Højdepunktet af hjernevask
Fra : Sten Schou

Dato : 19-11-08 21:43

Mens Danmark spiller en fuldstændig uinteressant fodboldlandskamp mod Wales,
og Dennis Rommedahl af en eller anden uvis årsag er fast mand på holdet, har
jeg surfet lidt rundt på nettet.
Jeg fandt denne uhyre interessante side:
http://www.korea-dpr.com/ verdens sidste stalinistiske museum.
Endnu mere interessant var det da jeg nåede her:
http://www.korea-dpr.com/successstories.htm

Her ses det, at de har produceret tegneserier til Danmark. Hvem fanden får
produceret tegneserier i NordKorea?....det skulle vel aldrig være
Muhammed-tegningerne?

Hilsen Sten

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-11-08 22:50

On Wed, 19 Nov 2008 21:42:46 +0100, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

> [...]
>
>Her ses det, at de har produceret tegneserier til Danmark. Hvem fanden får
>produceret tegneserier i NordKorea?....det skulle vel aldrig være

Mon ikke det nærmere er en "stribe" til DKP's medlemsblad (alle 10
kopier)...??? )

Jeg kikkede lidt nærmere på sitet og var ved at brække mig af grin
over http://www.korea-dpr.com/reunification.htm

Tror de virkelig at nogen hopper på den limpind...??? ))

Fra : Sten Schou

Dato : 19-11-08 23:01

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> over http://www.korea-dpr.com/reunification.htm
>
> Tror de virkelig at nogen hopper på den limpind...??? ))

Jeg har mindst en her i gruppen mistænkt for at gøre det, og det skulle
overhovedet ikke undre mig, at der var flere.

Hilsen Sten

Fra : Kert Rats

Dato : 20-11-08 04:00

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har mindst en her i gruppen mistænkt for at gøre det, og det skulle
> overhovedet ikke undre mig, at der var flere.

Hvem i alverden kan det dog være ???

Venligst

Kert Rats

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 20-11-08 13:10

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message
> [...]
> http://www.korea-dpr.com/ verdens sidste stalinistiske museum.
> Endnu mere interessant var det da jeg nåede her:

....Export of minerals to Iran (2007)

Tjoh, det er jo nok Uran...

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-08 15:31

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i meddelelsen

> ...Export of minerals to Iran (2007)
>
> Tjoh, det er jo nok Uran...

Og hvor farligt er dett - kan Iran føre abombe frem til Israel?

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 20-11-08 15:49

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen

> Her ses det, at de har produceret tegneserier til Danmark. Hvem fanden får
> produceret tegneserier i NordKorea?....det skulle vel aldrig være
> Muhammed-tegningerne?
>
> Hilsen Sten

Nej, 'cartoon' dækker snarere over animation. Og animation får næsten ALLE
filmselskaber produceret i asien - især nordkorea - og sydamerika.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-08 16:26

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Nord-Korea laver næstten så fiin manga som Japan

Selvom den kolde krig gjorde dem diktatoriske og fattige så er det en fin
konfuziansk kultur