Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D400
Fra : Søren Friberg

Dato : 21-11-08 21:48

http://zoom.comon.dk/index.php/news/show/id=875?utm_source=direct&utm_medium=rss

D300 fra Nikon har været på markedet ganske længe. Og nu siger en del
rygter på bl.a. Nikon Rumors, at Nikon planlægger at lancere Nikon D400
i år.

Mvh. Søren Friberg

Fra : jagge

Dato : 21-11-08 23:33

Søren Friberg <hushovmesterenfjern@msn.com> wrote:

> [...]
>
> D300 fra Nikon har været på markedet ganske længe. Og nu siger en del
> rygter på bl.a. Nikon Rumors, at Nikon planlægger at lancere Nikon D400 i

he he jeg har også set dem men ville ikke bringe det til torvs :0)

Hvis de taler sandt så er det noget af et blow til canon. Lige som 5D II
kommer på banen med HD, kommer Nikon med HD og autofocus og samme
opløsning. Det ville blive en seriøs blockbuster.

MVH

Jakob

Fra : aon

Dato : 22-11-08 03:14

"jagge" <jagge@noname.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> kommer på banen med HD, kommer Nikon med HD og autofocus og samme
> opløsning. Det ville blive en seriøs blockbuster.

Lige så længe der er marked for det,
laver de nye modeller og D300 er en gammel sag " 1år 3 måneder" så det er
fint med D400 og D2X efterfølger
Vi lever jo i digital alderen

aon

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-11-08 10:50

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> D300 fra Nikon har været på markedet ganske længe. Og nu siger en del
> rygter på bl.a. Nikon Rumors, at Nikon planlægger at lancere Nikon D400 i

Det gør de BARE ikke, for jeg har for kort tid siden købt et D300. Det er
rigeligt at D700 kom lige i kølvandet

/Kim

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-12-08 12:56

Søren Friberg skrev:
> [...]
>

> D300 fra Nikon har været på markedet ganske længe. Og nu siger en del
> rygter på bl.a. Nikon Rumors, at Nikon planlægger at lancere Nikon D400

http://zoom.comon.dk/index.php/news/show/id=920?utm_source=zoom_newsletter&utm_medium=newsletters

D400 får 14,3 megapixel

Mulighed for video i HD, masser af megapixel og vejrforseglet hus, det
er bare nogle features i det nye Nikon D400.

Lyder da okay!

--
Kh Søren Friberg,
http://fotofriberg.dk - http://www.slagskygger.dk -

Fra : jagge

Dato : 11-12-08 23:33

Søren Friberg <hushovmesterenfjern@msn.com> wrote:

> Mulighed for video i HD, masser af megapixel og vejrforseglet hus, det
> er bare nogle features i det nye Nikon D400.

Well hvis det ikke er med autofocus er det helt ligegyldigt. Hvis det er
med AF på videodelen er det en revolution.

Jakob

Fra : Søren Friberg

Dato : 13-01-09 11:42

Søren Friberg skrev:
> [...]
>

> D300 fra Nikon har været på markedet ganske længe. Og nu siger en del
> rygter på bl.a. Nikon Rumors, at Nikon planlægger at lancere Nikon D400

Flere rygter:

http://zoom.comon.dk/index.php/news/show/id=973?utm_source=direct&utm_medium=rss

--
http://sfriberg.onexposure.net - http://www.radikale.net/sfriberg