Udslet somalimødre som føder pirater
Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 01:55

Udslet somalimødre som føder pirater
Ondskabens kerne er uansvarlige ulandskællinger der føder børn som der ikke
er chance for at landet kan forsørge
Ondskaben fra piratlandet Somalia bør vi til livs så hjælp ikke de svage men
smid Roundup på alle landets få frugtbare marker, så disse umennesker
udryddes. De har meldt krig mod os og vi bør ikke forære dem tankskibe som
belønning.
Kollektiv straf er vigtig mod skadedyr

Fra : JBH

Dato : 19-11-08 13:26

> [...]
> udryddes. De har meldt krig mod os og vi bør ikke forære dem tankskibe som

Såså Bo, tag nu din Fontex. Det du skriver er da helt ude i hampen.

/JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-08 15:14

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Såså Bo, tag nu din Fontex. Det du skriver er da helt ude i hampen.

Hvvorfor er det urealistisk? Brainstormings grundlov er at gå ud af
tangenten og ikke jorde

Fontex=Prozak=Cipramil=lykkepiller giver kvalme og virker kun pr placebbo og
kun med depression som jeg aldrig har lidt af - og som bestemt ikke giver
provokerende debati-indlæg
Hvorfor tvære i usenets ældste og dårligstte mudderkastjokes - spil bolden
og skriver hvad du mener at krigsskibbene skal gøre ved piratere

Har Kina pirater i Taiwanstrædet - nej vel - lær af dem

Vore journalister er ved at gøre somalisenebundterne til Robin Hood
arvtagere der PASSER PÅ IKKE AT BLIVE SNYDT AF SKIBSREDERNE, som om de
opkrævede legal told-%

ER DE IKKE UDE I HAMPEN ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-11-08 17:08

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vore journalister er ved at gøre somalisenebundterne til Robin Hood
> arvtagere der PASSER PÅ IKKE AT BLIVE SNYDT AF SKIBSREDERNE, som om de

Jo sandelig er det.
AFR har forsøgt trojansk taktik mod godhedsindustrien med det resultat at de
kun bliver frækkere. Han skulle have lyttet til mit råd om at lukke DR og
lade markedet bestemme radio- og tv-udvalg.

Folket er desværre blevet vænnet til at al politisk retorik er grader af
flamboyant sindssyge - Det er snart kun en lille udsøgt elite der dyrker
ur-gammel ægte folkelig snusfornuft og markedsfrihed.

Mvh
Martin