MS Windows
briani 27239
SKAL spil og programmer installeres på C-d~
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 25-11-08 10:47

Hej

Måske et begynder-spørgsmål, men jeg er også lidt af en begynder...

Hvis harddisken er partitioneret i flere dele og styresystemet (win xp)
ligger på c-drevet, SKAL man så installere spil og programmer på dette
drev også?
Eller er det mest fordelagtigt?
Eller er det helt lige meget hvor de bliver installeret?

Mvh
Anders

Fra : Ole C

Dato : 25-11-08 10:52

Anders T. Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> dette drev også?
> Eller er det mest fordelagtigt?
> Eller er det helt lige meget hvor de bliver installeret?

Du kan installere hvor du ønsker.

--
vh
Ole C

Fra : emj

Dato : 25-11-08 10:53

Anders T. Nielsen skrev:

>Eller er det helt lige meget hvor de bliver installeret?

Ja, det er helt ligemeget hvor du installerer dine programmer.
Hilsen emj

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 25-11-08 12:56

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev

> Hvis harddisken er partitioneret i flere dele og styresystemet (win xp)
> ligger på c-drevet, SKAL man så installere spil og programmer på dette
> drev også?

I princippet er det fuldstændig ligemeget.
Det behøver ikke engang at være en anden partition på samme disk. Det kan
også være en anden fysisk harddisk.
Gjorde det selv flittigt, da jeg for 5 år siden kun havde 3 GB på C-drevet.
Jeg mener ikke at jeg oplevede nogen forringelse i performance eller andre
problemer.

Vær dog opmærksom på at installationen uanset optager noget plads på C:
også, uanset hvilket drev du installerer det på.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-11-08 17:57

Philip Nunnegaard skrev:

> Vær dog opmærksom på at installationen uanset optager noget plads på C:
> også, uanset hvilket drev du installerer det på.

Kommer vist 100% an på program og opsætning.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD