Tanker fra en ryger
Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 21-11-08 05:08

Jeg er ryger!
Jeg er ikke stolt af det men skammer mig heller ikke det mindste.
Da jeg begyndte at ryge var det "in" i den klike jeg tilhørte.
Tilvænningen til nikotin var hård, men dog overstået løbet af kort tid.
Allerede dengang var der kampagner der advarede mod rygning, rettet mod
de "unge", som selfølgelig var fuldstændigt ligeglade.
I løbet af få år er det blevet mig forbudt at nyde min last, af hensyn
til mine medmennesker.
Det skyldes at passiv rygning er kræftfremkaldenede, og hvem er jeg at
dødsdømme andre mennesker som en HIV smittet psykopat der lokker den ene
efter den anden til anal sex.
Al fred med det.
Så, jeg så at et firma havde den røgløse cigaret, og tænkte, FEDT!
Men nej, nikotinen er jo vanedannende, så det blev forbudt.
Man forbyder snus, fordi det indeholder nikotin, som er vandedannende
(undtaget sverige, men det er vist af "kulturelle" hensyn).
Pudsigt nok er tyggegummi, pastiller og plastre med nikotin fuldt salgbare.
Banko spillene i det boligkvarter jeg bor i er stoppet, da der ikke må
ryges.
Man må ikke ryge på resturanter, overhovedet.
Før rygeforbudet, hørte jeg ikke een der beklagede sig over over røgen,
da resturanter havde udluftning og borde/afdelinger for rygere.
Nu må de stakkels nikotinplagede pensionister heller ikke ryge efter
maden.. en hjemmehjælper kunne komme forbi, og ve!

Alt andet lige, har jeg en fornemmelse af at den lov alene er et forsøg
på at bashe rygere, og samle de glade euro politikere, dengang det hele
i EU som sædvanligt gik ad hekkenfeldt til.

Hvorfor ikke bare lave ikke-ryger værtshuse til ikke rygere?
Hvorfor ikke bare lave ikke-ryger resturanter til ikke rygere?

Og så give dem et nedslag på 10% i momsen til de.. ehh..
hensysnsfulde/politisk korrekte.

blot 2 eksempler.

Ja, jeg undrer mig blot.

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 21-11-08 08:16

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Hvorfor ikke bare lave ikke-ryger værtshuse til ikke rygere?
> Hvorfor ikke bare lave ikke-ryger resturanter til ikke rygere?

Fordi kke-ryger værtshuse ikke kan løbe rundt, havde de kunne løbe rundt
havde der allerede inden den nye rygelov været mange røgfrie værtshuse,
men folk kommer hvor der sker lidt, og der er sjovt at være, og det er
ikke tilfældet i ikke-ryger værtshuse.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-08 19:42

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> havde der allerede inden den nye rygelov været mange røgfrie værtshuse,
> men folk kommer hvor der sker lidt, og der er sjovt at være, og det er

Når rygere går ud i den friske luft af nød, følger ikke-rygere med - ellers
kommer de jo til at kede sig

Et berømt fransk ordsprog siger vedr

dobbeltrygere = drukkenbolte

EN DRUKKEN KONE ER EN ENGEL I SENGEN MEN EN DJÆVEL I HUSET

Virkelighedsflugt og rus er ttilværelsens krydderi

Pascal mente at litteratur ikke var opfundet uden vin - tobak er mildt
rusmiddel, halv-vin

Fra : Ivannof

Dato : 21-11-08 21:00

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2

Hvis man gik på værtshus hvor alle spiste rosiner og bønner og derfor
prutter ildelugtende hele tiden, så vil den hørm nok få én til at få andre
vaner. Jeg har fået den vane IKKE at gå på værtshus fordi jeg har svært ved
at trække vejret dér. Jeg ER begyndt at mødes med venner sådanne steder
efter rygeforbudet og jeg tror godt jeg kunne vænne mig til at det er et
sted der er værd at komme nu hvor man ikke skal skære sig gennem røgen.

