arlet 2470
Fra : Lalleglade

Dato : 25-07-01 18:54

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få f.eks. Ultra Edit til at
overtage NotePad's plads som viewer af view source ????

På forhånd tak....

PS. Vil gerne henvises til en anden gruppe hvis i syntes der er en der er
mere passende.
--
/Lalleglade

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 25-07-01 19:27

Lalleglade <Lalleglade@duer*ikke*tilgrin.dk> wrote:

> Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få f.eks. Ultra Edit til at
> overtage NotePad's plads som viewer af view source ????

Det er vist inde i tools->internet options->programs. Her kan du i den
øverste boks vælge HTML-editor. Jeg er ikke sikker på at det er svaret,
men du kan jo prøve.

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-07-01 20:10

Wed, 25 Jul 2001 20:26:39 +0200, skrev harddrivejc@voss.tf
(Jonas C. Voss):

>Det er vist inde i tools->internet options->programs. Her kan du i den
>øverste boks vælge HTML-editor. Jeg er ikke sikker på at det er svaret,
>men du kan jo prøve.

Nej, det bruges kun til rediger/edit.

Hvis programmet ikke har en funktion, hvor det kan ersatte
notepad, så er det vist ikke lige til at gøre.

Man skal ind og rode i registreringsdatabasen.

Jeg bruger sommetider NoteTab Pro (som også fås i en gratis
version) og den har en funktion, hvor den kan erstatte notepad og
kan således bruges til at vise kilde.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Lalleglade

Dato : 26-07-01 08:51

"Knud Gert Ellentoft" wrote in message

> Man skal ind og rode i registreringsdatabasen.

hved du hvad man skal skrive hvor i registreringsdatabasen ???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-01 18:34

Thu, 26 Jul 2001 09:50:34 +0200, skrev "Lalleglade"
<Lalleglade@duer*ikke*tilgrin.dk>:

>hved du hvad man skal skrive hvor i registreringsdatabasen ???

Nej, desværre ikke.

En gang for meget lang tid var svaret i en nyhedsgruppe (og jeg
har ikke gemt det - desværre).

Men det forekommer mig, at det var temmelig indviklet.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Madsen

Dato : 26-07-01 19:01

"Lalleglade" <Lalleglade@duer*ikke*tilgrin.dk> skrev:

> "Knud Gert Ellentoft" wrote in message

> hved du hvad man skal skrive hvor i registreringsdatabasen ???

Der skulle være en mulighed for at finde noget her vil jeg tro:
<http://www.google.com/search?q=View+source+Notepad+Registry&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=>

<http://registry.winguides.com/display.php/774/> måske?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Frans Jensen

Dato : 25-07-01 20:22

On Wed, 25 Jul 2001 19:53:37 +0200, "Lalleglade"
<Lalleglade@duer*ikke*tilgrin.dk> wrote:

>Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan få f.eks. Ultra Edit til at
>overtage NotePad's plads som viewer af view source ????

du kan smide Ultra Edit ind i C:\Windows

omdøbe notepad.exe til notepad.bak

omdøbe Ultra Edit's .exe fil til notepad.exe

så kan du bare ikke bruge notepad

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Hauge

Dato : 25-07-01 20:39

Hejsa

"Frans Jensen" <NOSPAM@jensen.subnet.dk> wrote in message
> så kan du bare ikke bruge notepad

Andet end hvis man omdøber notepad.exe til oldpad.exe

Mvh Hauge

Fra : Lalleglade

Dato : 26-07-01 08:50

"Frans Jensen" wrote in message

> omdøbe notepad.exe til notepad.bak

Det har jeg lige gjort, men så kommer der bare en ny notepad.exe frem....

> omdøbe Ultra Edit's .exe fil til notepad.exe

Godt nok var det kun en genvej jeg smed ind i d:/winNT og omdøbte..

--
/Lalleglade