Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
5D markII
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-08 17:40

Hejsa

Nogen her der ved hvornår Canon 5D MarkII kommer på markedet i DK?
Jeg skal til London i januar - er der noget at spare hvis jeg køber den
derover?

Hilsen Bo

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-11-08 07:52

On Sat, 22 Nov 2008 17:40:29 +0100, "Bo" <bosnabelpcdk> wrote:

> [...]
>
>Nogen her der ved hvornår Canon 5D MarkII kommer på markedet i DK?
>Jeg skal til London i januar - er der noget at spare hvis jeg køber den

Det forlyder at være på gaden i Japan den 29/11-08.

Jeg tror næppe du vil kunne finde en butik i London der har det på
lager i Januar. De første mange måneder vil der være begrænset antal
og de vil gå til alle dem der har forudbestilt.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-08 19:13

> [...]
> lager i Januar. De første mange måneder vil der være begrænset antal
> og de vil gå til alle dem der har forudbestilt.

Ok, tak !!
Har du nogen ide om hvad prisen bliver. Jeg har læst at det er i området 17K
(incl. moms og kun hus) - holder det?

Hilsen Bo

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-11-08 19:32

On Sun, 23 Nov 2008 19:12:46 +0100, "Bo" <bosnabelpcdk> wrote:

>Ok, tak !!
>Har du nogen ide om hvad prisen bliver. Jeg har læst at det er i området 17K
>(incl. moms og kun hus) - holder det?

Hos kamerahuset står det til 17.995,-

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-11-08 11:13

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lager i Januar. De første mange måneder vil der være begrænset antal
> og de vil gå til alle dem der har forudbestilt.

Jeg kan se den sædvanelige leverandør i firmaet får 36stk på lager den 3/12.
Prisen kommer til at passe meget godt på de 18k (+/- rabat og avance)

/Dennis

Fra : BigMac

Dato : 27-11-08 16:20

> Jeg kan se den sædvanelige leverandør i firmaet får 36stk på lager den
> 3/12.
> Prisen kommer til at passe meget godt på de 18k (+/- rabat og avance)
>
> /Dennis

Hej dennis

Hvilken leverandør er der tale om?? kan også købe engros

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-11-08 17:01

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Hej dennis
>
> Hvilken leverandør er der tale om?? kan også købe engros

Ingrammicro

--
/Dennis
Diverse hardware sælges