Jeg hørte omtalt, da Irland gik røgfri, der kom der flere på pub efter
forbudet, idet folk gik udenfor og røg og syntes det var dejligt at kunne
komme tilbage uden røg. Lidt ligesom: Det er dejligt at gå på toilettet. Men
derfor skal man ikke tage hørmen med ind i hverken pub'en eller
restauranten, vel?!

Hilsen Ivan

Fra : ab©

Dato : 21-11-08 09:14

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev bl.a. i en meddelelse

> Jeg er ryger!
> Jeg er ikke stolt af det men ...

Dit indlæg er lige til en tude-kiks - tag fat om din egen tilværelse med en
"kold tyrker" - du fortryder det ikke .

ab©

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 21-11-08 09:52

ab© skrev:
> [...]
>
> Dit indlæg er lige til en tude-kiks - tag fat om din egen tilværelse med en

Frelst?

- cep

Fra : hanzen

Dato : 21-11-08 10:38

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse

> Frelst?
>
> - cep

Måske hellig.
Skinhellig.
--
hilzen
hanzen

-ikke ryger.

Fra : Kert Rats

Dato : 21-11-08 14:02

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse

> Måske hellig.
> Skinhellig.
> --
> hilzen
> hanzen
>
> -ikke ryger.

Mon ikke, at abc mener, at du bør nuppe dig en kold tyrkisk cigaret
Hvis man overhovedet kan købe sådanne mere?

Venligst

Kert Rats

Fra : Hauge

Dato : 21-11-08 14:22

"Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" < wrote:
> Jeg er ryger!

Så passer subj. ikke helt..

/Hauge

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 21-11-08 16:34

Hauge skrev:

> Så passer subj. ikke helt..
>
> /Hauge

tak, tak.. sarkasmen er noteret.

- cep

Fra : Jesper

Dato : 21-11-08 16:51

"\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> Tilvænningen til nikotin var hård

Jamen så kender du jo processen, den skal bare gå den anden vej
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Herman Persson

Dato : 21-11-08 19:36

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse
> Jeg er ryger!

Det er jeg også, og vi tilhører nu gruppen af forfulgte misbrugere.
Men trøst dig, for det varer ikke længe - så er det de koffein-misbrugerne.
Lige nu hyldes disse misbrugere nærmest, og deres afhængighed opmuntres af
toptrændede baristaer.
Der er koffeinpushere overalt, og der er ikke grænser for fantasien.
Varme og kolde drikke i alle farver - og sprudlede konsistenser.

Alle I, der ikke kan fungere om morgenen, før I har fået kaffe.
Gang det med en million - så forstår I måske vores situation.

Nikotin er MERE vanedannende end heroin og kokain -
det en kendt viden!

Hilsen Herman - blandingsmisbruger: Nikotin, kvinder og tillid.

Fra : Jens G

Dato : 21-11-08 20:16

On Fri, 21 Nov 2008 19:35:58 +0100, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

>Nikotin er MERE vanedannende end heroin og kokain -
>det en kendt viden!

Jeg har godt nok ikke prøvet heroin og kokain, men jeg røg da i mange
år og kunne holde op. Men der var heller ikke nogen der havde fortalt
mig at det var så vanedannende. Og jeg havde heller ikke ondt af mig
selv.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Herman Persson

Dato : 21-11-08 22:12

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har godt nok ikke prøvet heroin og kokain, men jeg røg da i mange
> år og kunne holde op.

Der er også narkomaner, der holder op med både heroin og kokain.
Men der er altså mange flere, der vil gøre hvad som helst for at få stoffer.

Du kender vel også rygere, der har endog meget svært ved at holde op, ikke?

Hvis det var let at holde op, røg vi nok ikke - så godt smager det jo heller
ikke.

