Flotte sider - hvor var det nu?
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 25-07-01 20:42

Hej

For en 1½ uge siden var der en der spurgte om flotte sider... Der var et
reply hvor der var en der gav sin egen hjemmeside

http:/8kenny.com eller sådan noget

Hvad var det den hed?

....eller er der nogen andre der kan komme med nogle rigtig flotte sider? Må
gerne være flash el lign.

Har browset rundt i nogle timer nu - og kan ikke finde noget der får mig til
at tænke - WOW...

// Søren

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 25-07-01 21:27

Måske <http://www.kalium.dk> kan?

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 26-07-01 11:19

Der er en rimelig samling på http://www.cwd.dk

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : www.Fredericianer.dk

Dato : 26-07-01 13:09

Søren Aaholm Møller <swdata@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JjF77.177$V53.13420@news000.worldonline.dk...

> ...eller er der nogen andre der kan komme med nogle rigtig flotte sider?

> gerne være flash el lign.

Kender du http://www.larrycarlson.com ?? Den er lidt vild
Find flere på http://Diktator.dk under respective links....

Mvh.
M!chae(o)enzen

Fra : jr

Dato : 28-07-01 01:36

Søren Aaholm Møller wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Hvad var det den hed?
>
> ....eller er der nogen andre der kan komme med nogle rigtig flotte sider? Må

du finder alt på:http://www.gouw.nu
:)jr

> Har browset rundt i nogle timer nu - og kan ikke finde noget der får mig til
> at tænke - WOW...
>

> // Søren

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne