Beholde rejsning
Fra : MicroMann

Dato : 25-07-01 18:50

Hej, jeg er ny i denne gruppe, men ville spørge om her er en der kan hjælpe,
jeg har ikke noget problem med at få rejsning, det kan jeg få på komando
*G*, men det er en vedvarende rejsning jeg søger for den holder kun mellem
10 - 20 minutter, så går kraften ud af den :), den bliver slatten :(( og
sæden vil bare ud hurtigt ( orgasmen ) hvad kan jeg gøre for at afhjælpe
dette, jeg tager ikke medicin af nogle slags.

Hilsen Micromann

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 25-07-01 20:19

On Wed, 25 Jul 2001 19:49:38 +0200, "MicroMann"
<cyberflash@fnmail.com> wrote:

> [...]
>sæden vil bare ud hurtigt ( orgasmen ) hvad kan jeg gøre for at afhjælpe
>dette, jeg tager ikke medicin af nogle slags.

Ohh man kan side og blive helt misusundelig well - hvis rejsningen
falder så prøv at enten gøre noget andet - tungen knæ albue finger osv
- eller find på noget der tænder dig så du atter kan flage på hel
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 25-07-01 23:59

"MicroMann" <cyberflash@fnmail.com> skrev i en meddelelse news:3b5f0844$0$4887$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hejsa

At holde en rejsning uden at man bliver stimuleret enten fysisk eller
psykisk er ret svært

Og hvornpr er det du har 'brug' for at den ikke falder.. før eller
efter eller imens den er inde?

Reelt er det eneste tidpunkt man har brug for en virkelig stivert vel
når man skal have den ind i hende?

Ellers spiller det vel ingen rolle om den står som et julelys mens man
for eksempel slikker hende, eller smækker hende(hvis man er til
det)

Hilsen
Tomas O.

Fra : henning

Dato : 26-07-01 16:06

"MicroMann" <cyberflash@fnmail.com> wrote in message
> [...]

Hej med dig

> [...]
> sæden vil bare ud hurtigt ( orgasmen ) hvad kan jeg gøre for at afhjælpe
> dette, jeg tager ikke medicin af nogle slags.

Køb et stykke ventil gummi og find en lille
plastik ring, stik de to ender gennem ringen,
sæt den fremkomne løkke over pikken, mag
ved nosserne, i erigeret tilstand, træk i de to
ender så løkken strammes om roden af pikken,
vupti, ingen slatten pik, da du standser for
blodets tilbagestrømning fra svulmelegemerne,
Ok du kan få koldbrand i pikken, hvis du
bruger metoden for længe, når blodomløbet
standses. men en times tid, skulle være sikker
nok.

MVH
Henning

Ps. nogle bruger et snørebånd, andre ur-rem
med ekstra huller, kun fantasien sætter grænser )

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 01:15

> [...]
> sæden vil bare ud hurtigt ( orgasmen ) hvad kan jeg gøre for at afhjælpe
> dette, jeg tager ikke medicin af nogle slags.

Jeg kender godt til det problem med den faldende rejsning... Specielt (læs
ALTID) når jeg bruger gummi...

Men forklar mig lige hvordan HULEN du holder 20 minutter.. *GGG*

Det er sgu noget der hører til sjældenhederne, ikke blot hos mig, men ifølge
de fleste af de piger jeg har været sammen med, så er den gennerelle
holdning at 10 minutter er forholdsvis lang tid (ikke dermed ment at det
ikke gerne måtte være længere tid).

Får mig faktisk til at huske at jeg engang hørte at en gennemsnits sexakt
(incl. forspil) varer 8 minutter..

Hmmmmmmm... 8 minutter?? Der har jeg sgu ikke engang fået rejsning endnu..
*SS*

/Henning

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 30-07-01 13:47

On Mon, 30 Jul 2001 02:15:03 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

> [...]
>de fleste af de piger jeg har været sammen med, så er den gennerelle
>holdning at 10 minutter er forholdsvis lang tid (ikke dermed ment at det

NÅ jeg kan da sagtens holde over 1/2 time - jeg og min dame boller da
tit i over en halv time og vi er omkring de 50 såeeeeee

B og B

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 15:14

"Bjarne Kristensen" <bjarne@thjalfe.dk> skrev i en meddelelse
> NÅ jeg kan da sagtens holde over 1/2 time - jeg og min dame boller da
> tit i over en halv time og vi er omkring de 50 såeeeeee

Må være dejlig både for dig og hende... Men tro mig... Det hører til
sjældenhederne...

/Henning

Fra : Puk

Dato : 30-07-01 16:37

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Må være dejlig både for dig og hende... Men tro mig... Det
hører til
> sjældenhederne...

Så er jeg vist rendt ind i ret mange sjældenheder *G*. Jeg har
da tit og ofte dyrket sex i mere end en ½ time af gangen. Om
gutten så har haft 100% super hård rejsning under hele forløbet,
det skal jeg ikke kunne sige, da der jo altså er tider, hvor jeg
bare læner mig tilbage og nyder hvad han kan med alt muligt andet
end lige pikken.
Men jeg kan da erindre mange gange hvor vi også har decideret
bollet i mere end en ½ time.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 16:56

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> end lige pikken.
> Men jeg kan da erindre mange gange hvor vi også har decideret

Jamen, vi taler om længden på rejsningen (eller jeg gør i hvert tilfælde)...