Men der var heller ikke nogen der havde fortalt
> mig at det var så vanedannende.

Næh, men det opdagede du lige som os andre.

Og jeg havde heller ikke ondt af mig
> selv.

Jeg har nu lidt ondt af dig - at du ikke kan sætte dig ind i at det er
sværere for andre end for dig.

Hilsen Herman.

Fra : Jens G

Dato : 22-11-08 00:01

On Fri, 21 Nov 2008 22:12:04 +0100, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Du kender vel også rygere, der har endog meget svært ved at holde op, ikke?

Jeg kender flere der er holdt op, end der ikke er holdt op.

>Hvis det var let at holde op, røg vi nok ikke - så godt smager det jo heller
>ikke.

Hvem siger det skal være let? Er det dét du forventer? En mirakelkur
der gør det let?

>Men der var heller ikke nogen der havde fortalt
>
>Næh, men det opdagede du lige som os andre.

Helt sikkert.
Men jeg har nu ikke indtryk af at det er lige så vanedannende som
f.eks. heroin. Man får det heller ikke dårligt på samme måde.

>Og jeg havde heller ikke ondt af mig
>
>Jeg har nu lidt ondt af dig - at du ikke kan sætte dig ind i at det er
>sværere for andre end for dig.

Er du sikker på det er sværere for andre?
Så længe man hele tiden fortæller sig selv hvor svært det er, så
bliver det ihvertfald ikke lettere.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 03:53

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Er du sikker på det er sværere for andre?
> Så længe man hele tiden fortæller sig selv hvor svært det er, så

Hvergang jeg har røget har jeg problemfrit kunne holde op igen

'Man er da ikke slave af nydelsesrige skønne vaner - uanset om det er
marzipan+nougat eller cigaretter

Hvis Jens G er, så affærdig ham med et TAL FOR DIG SELV

Fra : Herman Persson

Dato : 22-11-08 04:25

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

HP: Nikotin er MERE vanedannende end heroin og kokain - det en kendt viden!

JG: Men jeg har nu ikke indtryk af at det er lige så vanedannende som
f.eks. heroin. Man får det heller ikke dårligt på samme måde.

HP: Med al respekt, så handler det altså ikke kun om, hvad du har indtryk
af.
Stort set al forskning peger i samme retning: Nicotin er mere vanedannende
en heroin og kokain.
Hvor dårligt, man får det i afvendingsfasen er meget individuelt - for alle
stoffernes vedkommende.
Jeg har prøvet ALT, hvad der findes af metoder - og lige så lidt har det
hjulpet.
Nu står jeg sammen med alle de andre udstødte ude i kulden, hvor vi
skamfuldt junker os med stoffet.
Det diskuteres, om narkomaner skal have fixerum - men rygere er som
spedalske.
Overalt trækker folk sig væk, eller holder sig ikke tilbage for højlydte
kommentarer.
Jeg har haft mange interessante samtaler med min ligeledes rygende kone om
pli og god opdragelse, når velmendende forældre i nærheden har belært deres
børn om, hvor onde, dumme og grusomme rygere er. Det kan være ret muntert at
udbrede sig om, hvordan børneopdragelse bør være - når både børn og forældre
kan høre det.
Vi har altid været særdeles hensynsfulde rygere, men nu kniber det altså.
Uanset hvad, så bliver vi udsat for hestz - både i det offentlige rum og i
vores eget hjem.
Det mest morsomme er, når andre bilister sender os onde øjne. Vi returnerer
kyssende trutmund, men humoren bider ikke rigtigt på disse fundamentlister.

Snart bliver det vel også forbudt at ryge i sin egen have, hvis der er
mindre end 50 meter til naboen. Så må vi købe en husbåd og sørge for at den
ligger et vindblæst sted.

