Vor herre bevares.
Fra : JBH

Dato : 19-11-08 07:39

Så tror da fanden at f.eks "John Møll" kunne flygte 5 gange, selvom han er
idømt forvaring på ubestemt tid.

http://ekstrabladet.dk/112/article1086807.ece
"Psykiatere skal give deres besyv med, når myndighederne skal vurdere, om
forvaringsfanger kan udskrives på prøve fra deres indespærring. Det står i
loven.

Alligevel har Anstalten ved Herstedvester systematisk undladt at spørge
eksperter til råds, hvis anstaltens personale selv vurderede, at fangerne
var uegnede til udskrivning.

/JBH

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-08 08:43

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Alligevel har Anstalten ved Herstedvester systematisk undladt at spørge
> eksperter til råds, hvis anstaltens personale selv vurderede, at fangerne

Hvorledes fremkommer dén konklusion baseret på, at personalet har undladt at
udskrive fanger uden at spørge psykiatere?

/Henning.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 08:48

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i meddelelsen
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Har psykiatere vist sig egnede til t vurdere om tilbagefald til vold efter
udskrivning?
Aldrig.

Fra : JBH

Dato : 19-11-08 13:29

> "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i meddelelsen

> Har psykiatere vist sig egnede til t vurdere om tilbagefald til vold efter
> udskrivning?
> Aldrig.

Og det kan du naturligvis dokumentere. ?

/JBH

Fra : JBH

Dato : 19-11-08 13:24

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> skrev i en meddelelse
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorledes fremkommer dén konklusion baseret på, at personalet har undladt
> at udskrive fanger uden at spørge psykiatere?

Jeg har ikke redigeret i teksten fra EB. men den skarpsindige ville nok
opdage at det der menes er at forvaringsfanger er blevet lukket ud, UDEN de
er blevet vurderet egnet til det af en psykolog

/JBH

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-08 15:20

> [...]
> opdage at det der menes er at forvaringsfanger er blevet lukket ud, UDEN
> de er blevet vurderet egnet til det af en psykolog

Nuvel - jeg læser det som det stik modsatte.
At forvaringsfanger er forblevet fanger uden vurdering af psykiatere.

/Henning.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-11-08 17:23

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> wrote in message

> Nuvel - jeg læser det som det stik modsatte.
> At forvaringsfanger er forblevet fanger uden vurdering af psykiatere.

Så er fluer klogere end dig, det er da så tydeligt som noget kan være,
at det er det modsatte af hvad du tror, men det forklarer hvordan folk
kan påstå at den grove vold er faldet (når man læser en tekst og negerer
den).

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-11-08 17:23

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-08 19:37

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> påstå at den grove vold er faldet (når man læser en tekst og negerer den).

Skal vi læse højt sammen?

citat (fra EB):
[...]

Det fremgår af et svar fra Kriminalforsorgen til Folketingets Retsudvalg. I
brevet beklager såvel Anstalten ved Herstedvester som Kriminalforsorgen
forløbet og lover bod og bedring i fremtiden.

Netop fordi anstalten nu har erkendt regelbruddet, afviser Kriminalforsorgen
at redegøre for detaljerne bag de seneste 20 sager om prøveudskrivning,
hvilket Retsudvalget ellers havde bedt om.
citat slut.

Skal vi forsøge at tage følgende afsnit igen:
citat
Alligevel har Anstalten ved Herstedvester systematisk undladt at spørge
eksperter til råds, hvis anstaltens personale selv vurderede, at fangerne
var uegnede til udskrivning.
citat slut

Mht det med at negere en tekst - tja.....

/Henning.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-11-08 17:21

"Henning Sørensen" <hkks@news.dk> wrote in message

> Hvorledes fremkommer dén konklusion baseret på, at personalet har
> undladt at udskrive fanger uden at spørge psykiatere?

Citat: Netop fordi anstalten nu har erkendt regelbruddet,

Hvad tror du ovenstående betyder ?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-11-08 19:44

> "Henning Sørensen" <hkks@news.dk> wrote in message

> Citat: Netop fordi anstalten nu har erkendt regelbruddet,
>
> Hvad tror du ovenstående betyder ?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Jeg tror det er nyttesløst at forsøge at forklare eller få dig til at forstå
det du læser - og at bøje i neon er vanskeligt hér.

/Henning.