Vand i sidespejl ?
Fra : Ole Andersen

Dato : 26-11-08 10:34

Har bemærket der er kommet vand i sidespejlet.
Når jeg trykker på selve spejlet , er der to vandplamager der kan flyttes ,
mellem spejl og glasset...Troede i starten det var snavs, men det er vand..
Spejlet er styret elektrisk indefra bilen og har varme indbygget. Bilen er
en Audi A6 , 2002. Nyt sidespejl eller kan jeg lave det selv ?

Fra : Ole Andersen

Dato : 26-11-08 12:00

"Ole Andersen" <OA@gmailfjerndette.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vand.. Spejlet er styret elektrisk indefra bilen og har varme indbygget.
> Bilen er en Audi A6 , 2002. Nyt sidespejl eller kan jeg lave det selv ?

OBS: Varme og elektrisk styring virker på spejlet.
Har prøvet at tænde for varmen i spejlet og det bliver varmt , men
vandet forsvinder ikke.

Fra : Ole Andersen

Dato : 26-11-08 12:44

> [...]
>

> OBS: Varme og elektrisk styring virker på spejlet.
> Har prøvet at tænde for varmen i spejlet og det bliver varmt , men

Link til foto af "sagen".. Det er de to til tre tågede steder på spejlet.Kan
trykkes frem og tilbage..Sidder mellem spejl og glasset på spejlet.
http://hitachi.fotoz.dk/billeder/album/i19419

Fra : Ole Andersen

Dato : 26-11-08 12:49

> [...]
>

> Link til foto af "sagen".. Det er de to til tre tågede steder på
> spejlet.Kan trykkes frem og tilbage..Sidder mellem spejl og glasset på

Tryk på foto , så bliver det stort.
Dernæst tryk så på "Vis billede i fuld størrelse".
Så bliver det tydeligt.

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-11-08 13:29

Ole Andersen wrote:
> [...]
> det er vand.. Spejlet er styret elektrisk indefra bilen og har varme
> indbygget. Bilen er en Audi A6 , 2002. Nyt sidespejl eller kan jeg

Hvis du kan flytte det rundt, må det sidde bag en film af en slags.
Måske kan filmen fjernes, ellers er der vist kun "nyt spejlglas" som
løsning.

Spørg evt. på www.audiclub.dk om der er andre der har haft problemet.

--
vh