Der er rygter om, at det vil blive forbudt at sælge ligthere, så vi har
hamstret en palle èn gangs-lightere og 50 Zippoer. Når besiddelse af
ligthere en gang i fremtiden bliver forbudt, hamstrer vi tændstikker. Og når
de bliver forbudt, er vi forhåbetlig døde. Sikkert ved trafikulykker, for
der dør langt flere i trafikulykker end ved aktiv rygning - globalt set.

Hilsen Herman.

Fra : Jens G

Dato : 22-11-08 08:22

On Sat, 22 Nov 2008 04:25:21 +0100, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>HP: Nikotin er MERE vanedannende end heroin og kokain - det en kendt viden!

Jamen så hold du dig til den kendte viden, og bliv ved med at fortæl
dig selv hvor svært det er, og hav ondt af dig selv over hvor elendigt
du får det i en periode hvis du skal holde op.

Har du forresten et link med dokumentation for den kendte viden, så
jeg selv kan læse det?

> [...]
>f.eks. heroin. Man får det heller ikke dårligt på samme måde.
>
>HP: Med al respekt, så handler det altså ikke kun om, hvad du har indtryk

Selvfølgelig ikke.

> [...]
>stoffernes vedkommende.
>Jeg har prøvet ALT, hvad der findes af metoder - og lige så lidt har det

Hvad med bare at holde op med at købe cigaretter?
Jeg har en kollega der holdt op fordi han en søndag ikke gad gå i
kiosken efter cigaretter. Han blev så sur over den afhængighed af
altid at skulle afsted efter cigaretter at han stoppede fuldstændig
uplanlagt. Og det var efter mere end 30 år med minimum 20 cigaretter
om dagen.

>Nu står jeg sammen med alle de andre udstødte ude i kulden, hvor vi
>skamfuldt junker os med stoffet.

Har du nogensinde tænkt på om sammenholdet med de andre rygere gør det
sværere at blive ikke-ryger?

>Det diskuteres, om narkomaner skal have fixerum - men rygere er som
>spedalske.
>Overalt trækker folk sig væk, eller holder sig ikke tilbage for højlydte
>kommentarer.

Hvis man ikke kan lide lugten, er der vel ikke noget galt i at trække
sig væk?

[...]
>Der er rygter om, at det vil blive forbudt at sælge ligthere, så vi har
>hamstret en palle èn gangs-lightere og 50 Zippoer. Når besiddelse af
>ligthere en gang i fremtiden bliver forbudt, hamstrer vi tændstikker.

Det du skriver her, tyder ihvertfald ikke på at du har tænkt dig at
holde op.

Fra : Herman Persson

Dato : 22-11-08 13:12

> On Sat, 22 Nov 2008 04:25:21 +0100, "Herman Persson"
> <Mister.Man@mail.dk> wrote:

JG: Det du skriver her, tyder ihvertfald ikke på at du har tænkt dig at
holde op.

HP: Og det skriver du efter at have læst, at jeg skriver:

HP: Så jeg tror, jeg dropper diskussionen med dig nu.

Hilsen Herman - aktiv ryger.

Fra : Jens G

Dato : 22-11-08 13:36

On Sat, 22 Nov 2008 13:11:33 +0100, "Herman Persson"
<Mister.Man@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>HP: Og det skriver du efter at have læst, at jeg skriver:
>
>HP: Så jeg tror, jeg dropper diskussionen med dig nu.

Det fører heller ikke til noget.
Jeg, og mange andre, er holdt op med at ryge. Der er masser af beviser
for at det kan lade sig gøre med lidt viljestyrke.

Hvis du ikke virkelig VIL holde op med at ryge, kan du lige så godt
lade være med at prøve.

Fra : hanzen

Dato : 22-11-08 13:53

> [...]
> for at det kan lade sig gøre med lidt viljestyrke.
>
> Hvis du ikke virkelig VIL holde op med at ryge, kan du lige så godt

Som min kammerat plejer at sige:
"Det er da let nok at holde op med at ryge.
Det gør jeg tre gange om året"

--
hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 22-11-08 18:02

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det fører heller ikke til noget.
> Jeg, og mange andre, er holdt op med at ryge. Der er masser af beviser
> for at det kan lade sig gøre med lidt viljestyrke.

