Skærme
Fijala 3554
Samsung - men hvilken?
Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 25-07-01 18:36

Jeg er på udkig efter en ny skærm, helst 21", så jeg kan holde ud at køre
1600*1200.

Jeg har indsnævret mit valg til følgende to Samsung modeller:

1. SyncMaster 1100P+ til ca. 6.000

2. SyncMaster 1200NF til ca. 8.000

Er der nogle der har erfaringer med en af disse skærme - eller en generel
holdning til om man får "noget" for de sidste 2000 kr.

Jeg bruger primært min computer til programmering og lidt webdesign, og vil
gerne kunne have flere vinduer på skærmen end min nuværende 17" Philips 17B.

Jeg har i forvejen en 14" skærm (600*480) som jeg har koblet på som sekundær
skærm, og regner med at købe et billigt grafikkort mere, så jeg kan have
alle tre skærme koblet på samtidig......

mvh

Jens