FP2002
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 25-07-01 19:25

Jeg har fået den nye FP2002 og der er bl.a. lavet en Guide som hedder
"Databasegrænseflade", den laver bl. a. en side som giver mulighed for at
rette i en database som ligger på webstedet men når jeg brugen den kommer
der hver gang flg. besked:

"Database Results Error
UPDATE statement.
Number: -2147217900 (0x80040E14)
Source: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers

Hvad skal jeg gøre?

Nils

Fra : jokeren

Dato : 25-07-01 20:50

"Nils Nyvang Bacher" <nils@nyvang-bacher.dk_> skrev i en meddelelse
news:Q9E77.119> Jeg har fået den nye FP2002 og der er bl.a. lavet en Guide
> [...]
> UPDATE statement.
> Number: -2147217900 (0x80040E14)
> Source: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers

Ringe til mikrosoft og få support den er jo med i prisen og der er sikkert
ikke mange der endnu kender så meget til fp2002

MVH
Johnny