Kun en tåbe frygter ikke Islam (Glistrup)
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 16:54

"Mange behandlere siger, at for første gang i deres professionelle liv har
de oplevet, at de havde lyst til at lave det professionelle forhld om til et
egentligt venskab. En del kvinder beretter at de bliver sexuelt tiltrukket
af disse mænd, som har en holdning og en sexuel udstråling, som er *yderst
pirrende* for dem." Håndbog om Indvandrere og flygtninge, Forlaget
Kommuneinformation. 1991

"The Jews and Christians and the Pagans will burn forever in Hell"# The
ho9ly Koran

"Der er givetvis kriminelle blandt muslimer i Danmark, men ingen af dem har
udvist så stærk kriminel cadfærd som danskerne selv"S. Aude, Islamic Student
Organisation, Danmark, B.T. 17. april 1996

"En muslim føler skam når han bliver afsløret i at gøre noget forkert.
Bliver han ikke afsløret gør det knap så meget."Journalist Hussein Shehadeh
i Politiken, 7.1.1996

"Af og til er det en pligt at lyve...vi må lyve, dersom sandheden fører til
ubehagelige resultater, men sige sandheden, når den fører til gode
resultater".Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111, berømt
middelalder

Han lærte mennesket at lyve, så vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og
forvirre vore fjender« (Muhammed Navab-Safavi).

Sjældent indrømmes taqija, som formanden for
> "Islamic Student Organisation" Jahamir Abdallah 6.4.97: "Vi finder os ikke
> at blive hundset med af ikke-troende. ... at muslimer får flere børn end
> danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer
> selv for. Den kloge narrer den mindre kloge".

As I look ahead, I am filled with foreboding. Like the Roman, I seem to see
"the River Tiber foaming with much blood". Enoch Powell 1912 - 1998

Når en haj æder en sild, er det også integration. Henri Tisot

in Sura 2:217 "Det er forskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan
være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at i
elsker noget, selv om det er dårligt for jer, og Allah ved (besked), men I
ved ikke."
(Ahmadija-oversættelse)
in Whoever keeps a dog-unless it is a sheep-dog, a hunting dog, or one which
guards the crops has his merits daily diminished by a carat. Mohammed,
prophet
inm "I 1683 trængte islamiske hære frem til Wien, men måtte vende om med
uforrettet sag. For mig står det fast: Allah sender arbejderne til Vesten
for at føre Islam til sejr. Derfor ville en tilbagevenden af de islamiske
arbejdere betyde et nyt tilbagetog fra Vesten". Islam - arkivet i Tyskland,
Mohammed Salim Abdullah
inm "I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige
krig føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det
udviklede Vesten indvaderes af flygtninge og gæstearbejdere, der skal bygges
flere og flere moskeer, muslimerne skal øges og atter øges i antal, og når
tiden er inde, indledes den blodige krig Jihad. Islamiske fanatiske stater
står bag kravet om at bygge den nye moske i København. De aktivistiske
muslimer, der går ind for moskeen, betales godt af disse stater. De får
desuden gode penge af den danske stat som flytninge". Adnan N. Wahab
(Muslimsk advokat)

"En muslim er altid mazlum (uretfærdigt behandlet). Skylden er altid de
andres"Muslim i Politiken