Omskæring af muslimkvinder hindrer sjælden~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 09:24

Omskæring af muslimkvinder hindrer sjældent at de får orgasme, selv hvis
klitoris-afskæring, men det du overrasker med lyder extremt. Men dem om
det - muslimer må skære sig som de vil hvis blot de ikke skærer i os vantro.

Fra : JBH

Dato : 19-11-08 13:28

> [...]
> klitoris-afskæring, men det du overrasker med lyder extremt. Men dem om
> det - muslimer må skære sig som de vil hvis blot de ikke skærer i os

Mener da ikke kvinder kan få analorgasme. Fortæl fortæl....

/JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 15:29

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mener da ikke kvinder kan få analorgasme. Fortæl fortæl....

Det er placebo og i AFghanistan traf jeg en svensk rygsækturist der allerede
før hun havde fået tøjet af pralede af at hun fik orgasme ved at blive
slikket på overarmen.
Skønt med bruugsanvisning som virkede
Og er Clitoris væk så er der mange løsninger - incl den ulækre som du
foreslår.

I Information skrev to muslimpiger engang at skedens væv og ikke
nødvendigvis vaginalbunden er så sensitiv som clitoris så OMSKÆRING ER UDEN
SEXUEL BETYDNING FOR DEM OG DERES TROSFÆLLER

Mænd er ikke længere tid om at komme fordi forhudsmangel har skabtg hård hud
på glans penis
AFgørende kønsorgan sidder mellem ørerne og ingen kan mærke om de har kondom
på ved dobbeltblidtest
Hvem tør væddemål? 1000 kr og vi deler om massagepigeudgiften og vi klipper
hul i hvertandet kondom så det revner uden at det ses efter indføring
Ingen af dem der taler om at SPILLE KLAVER MED VANTER PÅ, tør lade det
kommme an på en blind fold test

Dk.snak.sexujalitet var i 2002-4 fuld af stolte penisfølsomme som bakkede
ud vedr eneste videnskab der dur - holmgang=væddemål Gudsdom=blindtest

Mænd uden fantasi har gpunktt ved prostata - andre har mange gpunkter og der
er ingen videnskab siden Master&Johnson-fupundersøgelserne fra ca 1960 - et
par år efter Kinsey