Nu har regnedrengene igen slappet af, håbe~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-11-08 12:33

<citat>
Hjemme-tricktyverier blandt ældre eksploderet
Nye tal viser, at antallet af ældre, der bliver bestjålet i eget hjem,
er fordoblet på bare to år. Politiet advarer dem mod at lukke fremmede
ind.
</citat>

http://www.bt.dk/article/20081120/krimi/81120036/

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Michael Weber

Dato : 20-11-08 14:37

Mr.Larsen wrote:
> [...]
> Nye tal viser, at antallet af ældre, der bliver bestjålet i eget hjem,
> er fordoblet på bare to år. Politiet advarer dem mod at lukke fremmede

Jeg undrer mig faktisk over noget helt andet i artiklen:
At "ældre" tilsyneladende er dem i alderen 50+.

Her gik jeg og havde den opfattelse at betegnelsen "ældre"
var for dem fra 62-65+.

Hmm...måske artiklen er skrevet af en "ung" journalist.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-08 16:26

Michael Weber wrote:

> [...]
> var for dem fra 62-65+.
>
> Hmm...måske artiklen er skrevet af en "ung" journalist.

Sikkert, og bestemt ikke en der kan huske dengang man ikke behøvede låse sin
dør, - nu bliver samfundet jo støt og roligt mere asocialt for hvert år der
går, - blandt andet pga de nye lande i EU. Men vi skal bare vente 75 år, så
er de blevet rige, og SÅ går det nedad igen med kriminalitet som ødelægger
folks lyst til at hjælpe hinanden. Spørgsmåler er om nogen så kan huske
hvordan det engang var.

Der er selvfølgelig flere ting igang mht den stigende asocialitet, men
multi-kulti-samfund bliver altid mere asociale, det ligger indbygget i
dem, - så dér har vi flere ting i vente fremover. Vi har jo også mistet
viljen til at gøre modstand, - man kan fx fanges 50 gange med svindel i
restauranter og med råddent kød, men intet sker, de samme fanges næste gang
og næste gang, vi har givet op overfor determinerede lovovertrædere.

Ikke engang pirater har vi noget modtræk mod, dér skal man til et
tredjeverdensland, før man ser nogen der tør sige hertil og ikke længere, -
hurra, vi kapiturerer - som den tyske forfatter skrev, og det stemmer vist
meget godt med den vestlige tidsånd.

"fremad mod fortiden"?

Er der mon nogen naturlig ende på udskridningerne, - Chicago, Karachi,
Malmø?

Fra : Michael Weber

Dato : 20-11-08 16:41

Knud Larsen wrote:

> [...]
> med kriminalitet som ødelægger folks lyst til at hjælpe hinanden.
> Spørgsmåler er om nogen så kan huske hvordan det engang var.

Vil du karakteriserer en på f.eks. 51 år som "ældre" ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : @

Dato : 20-11-08 17:08

er man så gammel som 45 årig ?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-08 19:00

Michael Weber wrote:

> Vil du karakteriserer en på f.eks. 51 år som "ældre" ?

Nej.

Men en på 25 år vil måske?

Fra : @

Dato : 20-11-08 16:57

On Thu, 20 Nov 2008 14:36:57 +0100, "Michael Weber"
> [...]

>var for dem fra 62-65+.
>
>Hmm...måske artiklen er skrevet af en "ung" journalist.

tjea

hvornår er man

gammel

ældre

ældst

det er man vel kun i forhold til noget/nogle andre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/