Det tror jeg så er den helt forkerte måde at gøre det på, hvis det bliver en
kamp mellem ens viljestyrke og smøgerne, så vinder smøgerne på et eller
andet tidspunkt. Som en alkoholiker er man iøvrigt nødt til at erkende at
man er afhængig, at man er ryger resten af livet, men bare ikke ryger.

Fra : Jens G

Dato : 22-11-08 18:27

On Sat, 22 Nov 2008 18:01:31 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>andet tidspunkt. Som en alkoholiker er man iøvrigt nødt til at erkende at
>man er afhængig, at man er ryger resten af livet, men bare ikke ryger.

Hvis ikke det er viljestyrken der skal gøre det, så ved jeg ikke hvad
det er. At holde op kræver helt bestemt at man har viljen til det, og
ikke giver efter når man trænger til røg, hvilket igen kræver at man
ikke får ondt af sig selv.

De eneste tidspunkter jeg kan mærke en trang er efter hovedmåltiderne.
Men det er ikke røgen jeg savner. Det er en bestemt følelse i maven
der kommer når man suger en cigaret i sig efter maden.

Fra : Egon Stich

Dato : 23-11-08 11:32

> [...]
> for at det kan lade sig gøre med lidt viljestyrke.
>
> Hvis du ikke virkelig VIL holde op med at ryge, kan du lige så godt

Minder mig om de glade dage, hvor man kunne opleve indremission for fuld
udblæsning i missionshusene--

Det vi oplever nu er jo simpelthen personer, der af mangel på et religiøst
ståsted, med ideer de kan klaske "de andre" i hovedet med, har opfundet den
form for religion vi nu ser udøvet.

Den velvære de føler ved at udøve den nye puritanisme, står sikkert ikke
tilbage fra den Bartholdy og slæng utvivlsomt opnåede.

Egon

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-11-08 13:29

On Sat, 22 Nov 2008 13:36:12 +0100, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Det fører heller ikke til noget.
>Jeg, og mange andre, er holdt op med at ryge. Der er masser af beviser
>for at det kan lade sig gøre med lidt viljestyrke.

Helt enig... Jeg holdt selv op med at ryge (18 august 2000), fra den
ene dag til den anden, efter at have røget 20 smøger om dagen i 20 år.

>Hvis du ikke virkelig VIL holde op med at ryge, kan du lige så godt
>lade være med at prøve.

Nemlig... Den absolut STØRSTE faktor, er VILJESTYRKE...

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 16:18

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Helt enig... Jeg holdt selv op med at ryge (18 august 2000), fra den
> ene dag til den anden, efter at have røget 20 smøger om dagen i 20 år.

> Nemlig... Den absolut STØRSTE faktor, er VILJESTYRKE...

Summen af lasterne er konsttant

Skal det lykkes er det godt med alternativt rusmiddel fx snus, MAD, alkohol

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-11-08 18:40

On Sun, 23 Nov 2008 16:17:44 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Summen af lasterne er konsttant

Sikke noget pladder (der svjh kommer fra en skuespiller)...

>Skal det lykkes er det godt med alternativt rusmiddel fx snus, MAD, alkohol

Måske "godt", men IKKE nødvendigt...

Fra : Kim2000

Dato : 22-11-08 18:00

> [...]
> du får det i en periode hvis du skal holde op.
>
> Har du forresten et link med dokumentation for den kendte viden, så

Jeg synes du skal købe bogen "Røgfri nu", det kræver en hel del viljestyrke
at ryge videre efter at have læst den. Bare læs et kapitel om dagen, du
stopper nærmest automatisk undervejs. Det bogen gør er egentlig bare at
forklare dig hvorfor du ryger, og når du bliver bevidst om hvorfor du ryger,
så stopper du. Det er efter min mening, den psykiske afhængighed der er
værst at komme af med. Det er selvfølgelig også slemt nok.

