Foto
IBM760 5420
Teil 3020
scanner spørgsmål
Fra : Jesper Yde

Dato : 25-07-01 19:35

Er der nogen der ved om Canon FS4000 er noget værd (evt. har prøvet den)?
Jeg synes Nikons ser meget dyre ud, så jeg tænkte at canon scanneren måske
var et alternativ.

mvh
Jesper Yde

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 25-07-01 21:19

Hej

Kender ikke lige en Fs4000, men har selv en Fs 2710, og den er jeg rigtig
glad for. Jeg gav 5490 kr. for den hos www.itbutikken.dk Fås til 5564 kr hos
pc'Netto. Tjek evt. www.edbpriser.dk Det er ca. 1500 kr billigere end Nikon
Coolscan III, incl adapter, kabler, scsi-kort osv. Tjek også
http://www.cix.co.uk/~tsphoto/tech/filmscan/menu.htm hvor begge scannere
bliver testet.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

Jesper Yde <jesper.hansen3@e-box.dk> skrev i en

Fra : Per F Andersen

Dato : 26-07-01 08:34

> [...]
Nikon
> Coolscan III, incl adapter, kabler, scsi-kort osv. Tjek også

Og jeg har lige set Canon FS2710 til listepris 3.806,19 dkr hos
http://www.technikdirekt.de/english/

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 25-07-01 22:17

35mm@film.dk,Ny-Internet writes:
>Kender ikke lige en Fs4000, men har selv en Fs 2710, og den er jeg rigtig
>glad for.

Jeg har prøvet at arbejde med CanoScan 2700F (ældre model). Den er altså
ikke særlig god.
Jørgen