MS Windows
briani 27239
Virus
Fra : AB

Dato : 28-11-08 17:57

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-11-08 18:07
Fra : AB

Dato : 28-11-08 18:24

Gå ind i linket og se hvad det drejer sig om

AB

Fra : Hauge

Dato : 28-11-08 18:27

AB wrote:
> Gå ind i linket og se hvad det drejer sig om

Eller også kunne du kort fortælle hvad det drejer siog om, for det spam du
bare kaster op med, gider ingen.

/Hauge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-08 18:52

Hauge skrev:

> Eller også kunne du kort fortælle hvad det drejer siog om, for det spam du
> bare kaster op med, gider ingen.

Det er sådan, man gør i dag med hoax-mails. I stedet for at
sende hoax-mailen videre til alle dem, man kender, så sender
man en hoax-advarsel videre til alle dem, man kender. Og vil
man genere dem endnu mere, så nøjes man med at sende et link
- så er der større chance for, at de spilder tid på pjattet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-11-08 19:08

AB skrev:

>Gå ind i linket og se hvad det drejer sig om

1. hvis overskriften havde passet med hvad der var på linket, så havde det
ikke været relevant i denne gruppe

2. hvis der var brugt en overskrift der passede til linket , så havde det
heller ikke været relevant i denne gruppe

3. det samme gør sig gældende i dk.edb.videoredigering hvor jeg oså har
set din spredning af linket

Fra : Max

Dato : 28-11-08 20:05

Hej AB

> Gå ind i linket og se hvad det drejer sig om

Det er lige nøjagtig sådan man får snavs, nemlig ved at
klikke på link man ikke ved hvad er.

Ps: og lær at citere korrekt.

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-08 20:14

Max wrote:

> Det er lige nøjagtig sådan man får snavs, nemlig ved at
> klikke på link man ikke ved hvad er.

Uanset snavs eller ikke, er det uhøfligt blot at stange et link ud uden
at fortælle hvad det er.

Bevares, høflighed synes at have trange kår i disse dage, men netop
derfor er den værd at værne om.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : AB

Dato : 28-11-08 22:24

AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=18244
> --
> Med venlig hilsen
>
> AB

Som det fremgår af linket - fører det til TDC, som her beskriver hvad det
drejer sig om.
Tak for alle de venlige svar.

mvh
AB

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-11-08 22:28

AB skrev:

>Som det fremgår af linket - fører det til TDC, som her beskriver hvad det
>drejer sig om.

så skulle du da prøve at læse det endnu en gang, og gerne blive ved med at
læse det et par gange mere, indtil at du forstår at det intet har med
virus at gøre.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-11-08 23:36

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev :

>Som det fremgår af linket - fører det til TDC, som her beskriver hvad det
>drejer sig om.

Hvad har det med Windows at gøre?
--
Kerim