Kommunal-opfindelse af falske beviser
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 23:47

Kommunal-opfindelse af falske beviser
Er der sikkerhed for straf af kriminelle offentlig ansatte, når det som i
den aktuelle sag viser sig, at de har fabrikeret falske beviser mod mig.
De kan have ladet andre foretage fabrikationen og påstå ikke at have haft
viden om sådan kriminalitet, og derved klare frisag.
Hvad kan jeg stille op når der fra starten har været tale om en Kafka-proces
hvor man har håbet at køre mig træt og ikke skulle fremlægge hvad man bag
min ryg løj til politiet?

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-11-08 00:01

> Hvad kan jeg stille op når der fra starten har været tale om en
> Kafka-proces hvor man har håbet at køre mig træt og ikke skulle
> fremlægge hvad man bag min ryg løj til politiet?

Intet. Luk arret, og acceptér, at du høster, som du sår. Ganske som det
gælder for os alle. Forskellen på dig og de fleste andre er, at du finder
det nødvendigt at klynke vedholdende og langt over kvalmegrænsen, når
konsekvenserne af dine handlinger rammer dig.

Alternativt kan du finde en nyhedsgruppe, hvor personligt klynk er mere
on-topic end lige dk.politik.

Du er ekstremt trættende at have med at gøre. Måske du har oplevet netop dén
reaktion på din adfærd ved tidligere lejligheder? Eller er du SÅ sygelig i
din selvcentrering, at du slet ikke er i stand til at opfatte, hvad andre
synes om dig og din adfærd?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 00:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> dén reaktion på din adfærd ved tidligere lejligheder? Eller er du SÅ
> sygelig i din selvcentrering, at du slet ikke er i stand til at opfatte,

Mener du at man skal bøje nakken når statsmagtten opfinder falske beviser?

Er det ikke at svigte ytringsfrihed og fædreland?

Der står intet på www.glistrup.com som kan berettige at forældre mener jeg
et et monster som de "ikke bør lægge børn ttil"

Hallucinationer hos børnehavechefen er gået i selvsving
OG DERMED
Fabrikation af hjemmesideskriveri er eneste forklaring

Hvis du er allergisk for sandhedens stemme så lad vær at læse mine indlæg -
dett er ikke førstte gang at du har disse af dig selv skabte problemer

Pædofili i revisionisme? Anden forklaring er umulig
Eneste forklaring må være, at børnehaven ser pædofili i revisionisme

Selvom der aldrig har været skevet om pædofili eller lignende på min
hjemmeside, må det være rygter om sådant der har fået
børnehaven til at kræve politiindgriben mod min færden i kvarteret - udfra
www.glistrup.com.
Eneste tænkelige forklaring på hysteriet må være at jeg er kendt som
DF-sympattisør og som revisionist.
At jeg anser tyfus for vigtigere end gas og att 6 miotallet er overdrevet må
være den association til en superskurk som har gjort forældrene nervøse for,
at jeg er en skurk af PeterLundin-kaliber
Kan nogen foresttille sig en sandsynligere forklaring?
Og hvad stiller man op mod sådan typisk heksejagt?
Jeg har for nylig begået dødssynden at tro på Frihedsmuseets bøger om at
Citronen kun dræbte 5 tyskere på sin dødsdag, selvom en statsfilm siger 20 .
Sådant er også værre end at begå massemord i manges øjne.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-11-08 01:46

Bo Warming wrote:

> [...]
> udfra www.glistrup.com.
> Eneste tænkelige forklaring på hysteriet må være at jeg er kendt som

Din ballade med den nærliggende børnehavne har næppe det fjerneste at gøre
med dine eventuelle nazi-revisionistiske skriverier, lige så lidt som det
måtte have med din gamle Glistrup-hjemmeside eller anden egentlig politisk
Fremskridts-virksomhed at gøre:

Tværtimod har det efter al sandsynlighed at gøre med dine - i øvrigt ganske
frit tilgængelige og derfor utroligt let dokumenterbare - ganske ekstreme og
derfor for mange mennesker direkte chokerende skriverier her på Usenet
angående temaet pædofili.

