GPRS indstilling af en Ericsson T39
Fra : kiig

Dato : 25-07-01 19:57

Har nogen fået sat en Ericsson T39 op med gprs mod Teledanmark ?
APN er wap, - brugernavn og password er ifølge TDC blankt, - men det
virker nu alligevel ikke. (den forsøger, - men kan ikke 'connecte'). Via
GSM opkobling virker f.ex. wap helt fint.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-07-01 20:05

Fra : kiig

Dato : 25-07-01 22:42

tak for svaret. DNS adresserne du nævner til wel til wap-gateway'en....
hvor jeg idag benytter Waplite (noget Wapportal-noget tror jeg, - eller
Waps!.dk) fordi det virker hurtigere end TDC/Sonofon/Krak osv. Kan jeg
ikke bare det.. ? dvs. under øhm. profiler, - eller hvor det nu var, -
ikke under selve datakommunikations-indstillingen hvor jeg bare angiver
apn og brugernavn/password..

Eller skal jeg bruge disse bestemte gateway adresser.. fordi der er tale
om TDC GPRS... ?

Kim Igel.
P.s. jeg har selv en nokia 7110, - det er en kollega der har fået
T39'eren, - og jeg har altså kun trykket på den i 10 minutter,- så jeg
er ikke helt stiv hvor i telefonen jeg skrev hvad, - beklager men
GSM wap-delen virker nu stadig fint, - så noget rigtigt har jeg da
gjort)

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 26-07-01 07:58

Som der står nedenfor er DNS til webservere og andet... Du skal skrive det
ind på din bærbare computer. Det har intet med WAP at gøre.

/Lasse