En snu jødes omgåelse af pædofilforbuddet=~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 09:08

En snu jødes omgåelse af pædofilforbuddet=Sympatisk
Når man er filminstruktør kan man let få duller på lagnet som betingelse for
rolle, men det holder kun kort, når man er så neurotisk, usexet og
frastødende som WA, så han fandt en star med en lækker teenage-adoptivdatter
og bagte på det mindreårige skår i årevis, så efter skilsmisse fra Mia
Farrow giftede den gamle gris sig i 1992 med Soon-Yi Previn og det holder
stadig, og sammen med den unge smukke koreaner har han adopteret to børn,
der bor hos ham. Kuvøserov lykkedes, fordi han misbrugte betroet stilling,
hvilket netop er det mest forargelige ved pædofili.
'Men WAs etik er perfekt, for han kastede lys på at pædofili ofte er om
ukritisabel kærlighed og giver stabile parforhold, når man har status til at
modstå mediernes mobning
Adoption fra ulande er eneste gavnlige ulandshjælp.

Woody Allen : Hollywood - skuespiller og instruktør, 1935-
Mit svar er ja, hvad var spørgsmålet? Woody Allen i talkshow på TV.
Showing up is eighty percent of life.Woody Allen
"The doctor receive a call "My friende think he is a chicken". I will send
an ambulance at once, to have him taken to the psychiatric ward, answers the
doctor. "But I need the egg!" stopped the caller him, and Woody Allen adds
"WE ALL NEED THE EGG" (end of film "Me and Annie")
Is sex dirty? Only if it's done right. Woody Allen
Don't knock masturbation, it's sex with someone else, that you like.Woody
Allen
On bisexuality: It immediately doubles your chances for a date on Saturday
night.Woody Allen
Showbusiness is worse than dog eat dog, it is dog does not return other
dog's phone calls. WOODY ALLEN
Food in this place is really terrible. Yes, and such small portions. That is
essentially how I feel about life. WOODY ALLEN
Jeg har ikke noget imod at dø, men jeg vil bare ikke være tilstede når det
sker. Woody Allen
Når jeg lytter for meget til Wagners musik, kan jeg ikke beherske mig. Jeg
får lyst til at invadere Polen. Woody Allen
Jeg ville aldrig være medlem af en klub, der er så ukritisk, at den vil
acceptere mig som medlem. Groucho Marx/Woody Allen
Ved du hvad min likvsfilosofi er. At det er vigtigt at le men man er også
nødt til at lide lidt, fordi ellers misserr manhele pointenmed livett
Maden på denne restaturant er rædselsfuld. WA: Ja og portionerne er små -
det er sådan jeg har det med livet.

Fra : mr

Dato : 19-11-08 10:14

> [...]
> at modstå mediernes mobning
> Adoption fra ulande er eneste gavnlige ulandshjælp.

misundelse er en grim ting

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 10:47

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> misundelse er en grim ting

Hvis nogen er pædofile -- jeg kender ingen - så tror jeg ikke at de seriøst
skal misunde Woody Allen

Det hele er for ham et publicity stunt for at bevare berømmelse og være i
medierne så hans lidet sete, intellektuelle film kan blive produceret og
produceret og produceret

Men han er dygtig til at "fodre snerperne" og "tiltrække ilden" ala Simon
Spies "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame