1 fjer blir ttil 5 høns om afklædthed
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 06:31

1 fjer blir ttil 5 høns om afklædthed
2005 lavede ungdomshusbøller ofte hærværk og mit plankeværk ildspåsattes og
væltedes og en gang løb jeg ud i kun lang vindjakke for at se hvem der var
synderne og to politifolk stod der og påtalte at jeg ikke havde bukser på
Jeg havde tidligere fået at vide af betjente at når lagde avis på målerskab
til genbrug og altså kun betrådte fortov et par sekunder var det ikke
blufærdighedskrænkende - man skal være promenerende/ekshibitionistisk /
uterlig
Og jeg er idealistisk grænsesøgende og drevet af bekvemmelighed man aldrig
noget sexuelt.
Så altid kun på eget fortov.

Børnehavechef har i sit brev erkendt at hun ikke troede på farlighed for
børn, når forældre hævdede afklædthed på børnehavefortorv, for hun
ignorerede rygtet i årevis.
Men ondskabsfuldt har hun inkluderet rygtet i brev til politiet og
ondskabsfuldt har politiet fortiet dette - deres eneste alibi for at tage
sig af pjatsagen - da de på mit dørtrin kom med den totalt urealistiske
trussel om tilhold
Også påstand om relevante internetskriverier fortiede de.
At chikanere udfra oplysninger, som ikke oplyses den chikanerede, bør ikke
være politiets stil, og at børnehaven intrigerer så opfindsomt bør føre til
hård kritik fra borgmesteren mod børnehaven, så ikke den uhyrlige
kafkaproces kan ske igen.

Bo Warming 35861000
Bjelkes Alle 46, N