Du har jo fra tid til anden herinde givet ganske klart udtryk for en for
mange mennesker direkte uforståelig apologetisk/bagatelliserende holdning
til pædofile overgreb på børn: Såvidt jeg måtte mene at kunne forstå på dig,
skulle den slags overgreb være "ganske uskadelige" for ofrene, ligesom du
derfor synes at argumentere imod at man fra samfundets side overhovedet
retsforfølger og straffer pædofile forbrydere.

Det er såmænd da også hovedsageligt Usenet-citater, folk som din gamle
ærkefjende Hans Hüttel fra Aalborg Universitet citerer på sin lille
hjemmeside om dig:

http://www.cs.aau.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Det står dig da såmænd ganske frit for at både mene og ytre den slags, hvad
man så end personligt måtte mene om dine synspunkter, men som Jens Bruun er
inde på, virker det altså temmelig underligt at du på den ene side - og dét
forhåbentligt med fuldt overlæg, for så vidt du da ellers overhovedet måtte
kunne betragtes som bare /nogenlunde/ mentalt tilregnelig og derfor
ansvarlig for dine handlinger og herunder dine egne skriverier? - i megen
debatmæssig sammenhæng synes klart indstillet på at gøre stort set ALT, hvad
der står i din magt for at få opmærksomhed ved at forarge dine læsere med
ekstreme og bizarre postulater OG derefter på den anden side åbenbart i
ramme alvor selvmedlidende hævder dig nærmest martyrisk "forfulgt" som
selvpostuleret "fritænker", når du møder modstand.

Det kræver vel næppe den store filosofiske eller retoriske
universitetseksamen at se en påfaldende diskrepans mellem disse to roller,
for så vidt du altså bare grundliggende må vælge mellem, om du virkelig vil
chokere alt og alle, samt selvfølgelig tage konsekvenserne deraf ELLER om du
vil "rette ind" og droppe den ekstremsøgende provokative adfærd.

"Man kan ikke både blæse og have mel i munden", som det velkendte gamle
ordsprog lyder.

Når du således vedholdende og insisterende synes at ville frede pædofile og
bortforklare

Det kræver derudover næppe mange års psykologistudier for den blot
nogenlunde normalbegavede læser umiddelbart at blive bekymret over dèn måde,
du nærmest systematisk synes at ville vende stort set ethvert scenarie
angående stærkt følelsesladede emner som f.eks. pædofile overgreb og
Holocaust direkte på hovedet og med en forunderlig forudsigelighed ville
gøre bødler til ofre og ofre til bødler: Det, der måske i din egen
virkelighedsopfattelse bare er en slags søgt "nihilistisk eksperiment med
revurdering af værdier" fremstår altså desværre nok snarere på de fleste som
udslag af en decideret personlighedsforstyrrelse (mangel på almindelig
menneskelig empati grænsende til decideret psykopatiskafstumpethed).

Hertil kommer dèn mere eller mindre bevidste motivanalyse, dine umiddelbart
uforstående, "uerfarne" læsere automatisk anlægger i et måske ganske
misforstået ønske om at forstå, hvorfor du skriver så bizzare og mærkværdige
ting som tilfældet er:

Her er det kun ALT for oplagt at opfatte dine skriverier som direkte udtryk
for en personlig dagsorden, således at dine Holocaust-benægtende skriverier
logisk nok tages som propagandistisk udtryk for en mere eller mindre erkendt
eller erklæret pro-nazistisk politisk overbevisning, ganske ligesom din
påfaldende interesse i at bagatellisere pædofile overgreb lynhyrtigt kan
fortolkes som udtryk for at du selv måtte have pædofile tilbøjeligheder på
det seksuelle plan.

