Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panoramafoto
Fra : Aagaard

Dato : 25-07-01 18:51

Her er så et panoramafoto, samlet fra 3 optagelser.
Billedet er efterbehandlet en del i Photoshop.
http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - fotoalbum, postkort, gæstebog m.m.

Fra : Erik Aalund

Dato : 25-07-01 19:14

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> skrev i en meddelelse
> Her er så et panoramafoto, samlet fra 3 optagelser.
> Billedet er efterbehandlet en del i Photoshop.
> http://www.ditte-marie.dk/fotoalbum/index.htm

Fint nok, men jeg kan ikke få kontakt med siden.

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Aagaard

Dato : 25-07-01 20:26

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Aagaard" <skriv@ikketil.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Fint nok, men jeg kan ikke få kontakt med siden.

Hej Erik
Det undrer mig, for der er ikke problemer med serveren, som er host for 8
domæner. Der kommer besøgende hele tiden.
Prøv igen.

Med venlig hilsen
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - fotoalbum, postkort, gæstebog m.m.

Fra : P.C.

Dato : 25-07-01 22:25

Hi.

Erik Aalund skrev i meddelelsen
<3b5f0b3d$0$4859$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Fint nok, men jeg kan ikke få kontakt med siden.

Jamen så har _jeg_ et panorama billede ; hvem finder katten ;))
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/fl/panorama-3-1.jpg

P.C.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-07-01 08:27

> Jamen så har _jeg_ et panorama billede ; hvem finder katten ;))

På stigen ligefremme ?

> http://w1.1396.telia.com/~u139600113/fl/panorama-3-1.jpg

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 25-07-01 22:14

Nu begynder det sgu at ligne noget, jeg ville måske gerne have vejen en
lille smule mere til venstre, men så er jeg også lidt striks...

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

35mm@film.dk / ICQ#: 75303075
SNART: se mit galleri på www.35mmfilm.dk