Fra : Kim2000

Dato : 22-11-08 17:55

"Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Gang det med en million - så forstår I måske vores situation.
>
> Nikotin er MERE vanedannende end heroin og kokain -

Jeg synes det på den ene side var ufattelig nemt at stoppe med rygningen, på
den anden side sindssygt svært. Den fysiske afhængig er temmelig nem, både
at "overleve" og forholde sig til, den varer et sted mellem 2-3 dage og op
til en uges tid. Det er langt værre med den psykiske afhængighed. Nu er jeg
forfatter, og kæderøg når jeg skrev, jeg tror faktisk der gik 2-3 år før jeg
igen begyndte at kunne skrive (jeg ved godt det var rent psykisk). Der er
også den med at ryge efter bestemte begivenheder, i det hele taget synes jeg
rygningstankerne kommer op igen med jævne mellemrum (og i dag afvises som en
gang sludder hjernen siger).

Fra : Jens\"Lyrik\" Bech

Dato : 21-11-08 23:48

Den 21.11.2008 kl. 05:07 skrev "Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@
<"REMOVE>:

> Det skyldes at passiv rygning er kræftfremkaldenede, og hvem er jeg at
> dødsdømme andre mennesker som en HIV smittet psykopat der lokker den ene
> efter den anden til anal sex.
> Al fred med det.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Lige bortset fra at det netop er opklaret, at "passiv rygningkampagnen"
var udført af de medicinalfirmaer der profitterer af nikotinprodukter. At
den var forfalsket i sit resultat om at 2000 danskere kunne blive syge af
passiv rygning. At de havde medtaget rygere som "passive rygere" og at
hvis man rensede deres undersøgelse for falsknerier så ville resultatet
være at 2-altså to! danskere kunne risikere at blive syge af passiv
rygning om året, hvis den hidtidige rygning, fra før rygeforbudene havde
fået lov til at fortsætte.
Så passiv rygning-resultaterne er et falsum!

> [...]
> på at bashe rygere, og samle de glade euro politikere, dengang det hele
> i EU som sædvanligt gik ad hekkenfeldt til.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Samfundet Danmark er stærkt påvirket af en af de kendte sekter der holder
til her. Det er sekten Jehovas Vidner som har den helt store påvirkning af
danskerne. De har noget der finder sin sangbund i danskernes hjerte.
Regler, forbud og gode argumenter til at bakke forbudene op.
Det var dem der startede "ikkerygning" i Danmark. Først trak de alle
sundhedsargumenterne frem og da det ikke slog fuldt igennem udnævnte de
tobaksrygning til at være på linie med trolddomskunst!
Jo for brugte troldkvinderne på Haiti ikke store CIGARER under deres
vodoo-ceremonier? Jo! Og med dette slået fast kunne man udstøde rygerne af
Jehovas Vidners menigheder og opretholde totalforbud.
Og så har Jehovas Vidners kultur et andet nossegreb om danskerne! De søger
altid "Sandheden!" og i "Sandheden" er der ingen løgn, den er den rene og
skære dogmatiske sandhed!

Den fes ind på danskernes lystavle! De fik "Sandheden" om rygning-godt JV!
Det kunne danskerne bruge! Rygning var 100% udelukkende skadelig! Enhver
gavnlig effekt af rygning måtte holdes nede og benægtes for enhver pris!
Og det gjorde man så!

Da en undersøgelse om Alzheimers demens pegede på at rygere beholdt deres
forstand, blev der straks givet ordre til at det ikke måtte slippe ud! Man
ind-vamlede resultaterne-forfalskede dem og kom med konklusionen at
"Rygning forværrede demens!"For nu var man lige ved at have
forbudtski-lovene på plads, så ingen forvirring måtte forvirre menighedens
sjæle. Ældsterådet havde menighederne i et fast nossegreb. Danmarks
befolkning, den nye "Jehovas Vidners menighed!"