Jeg forstår såmænd udmærket godt at lederen i en lokal børnehave - der trods
alt af forældrene er bemidlet ansvaret for adskillige børn i mange timer om
dagen - bliver ganske alvorligt bekymret over at have "en mærkelig
landsbytosse med mistænkeligt mange pro-pædofile politiske skriverier på
nettet" til nabo, ikke mindst når du så i forlængelse heraf har det med
f.eks. at nøgensolbade i din have, hvilket således LYNhurtigt kan blive
opfattet som een eller anden slags "eksibitionistisk overgreb" mod
børnene...

Det eneste, jeg kan råde dig til er at prøve at forklare Politiet at din
skribentvirksomhed på nettet - som ganske sikkert vil blive forsøgt brugt
til "dokumentation" imod dig med konkrete citater om pædofili - IKKE
nødvendigvis er så meget udtryk for egentlige og reelle personlige
holdninger, som det er udtryk for en bevidst provokerende "rolle", du
bevidst har valgt at udfylde som en slags ekstrem "Rasmus Modsat" i
nærværende gruppe for at belyse tunge tabuer og tage dem op til debat.

(Lidt ligesom forskellige kunstnere - såvel forfattere som skuespillere og
politiske provoperformere - i ny og næ tager sig diverse "fiktionsforbehold"
angående deres værker: Eneste problem her er så altså bare at vor
fremragende Grundlovsparagraf 77 om Ytringsfrihed lige netop synes at
underminere en sådan ansvarsforflygtigelse, da den netop går ud på at man
simpelt hen grundliggende står til ansvar for, hvad man ytrer, kunst eller
ej...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 02:35

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> synes at underminere en sådan ansvarsforflygtigelse, da den netop går ud
> på at man simpelt hen grundliggende står til ansvar for, hvad man ytrer,

Desværre er mødet hos kommunen 9.12 ikke om andet end avislæsning på forttov
og denne 31 år gamle rutines forenlelighed med min hjemmeside

Politiet kommer ikke, desværre og man tør næppe gå i debat om det spændende
emne, hvor det er hævet over enhver tvivl at min kones land har undgået
pædofili ved at have lavere straffe

Man straffer for at føle sig god og skaber derved ulykkesfugle der elsker at
føle sig onde, at få identitet som monstre og være indianer i egen
cowboyfilm

Når Iran siger de ikke har aids er det nok løgn.
Japan udtaler sig ikke om forekomst af pædofili for de anser det for at være
forældrenes ansvar at lære børn at sige nej OG DET ER VEJEN FREM HVIS MAN
HOLDER AF BØRN på en størstmuliglykkeforflest idealistisk og uerotisk måde
som mig

Når man ikke skaber spænding og forbuden frugt smager bedst, beskyttter man
børnene.

Kim Larsen der vil hentette pædofile er børnenes fjende

Hvis japanere dør af tsunami - hvad min kone var tæt ved som barn - så anser
japanerembedsmænd det for at være en privatsag og de burde have bygget huset
længere inde i landett

Derfor ggiver japanerne den eneste uylandshjælp der gavner - investeringer.
Godheds-bacillen er uinteressant.

Bacillen har - typisk - ramt yakuza som hjælper jordskælvsramtte for at
sætte i taknemlighedsgæld . De foragtes. Folk kan have penge i banken så de
er forsikrt mod katastrofer og børn forsikrer man ved at opdrage dem til
selvhjulpenhed - ikke ved klapjagt på tilfældige ensomme mænd som derrved
opdrages til slikonkeladfærd der kan forvrænges af pædagoger.
At børnene slikkede på min isterning er FANTASI - de var underrr skarp
bevogtning for der er flere pædagoger end børn , selvom de drikker kafrfe og
sjofler børnene undtagen når jeg var nær og de søgte at overtale børnene til
at holde afstand til mig
Jeg tvang pædagoger til at sladre mindre - det er min syund og kun det.

