet, ja - hvorfor henvendt pædagogerne sig
ikke til mig ?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 14:25

> ligegyldig pjatsag, som du nuy vil helgenkåres for. ynk

Vinklet godt er det en vægtigere sag end Jagtvej 69 var

Men medierne vil ikke give mig den triumf at lade mig blive helgen - har du
et godt råd FOR DEMOKRATIETS SKYLD
for at bekæmpe censur

Profetsag er småting overfor min sag

Måske du ikke vil se persepektiverne i overgrebet mod mig, men genlæs

Fra : mr

Dato : 01-12-08 12:56

> [...]
> for at bekæmpe censur
>
> Profetsag er småting overfor min sag
>
> Måske du ikke vil se persepektiverne i overgrebet mod mig, men genlæs

det handler ikke om censur, det handler om sagens totale ligegyldighed. Der
er intet overgreb i sagen, kun din egen ynkelige stræben efter anerkendelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-08 14:15

> det handler ikke om censur, det handler om sagens totale ligegyldighed.
> Der er intet overgreb i sagen, kun din egen ynkelige stræben efter
> anerkendelse.

Politiet har skrevet til mig at de ikke vil vende tilbage til sagen så de
har dårlig samvittighed - det var et overgreb at true med tilhold for sådant

Politiets tomme trussel skyldtes falske rygter og man burde have talt med
mig og ikke gået bag min ryg til polittiet

Forvaltningsloven er klar og kun hvis vold bør man bruge politi som
bussemand straks

At straffe mig for skriverier som jeg ikke ved hvad er, er da sært og ikke
konstruktivt.
Mon det er WW2-indlæg de ikke kan lide? Jeg famler i blinde

At give advarsel er en art "straf."