Selv forstandige mænd som påpegede at rygning måtte have en elæler anden
gunstig virkning! Ellers ville folk jo ikke gøre det!?-Blev bragt til
tavshed af dogmerne-argumenterne-hånligheden over for de frafaldne!
Udstødelsen! Jo Danmark har lært af Jehovas Vidner! Og netop i år er en
film med Jehovas Vidner "To Verdener" ved at gå sin sejrsgang over
Danmark. Officielt for at tage afstand, men uofficielt for at mere
uforsonlig dogmatik kan vinde indpas!

Danskerne vil have "Sandheden" og som Jehovas Vidner siger, så er der ikke
nogen løgn i Sandheden. Sandheden har ingen modargumenter, den er ren og
skær sandhed:"Rygning har ingen gavnlige virkninger!-Basta!"

--
Hilsen Jens "Lyrik" Bech
"Opera" kan!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 03:45

"Jens"Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.ukzqyvsqo4lv6h@jens-erik-bechs-imac.local...
> [...]
> nogen løgn i Sandheden. Sandheden har ingen modargumenter, den er ren og
> skær sandhed:"Rygning har ingen gavnlige virkninger!-Basta!"

Folk stemmer med fødderne

At rygning gavner millioner af borgere fremgår af at de bruger penge og
besværf på denne ædle FORBRYDELSE UDEN OFFER

Markedet er en demokratisk afstemning og gavn er bevist af adfærd

Nazionde intolerante anti-rygere er kun drevet af ækleste sadisme

Skandalen er klar når ryger går udendørs for at være hensynsfulde og så
følger andre med for rusmiddelbrugerne er ENGLE jvf det franske ordsprog

"En drukken kone er en engel i sengen og en djævel i huset" Vi ønsker liv og
glade dage og AFVEKSLING
Antirygerne er som muslimer der ønsker gravens kedsommelighed

FRIHED ER DET BEDSTE GULD

Hvis Lyrik er som Jehovas vidner kan han søge at besværge mod sandheden med
AMEN og BASTA, men en rund jord bliver ikke flad af ord

Har passiv rygning leveret LIG PÅ BORDET ?
Nej, men er ude på justitsmord.

Fra : Lyrik

Dato : 22-11-08 11:47

> [...]

> nogen løgn i Sandheden. Sandheden har ingen modargumenter, den er ren og
> skær sandhed:"Rygning har ingen gavnlige virkninger!-Basta!"
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nu kan jeg se at der ikke kommer svar, at der kun er tavshed. Også det har
danskerne lært af Jehovas Vidner. Nu skal jeg fylde patroner i revolveren
hos dem der ikke kan lide det jeg har skrevet:

Jehovas Vidners metode til at takle kritik er at gå efter manden og lade
bolden ligge! Det kunne være:
"Indrøm at det siger du kun fordi du selv ryger!" I kan selv finde på andre
gode JV argumenter!?

Lige nu siger Mogensen på TV2 news i baggrunden:"Sandheden er jo lidt...."
og så fortsætter han sine politiske argumenter.

Sandheden er ikke i det Mogensen siger. Sandheden eksisterer slet ikke i
hele verden i form af dogmatik og argumentation. Sandheden om tobak
eksisterer ikke. Som en forskningsprofessor for kort tid siden sagde omkring
videnskabens sandhedsindsigt i vores legemsfunktioner:"Min lever er klogere
end jeg! Det var lettere for mig at overtage styringen af en jumbojet, end
at overtage styringen af min lever!"
Sandheden er at der er ingen sandhed uden en eneste.:"Jeg!...er Sandheden og
livet!"-citat Jesus Kristus!

MvH
broder Jens