Og måske forældre er sure over at børn ikke vil gå med lange bukser og sko
og skjorte for NÅR HAM BO MÅ SÅ MÅ JEG OGSÅ

Når de er på udflugt og passerer min have skriger de alle mit fornavn men
engang var dr en der råbte DUMME BO og så greb pædagogen vedkommenee i øret
og førte barnet tilbage til børnehaven

Da hun kom alene tilbage til flokken der ventede - og barnet der søgte at
håne mig var parkeret indendørs - saggde jeg at jeg var ligeglad med
skældsord og hun forsikrede at ungen havde været uartig på ANDRE MÅDER
OGSÅ - jeg har sat lus i skindpelsen og fået dem til at træde i karakter,
slemme, slemme mig.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 00:41

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Intet. Luk arret, og acceptér, at du høster, som du sår.

Uden anden motiv end idealistisk debatlyst anfører jeg nytænkning
Hvad har jeg sået og politi skal høste mod mig?

Min citering af Glistrup om pædofili Kernen i rygtesmederiet om mig, er, at
jeg engang har citeret Glistrup korrekt, idet han sagde at de overgreb som
pædofile foretager på børn ville ikke være så talrige hvis straffen var
lavere.
Han vurderede at det er som at stikke hånden i en hvepserede at diskutere
emnet, for mængden af forargelse vedr sex er konstant og nu da bøsser og
uægte børn og enlige mødrede er gjort acceptable må al skyts rettes mod
pædofile.
Hvis emnet ignoreredes ville færre ulykkesfugle fristes til at gøre
perversiteten til deres hobby.

-----------------
Det er analogt med at dødsstraf ofte øger antallet af de forbrydelser, der
straffes så hårdt.
Hvis der eksisterede aktiv dødshjælp ville folk ikke søge at blive indianer
i egen cowboyfilm på så asocial en måde.
Det sidste er ikke Glistrups ord, men det er følgende

Voldtægt er ikke så slem en forbrydelse som at slå øjet ud på en medborger
ved et værtshusslagsmål. Kvinder får typisk 3000 samlejer i løbet af livet
og bliver det 3001 så er dette ekstra ufrivillige samleje klart noget der
bør straffes, men der bør anvendes proportionssans

Fra : Johnny Andersen

Dato : 23-11-08 00:44

> [...]
> Hvad kan jeg stille op når der fra starten har været tale om en
> Kafka-proces hvor man har håbet at køre mig træt og ikke skulle fremlægge

Forhold dig til sandheden, Bo.

Har du ikke skrevet at pædofili er ok? Jeg kan godt henvise til dine
indlæg - hvis din hukommelse svigter..

Hvis du er smart, tager du Alex C. råd i dk.videnskab.jura til efterretning
og holder mund under din høring..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 01:07

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Forhold dig til sandheden, Bo.
>
> Har du ikke skrevet at pædofili er ok? Jeg kan godt henvise til dine
> indlæg - hvis din hukommelse svigter..

Citer hvad du mener har relefvans for avislæsning på fortov

End ikke følgende er på www.glistrup.com

> Hvis du er smart, tager du Alex C. råd i dk.videnskab.jura til
> efterretning og holder mund under din høring.. Alexbo har heller ikke
> gidet læse hvad jeg skriver endsige hvad er på min hjemmeside
Hvis ikke jeg vidste at min modpart BLUFFER og jegt aldrig kan tænkes at få
TILHOLD , ville jeg evt hyreadvokat soom bisidder og holde kæft - men livet
er kort og skal være sjovt

En bisidder er en billig båndopptager og al fejl er hos min modpart

-----------------------

[...]

-------------

Lemlestelse pr tterrorbombning er værre end pædofili, men citer ordret hvis
du hallucinerer at jeg har skrevet at pædofili gør gavn for ofrene

Fra : N_B_DK

Dato : 23-11-08 04:23

> Kommunal-opfindelse af falske beviser
> Er der sikkerhed for straf af kriminelle offentlig ansatte, når det
> som i den aktuelle sag viser sig, at de har fabrikeret falske beviser
> mod mig.

Well du har lige skrevet:

selvfølgelig skal løgn være tilladt

Så det må jo gå begge veje.