Jeg siger heller ikke det er umuligt at holde en halv time.. Jeg har selv i
visse tilfælde holdt op imod 45 minutter, men udfra hvad jeg hører rundt
omkring (har efterhånden dated en del piger, og chattet med endnu flere), så
skal en pige stille sig ganske godt tilfreds med 10 minutter pr. rejsning..

Måske man skal lave en lille test her, hvorlænge en fyr holder i
gennemsnit..

/Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-07-01 20:46

Mon, 30 Jul 2001 17:55:35 +0200 skrev "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com>

Hej *DrømmeFyren*,

>Måske man skal lave en lille test her, hvorlænge en fyr holder i
>gennemsnit..

Det kommer an på, som Tomas også nævnte, manipulationen...

Hvis det drejer sig om sex, hvor man er sammen hele tiden, berøring,
ømhed, sex, kan jeg blive ved rigtigt længe - tror gerne at jeg kunne
klare et par timer (selvom jeg ville blive frustreret

Hvis det er mere sådan klinisk, om at opretholde erektion uden at berøre
pikken *overhovedet* eller bruge andre hjælpemidler, så tror jeg også at
jeg ville "tabe lysten" efter 5-10 minutter?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-07-01 13:10

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Det kommer an på, som Tomas også nævnte, manipulationen...

Øhh???

> Hvis det drejer sig om sex, hvor man er sammen hele tiden, berøring,
> ømhed, sex, kan jeg blive ved rigtigt længe - tror gerne at jeg kunne
> klare et par timer (selvom jeg ville blive frustreret

Vi taler om en rejsning der ikke falder på NOGET tidspunkt... Personligt
kender jeg ikke nogen fyre der kan blive ved i flere timer..

> Hvis det er mere sådan klinisk, om at opretholde erektion uden at berøre
> pikken *overhovedet* eller bruge andre hjælpemidler, så tror jeg også at
> jeg ville "tabe lysten" efter 5-10 minutter?

Hehe........ 5-10 minutter?? Tror 1 minut ville være en rekord for mig der
var svær at slå.. *LOL*

/Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-01 19:58

Tue, 31 Jul 2001 14:10:05 +0200 skrev "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com>

Hej *DrømmeFyren*,

>Øhh???

Ok, skære ud i pap: At pille ved den, at spille på den, at berøre den,
at puste eller suge på den, at...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : claus

Dato : 30-07-01 21:34

> [...]

> skal en pige stille sig ganske godt tilfreds med 10 minutter pr. rejsning..
>
> Måske man skal lave en lille test her, hvorlænge en fyr holder i

Ideelt set har man rejsning sålænge man er seksuelt ophidset og sålænge
man ikke har fået udløsning. Så alt lige fra 3 minutter til 3 timer
eller mere er muligt (hvis man holder ud så længe, har man nok haft
nogle pauser ind imellem). En tidsangivelse eller gennemsnitstid er vel
heller ikke af særlig stor betydning. Det er ikke sikkert du kan regne
med hvad dine chat-veninder eller dates siger. Hvis du skal lave nogle
ordentlige undersøgelser, skal du nok selv begynde at have sex med fyre!
;)
--
hilsen claus

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-07-01 13:08

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med hvad dine chat-veninder eller dates siger. Hvis du skal lave nogle
> ordentlige undersøgelser, skal du nok selv begynde at have sex med fyre!

Jeg skal eddermanme ikke ha' sex med fyre.. *LOOOOL*

Og bare rolig.. Det er ikke hvad jeg får at vide mellem 2 støn jeg går
efter.. Det er hvad man får at vide, når man snakker SAGLIGT sammen..

/Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-07-01 13:08

Fra : Thomas W

Dato : 31-07-01 18:01

"*Dr?meFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in message news:<9k40aq$iko$1@sunsite.dk>...
> "Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

De piger, jeg har haft sex med (godt nok alt for få ), har da
heller aldrig udtrykt undren, når vi har bollet i mere end en ½ time.

> Jamen, vi taler om længden på rejsningen (eller jeg gør i hvert tilfælde)...

Ja...

> [...]
> skal en pige stille sig ganske godt tilfreds med 10 minutter pr. rejsning..

Umiddelbart synes jeg, det lyder underligt.

> Måske man skal lave en lille test her, hvorlænge en fyr holder i
> gennemsnit..

Tjah, hvis jeg ikke er kommet endnu, vil jeg normalt bevare rejsningen
længe - i hvert fald i en times tid.

Nogle gange kan det nærmest være irriterende, for hvis jeg har holdt
rejsningen i så lang tid uden at komme, kan jeg få meget svært ved
det, og på et eller andet tidspunkt vil man jo også gerne have
udløsning...

Jeg har ofte haft det sådan, at jeg efter ret kort tid egentlig er ved
at komme. Hvis jeg så lader være, kan jeg næsten ikke få udløsning
senere, og imens beholder jeg rejsningen.

Typisk har jeg vel ikke 100% stiv rejsning hele vejen igennem, men en
rejsning er det.

Thomas W