At falskanklages=aplsin i turban.Skud i fo~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 03:02

At falskanklages=aplsin i turban.Skud i fod på modpart.
Jeg anser ikke den Obamafarvede (afrikanerpigment + hudblegemiddel)
børnehavechef som en fjende og at hun skyder sig i foden ved at udstille
fordomme er et frynsegode, der beriger mit liv ved, at jeg dermed bedre kan
forklare samfundets massepsykotiske dårskab

At jeg bluff-trues med urealistisk polititilhold er at en appelsin falder i
mit turban og hjælper mig til pædagogiske forklaringsredskaber

Det er jo ikke noget enkelt job, som det er blevet mit kald at forklare.
Selv en klog historiestuderende - elller måske netop en akademiker dvs
vildledt - som APJ kan let misforstå, som at jeg må have egoistisk
interesse i at tiltrække ilden og provokere.

"Meninger er som røvhuller, alle har et," sir Clint Eastwood - og sådan skal
man se min glistrupske mening.

I øvrigt så jeg gerne at aidssmitttebærere havde pikken tatoveret derom
(Glistruplovforslag) og er man dømt for voldeligt overgreb på børn, hvad en
promille af pædofildømte er, så bør det stå på internettet hvor alle
straffeattester bør kunne læses

At Glistrup berigede mit liv ved ugentlig hjælp til forbedring af
læserrbreve giver mig en pligt til at give stafetten videre og overhøre
politifjolser
Justitsmord har dog kostet mig et par tusinder men det er en arbejdsrisiko
og at få tilhold som de lyvende betjente truede med at jeg kunne få, er helt
ude i hampen

Når Hitler jugends øjne tindrede ved Nyrnberg rally var det en mild
massepsykose sammenlignet med hvad medierne gejlerr op til om pædofili. Læs
John Steinbecks "Mus og mænd" om pøbellynch