Islamister jagter supertanker-pirater
Fra : Oprop

Dato : 21-11-08 13:57

Bravo og lad os så få de Islamiske domstole tilbage igen.

http://politiken.dk/udland/article601124.ece

En bevæbnet islamisk gruppe er dukket op i den velkendte somaliske piratby
Haradheere, oplyser Reuters korrespondent i Afrika.

Lokale beboere har oplyst, at islamisterne spørger efter de pirater, som
står bag verdens hidtil største kapring på åbent hav.

Fra : Sten Schou

Dato : 21-11-08 14:16

"Oprop" <oprop@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Lokale beboere har oplyst, at islamisterne spørger efter de pirater, som
> står bag verdens hidtil største kapring på åbent hav.

Du ved godt, at tankskibet er Saudi-Arabisk?

Hilsen Sten

Fra : /Peter

Dato : 21-11-08 14:29

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Oprop" <oprop@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du ved godt, at tankskibet er Saudi-Arabisk?

Ja, og muhamedanerne kun hjælper sig selv.

Fra : Oprop

Dato : 21-11-08 15:33

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Ja, og muhamedanerne kun hjælper sig selv.

Jamen så lad os støtte piraterne, lad os støtte dem med en online auktion på
de 6000.0000.0000 lt olie der er i skroget på tankeren. Jeg kan godt bruge
billig fyringsolie pt.

Fra : /Peter

Dato : 21-11-08 17:29

> [...]
>>
> Jamen så lad os støtte piraterne, lad os støtte dem med en online
> auktion på de 6000.0000.0000 lt olie der er i skroget på tankeren. Jeg

Du fortår vist ikke, muhamedanerne skal altid hjælpes af andre, typisk
af vantro,
men de hjælper sgu ikke igen - aldrig en vantro i hvertfald.

Ønsk ikke at falde omkuld med kun en muhamedanerkone til at hjælpe dig,
hun må ikke røre dig for at give livreddende førstehjælp.

Fra : @

Dato : 21-11-08 21:45

On Fri, 21 Nov 2008 14:16:22 +0100, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>"Oprop" <oprop@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Du ved godt, at tankskibet er Saudi-Arabisk?

UPS

er man kommet til at stjæle fra "storebor"

DET kan give knubs

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 22-11-08 03:06

@ wrote:

> UPS
>
> er man kommet til at stjæle fra "storebor"
>

> DET kan give knubs

Begrebssidestillingen mellem "Islam" og "Infam og intrigant indforståethed"
af den direkte mafiøse slags får vist sandt at sige udelukkende kun nye ben
at gå på, når "hovedproblemet" her for de to implicerede parter lige netop
er at det helt tilfældigvis IKKE er et "ondt
korsridder-kapitalist/imperialistisk" VESTLIGT skib, der er blevet
bordet....

Saudierne er dog heller næppe berømte for at tænke særligt langsigtet, for
så vidt de jo netop - endda nu OGSÅ ifølge allerselveste den svenske
superagent- og korsridderromanforfatter (og deltidsjournalist) Jan Gillou,
som ellers længe har anstillet sig uhyggeligt "apologetisk" - er
Verdensførende for så vidt både direkte og indirekte økonomisk og ideologisk
støtte til Islamisk terror angår...

Gå selv ind på DR2 Deadline og søg efter interviewet med ham fra
22:30-udsendelsen søndag 16. november (4. og 5. indslag i bemeldte
specifikke program) :

http://www.dr.dk/DR2/deadline2230/Deadlineindslag.htm

Anders Peter Johnsen