Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
deluxe fotobøger
Fra : Peter Holm

Dato : 24-11-08 17:21

hej
nogen der kender en formidler at deluxe fotobøger i danmark? (Ikke Axel D
Jensen)
Med deluxe mener jeg pro tryk, tykke laminerede sider osv.

Mvh
Peter

Fra : BRSF-DK

Dato : 24-11-08 19:02

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jensen)
> Med deluxe mener jeg pro tryk, tykke laminerede sider osv.

Godaften Peter

Prøv at se om der ikke er noget du kan bruge her:

http://fotohobby.dk/filer/Bjarne_foto-link.htm#Fotoalbum

Der er flere gode muligheder

Bjarne R. S. Fahnøe
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - HUSK at læse www.news.fotohobby.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 24-11-08 20:48

BRSF-DK wrote:
> [...]
>>

> Godaften Peter
>
> Prøv at se om der ikke er noget du kan bruge her:

Tak.
Kiss er faktisk den eneste på listen der laver produktet. Det ligger
desværre i USA og de har en helt extrem forsendelsespris. Ellers ville jeg
også have brugt dem. Super lækre bøger.

Mvh
Peter

Fra : BRSF-DK

Dato : 24-11-08 21:17

> [...]
> Kiss er faktisk den eneste på listen der laver produktet. Det ligger
> desværre i USA og de har en helt extrem forsendelsespris. Ellers ville jeg

God sen aften Peter

OK, vi må så holde øje med om der kommer en dansk forhandler. Jeg vil
(ville, hvis jeg var dig) skrive til dem og spørge, så der kan komme dansk
link

Held og lykke med videre søgning og lad os vide hvad du evt. finder.

Fra : BRSF-DK

Dato : 24-11-08 21:24

Jeg har nu skrevet til Kiss og bedt om at få at vide hvem, som er
distributør - forhandler her i Danmark evt. hele EU.

Når der kommer svar vil jeg lave ny tråd og fortælle om det.

Fra : BRSF-DK

Dato : 25-11-08 06:34

"BRSF-DK" <vittarp@FJERNESvittarp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> distributør - forhandler her i Danmark evt. hele EU.
>
> Når der kommer svar vil jeg lave ny tråd og fortælle om det.

Godmorgen så kom svaret:

We don't have a distributor in the EU, but we ship world-wide.

Get KISSed.
Kevin Swan Simple-Minded Director
317.414.5339 super-sexy-cell
KISS Wedding Books Because Simple Is Hot.

Så der er kun chancen at købe der direkte

Bjarne Fahnøe